سیستم مورد نیاز بازی ترسناک The Callisto Protocol

55
0
بازی The Callisto Protocol

استودیو Striking Distance در آستانه انتشار بازی ترسناک The Callisto Protocol صفحه استیم آن را به‌روزرسانی کرده تا بالاخره سیستم مورد نیاز و پیشنهادی جهت اجرایش تایید شود.

بازی ترسناک The Callisto Protocol

بازیکنان پی‌سی برای اجرای The Callisto Protocol به حداقل ۸ گیگابایت رم، پردازنده Core i5-8400 (یا Ryzen 5 2600)، کارت گرافیک GTX 1060 (یا Radeon RX 580) و حدود ۷۵ گیگابایت حافظه خالی احتیاج دارند.
این بازی در سال ۲۳۲۰ در زندانی به اسم Black Iron روی ماهِ سیاره مشتری، کالیستو، جریان دارد. شما باید در نقش شخصیت جیک از این زندان که پر از موجودات وحشتناک و خون‌خوار شده بگریزید.

بازی The Callisto Protocol
بازی The Callisto Protocol

۵ روز پیش لانچ تریلر بازی The‌‌ Callisto‌ Protocol منتشر شد. برای آشنایی بیشتر با این عنوان پیشنهاد می‌کنیم مقاله «هر آن‌چه که باید از بازی The‌ Callisto‌ Protocol بدانید» را مطالعه کنید. در اخبار مرتبط دیگر، روز گذشته اطلاعاتی از سیزن پس بازی منتشر شد که طی آن چندین انیمیشن جدید مرگ به صورت DLC در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. این موضوع با واکنش‌های ضد و نقیضی روبه‌رو شده و سر و صدای بسیاری به پا کرده است.

بازی مورد انتظار The Callisto Protocol در تاریخ ۱۱ آذر برای پلی استیشن ۴، پلی استیشن ۵، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس/اس و پی‌سی منتشر می‌شود.

منبع: Gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس