فروش بازی Hitman 3

62
0
فروش بازی Hitman 3

استودیو IO Interactive به تازگی با استفاده از مد جدید Freelancer و همچنین عرضه نسخه کامل Hitman World of Assassination، تغییرات عمده‌ای در فرنچایز هیتمن اعمال کرده است. در این مطلب به بررسی فروش بازی Hitman 3 می پردازیم.

فروش بازی Hitman 3

با این حال، در گزارش سالانه اخیر برای سال مالی ۲۰۲۱/۲۰۲۲ منتهی به ۳۱ مارس مشخص شد که آن‌ها موفقیت بزرگی با عرضه قسمت سوم داشته‌اند. همانطور که توسط DarkDetective در Install Base Forum فاش شد، Hitman 3 در سال اول عرضه بر خلاف تمام انتظارات عمل کرده است.

در توییتر فاش کردند که بودجه ساخت بازی در حدود ۱۵۵ میلیون کرون (تقریباً ۲۲.۵ میلیون دلار) بوده و در سال دوم به دلیل انتشار در پلتفرم‌های استیم و گیم پس به فروش خوب خود ادامه داده است. به لطف معامله Game Pass و حداقل ضمانت و پاداش عملکرد، درآمد بالاتر از حد انتظار بوده است.
انتظار می‌رود درآمد سال مالی ۲۰۲۳ بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیون کرون (۶۵.۵ تا ۷۲.۸ میلیون دلار) کاهش یابد و سود قبل از اعمال مالیات حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیون کرون (۳۶.۴ تا ۴۳.۶ میلیون دلار) باشد.

مدیریت IO Interactive انتظار دارد به دلیل عدم انتشار عنوان جدید در سال‌های مالی ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵، با کاهش درآمد و سود مواجه شود.
این موضوع مطابق با اظهارات پیشین استودیو است که اعلام شده بود Project 007 و پروژه اعلام‌نشده آن‌ها که گفته می‌شود Project Dragon نام دارد و یک نقش‌آفرینی فانتزی برای ایکس باکس است، حداقل تا آوریل ۲۰۲۵ منتشر نمی‌شوند
توسعه‌دهنده دانمارکی قصد دارد خط تولید خود را از طریق پلتفرم‌های جدید مانند تلفن همراه، متنوع کند و به دنبال فرصت‌هایی برای انتشار عناوین دیگر استودیوها باشد. باید منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در سال آینده ماند.

در همین حال، مد فریلنسر و نسخه کامل Hitman World of Assassination که شامل سه قسمت مدرن سری می‌شود در تاریخ ۲۶ ژانویه (۶ بهمن) عرضه خواهد شد.

gamingbolt

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس