جدیدترین پاور بانک های هواوی | پاور بانک iSitePower-M Mini

90
0
پاور بانک های هواوی

هواوی از پاور بانک های جدید خود رونمایی کرد. این محصول در دو مدل ۵۰۰ وات‌ساعتی و ۱۰۰۰ وات‌ساعتی در دسترس مشتریان است. خریداران می‌توانند از این محصول در مکان‌های بیرون از خانه برای شارژ دستگاه‌هایی که از ورودی DC و AC پشتیبانی می‌کنند، مانند؛ خوراک‌ پز، پهپاد، خنک‌کننده‌های الکتریکی و دستگاه قهوه‌ساز و … استفاده کنند. در این خبر به بررسی جدیدترین پاور بانک های هواوی می پردازیم.

پاور بانک های هواوی
پاور بانک های هواوی

جدیدترین پاور بانک های هواوی

این پاور بانک با نام iSitePower-M Mini معرفی شده است و همان‌طور که گفتیم در دو مدل ۵۰۰ وات‌ساعتی و ۱۰۰۰ وات‌ساعتی در دسترس خریداران است. قیمت این دو مدل به‌ترتیب ۲۴۵۰ یوان (۳۸۴ دلار) و ۴۲۵۰ یوان (۶۶۵ دلار) است. این دستگاه از طراحی بدون فن بهره می‌برد و قاب آلومینیومی آن به‌منظور دفع گرما مورد استفاده قرار می‌گیرد. این طراحی باعث شده هنگام استفاده از iSitePower-M Mini صدای اضافه تولید نشود. این محصول همچنین اندازه کوچک و وزن کمی دارد تا حمل آن برای استفاده‌های بیرون از خانه یا محیط کار آسان‌تر شود.

پاور بانک های هواوی
پاور بانک های هواوی

همچنین می‌توان از این دستگاه در محیط‌های بیرون مثل کمپ‌های گردش‌گری به‌منظور روشنایی در شب و موارد دیگر استفاده کرد. هر دو مدل iSitePower-M Mini با استاندارد خروجی ۲۲۰ ولت AC و پشتیبانی از درگاه USB-C با توان ارائه‌ی شارژ سریع ۶۰ وات عرضه می‌شوند. از درگاه USB-C می توان برای شارژ گجت های دیجیتالی مانند نوت بوک و تلفن همراه بدون نیاز به آداپتور شارژ استفاده کرد. 

ویژگی های پاور بانک iSitePower-M Mini

هر دو مدل iSitePower-M Mini از پنج روش شارژ سریع پشتیبانی می‌کنند که می‌توان به شارژ عادی با برق، شارژ با خودرو، USB-C، انرژی خورشیدی و شارژ ترکیبی ( شارژ از طریق خودرو + شارژ خورشیدی/برقی + شارژ USB-C) اشاره کرد. نسخه 500 وات ساعتی را می توان در 3 ساعت به طور کامل شارژ کرد در حالی که نسخه 1000 وات ساعتی را می توان در 4.5 ساعت به طور کامل شارژ کرد.  این دستگاه دارای چندین ویژگی ایمنی مانند حفاظت در برابر ولتاژ شارژ، حفاظت در برابر ولتاژ تخلیه، حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت در برابر جریان بیش از حد تخلیه، حفاظت در برابر جریان اضافه شارژ و دما است.

پاور بانک های هواوی
پاور بانک 

هوآوی ادعا می کند که برای این دو محصول به طور مساوی بیش از 100 تست کیفیت را پشت سر گذاشته و تاییدیه کسب کرده است.

منبع: gizmochina

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس