اطلاعات لو رفته از سامسونگ گلگسی S21

اطلاعات لو رفته از سامسونگ گلگسی S21 این احتمال را می‌دهد که با سه مدل خاص از خانواده‌ی سامسونگ گلگسی S21 رو به رو هستیم.

73
0
اطلاعات لو رفته از سامسونگ گلگسی S21

اطلاعات لو رفته از سامسونگ گلگسی S21 این احتمال را می‌دهد که با سه مدل خاص از خانواده‌ی سامسونگ گلگسی S21 رو به رو هستیم.

اطلاعات لو رفته از سامسونگ گلگسی S21

اطلاعات لو رفته سامسونگ گلگسی S21

مدل‌های مختلف Galaxy S21

  • S21 plus: از همه لحاظ مشابه نسخه معمولی اما با ابعاد بزرگ‌تر است.
  • S21 Ultra 5G: بهترین نسخه و بیش‌ترین امکانات و به اصطلاح پرچمدار است.

دیگر ویژگی‌های Galaxy S21

این سری از گوشی‌های سامسونگ به معنی واقعی فوق العاده هستند.

هر سه مدل جدید Galaxy S از قلم هوشمند سامسونگ پشتیبانی می‌کنند. امکان استفاده از قلم قبلی فقط به سری Galaxy Note محدود شده بود، خانواده S21 امکان استفاده از قلم را ممکن می‌کند. رنگ‌های جدید‌تر و متنوع‌تری نسبت به سال‌های قبل در دسترس است. دوربین‌ها هم با طراحی جدید بسیار زیبا‌تر شده‌اند. GALAXY S همیشه جالب بود است ولی سامسونگ با S21 نگاه شما را نسبت به سری S متحول می‌کند.

اضافه شدن قلم

اطلاعات سامسونگ گلگسی S21

اصلی‌ترین تغییر اضافه شدن قلم S-PEN می‌باشد. قرار دادن قلم در گوشی هایی با اندازه معمولی کمی دشوار است ولی با رشد ابعاد گوشی‌های S سامسونگ و تقریبا هم اندازه شدن آن با سری NOTE مشکلی از نظر اندازه وجود ندارد.

با اضافه شدن ‌S PEN به عنوان جدی‌ترین تغییر سری S21 و برآورده شدن نیاز بازار و کاربران به یک تغییر اساسی، این شرکت قادر خواهد بود ۶ ماه آینده را بر روی تغییرات اساسی‌تری صرف کند و بعد از ۶ ماه یک پرچمدار جدید با قابلیت‌های فوق العاده‌تر ارائه بدهد.

با وجود دو سری مانند S Serie و Note که نسبتا شبیه به هم هستند و در مدل‌های آخری تفاوت آن‌ها کم‌تر شده است، فروختن هر دو آن‌ها با توجه به این شرایط اقتصادی کرونا کار دشواری است. اما با تغییر دادن رویه و سالانه عرضه کردن یک پرچمدار حس بیشتری ایجاد می‌کند.

سامسونگ در تاریخ چهاردهم ژانویه ۲۰۲۰ آخرین بار گوشی رو نمایی کرد و قابلیت‌هایی از قبیل Virtual CES را برای نسخه‌هایی که در سال آینده منتشر خواهد شد را وعده داد. حال که با اطلاعات لو رفته از سامسونگ گلگسی S21 آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

4/5 - (4 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس