معرفی و بررسی بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی سال 2022

87
0
بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی

تلویزیون های 55 اینچی ویژگی های بسیار خوبی را در اندازه ها و قیمت ارائه می دهند. در این مقاله به معرفی بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی سال 2022 میپردازیم.

اگر آماده هستید سینمای خانگی خود را با یک تلویزیون جدید ارتقا دهید، ممکن است یک تلویزیون 55 اینچی مناسب باشد. شاید تعجب کنید که بدانید این روزها یک صفحه نمایش 55 اینچی در واقع یک تلویزیون با سایز متوسط ​​محسوب می شود. جالب‌تر این است که وقتی به بازار تلویزیون‌های رده بالا نگاه می‌کنید، هر تلویزیون خوب و سریال تلویزیونی هوشمند نه تنها دارای یک مدل 55 اینچی است، بلکه اغلب کوچک‌ترین اندازه در خط تولید است. شرکت‌ها صفحه‌نمایش‌های بزرگ‌تر را با قیمت‌های پایین‌تر ارائه می‌کنند ما در مورد یک تلویزیون 55 اینچی کاملاً مناسب با قیمتی بیش از 400 دلار صحبت می‌کنیم و فروش بیشتر می‌تواند قیمت‌ها را حتی کمتر کند.

بسیاری از این تلویزیون‌ها با تمام ویژگی هایی که انتظارش را داشتیم، از جمله کم‌نور کردن تصویر با آرایه کامل، صفحه‌نمایش‌های OLED، نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، وضوح 4K UHD، HDR (محدوده دینامیکی بالا)، تعداد زیادی پورت HDMI و حتی ویژگی‌های بازی پیشرفته از جمله نرخ نوسازی متغیر برای PlayStation 5 یا Xbox Series X هستند. بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی ظرفیت استفاده کامل از مواردی مانند Dolby Vision، Dolby Audio، Dolby Atmos را دارند. موارد دیگر، به تنظیمات سینمای خانگی شما یک تجربه واقعا سینمایی می دهد. وارد حالت بازی شوید و اجازه دهید برتری فناوری موجود در تقریباً هر مدل مدرن ذهن شما را به خود مشغول کند. بیشتر این گزینه‌ها برای بهترین تلویزیون 55 اینچی هوشمند هستند، که به شما امکان می‌دهد به همه کانال‌های پخش مورد علاقه‌تان مانند Amazon Prime Video، Hulu، Netflix، Disney+ و غیره و همه برنامه‌های تلویزیونی دسترسی داشته باشید

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی سال 2022

اندازه صفحه نمایش تلویزیون 55 اینچی انتخاب بیشتری نسبت به سایرین ارائه می دهد و گزینه های با کیفیت زیادی وجود دارد. اجازه دهید با فهرست کردن آن ها به شما کمک شود تا بهترین تجربه تلویزیون 55 اینچی را برای سینمای خانگی خود انتخاب کنید.

فهرست زیر بهترین گزینه‌های تلویزیون 55 اینچی را نشان می‌دهد که بررسی شده است. مزایا و معایب تلویزیون‌های 55 اینچی مختلف را در کنار هم مقایسه شده است تا ببینم کدامیک از همه بهتر هستند و ارزش خریدن دارد. در اینجا آخرین توصیه ها برای بهترین تلویزیون های 55 اینچی است که به طور دوره ای به روز می شوند. هنگام بررسی انتخاب ها برای بهترین مدل های تلویزیون 55 اینچی، این نکات را در نظر داشته باشید:

به دنبال اندازه صفحه نمایش متفاوتی هستید؟ مقایسه تلویزیون های 32 اینچی، تلویزیون های 43 اینچی، تلویزیون های 65 اینچی و تلویزیون های 75 اینچی را بررسی کنید.

تصاویر زیر عموماً مربوط به تلویزیون های 65 اینچی هستند، زیرا این اندازه ای است که بررسی شده است. اما بررسی ها در مورد نسخه های 55 اینچی نیز صدق می کند.

بهترین تلویزیون 55 مقرون به صرفه: TCL 55R635

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی
بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی

هیچ تلویزیون 55 اینچی یا غیره، این کیفیت تصویر را با این قیمت مناسب ارائه نمی دهد. سری TCL 6 به لطف فناوری مینی ال ای دی و کم نور محلی با آرایه کامل که به خوبی اجرا شده است، تصویری عالی دارد که به آن کمک می کند تقریباً هر تلویزیون دیگری را با این قیمت دور بزند. این تلویزیون UHD همچنین با حالت THX که تاخیر ورودی کم و کنتراست بالا را با هم ترکیب می‌کند، انتخابی مناسب برای گیمرها است. 

این تلویزیون برای اولین بار در سال 2020 عرضه شد اما در سراسر سال 2021 در فروش باقی ماند در واقع قیمت خود را به تازگی کاهش داده است و تا کنون جزو بهترین انتخاب ها باقی مانده است. این تلویزیون هوشمند برنده بهترین تلویزیون 55 اینچی مقرون به صرفه است. TCL یک نسخه  8Kاز سری 6 را نیز می فروشد، اما به نظر نمی رسد ارزش پول اضافی را داشته باشد، و همچنین نسخه مبتنی بر گوگل را که هنوز بررسی نشده است.

بهترین تلویزیون 55 اینچی رده بالا: LG OLED55C1P

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی
بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی

تلویزیون OLED LG C1 با کیفیت تصویر به خوبی هر تلویزیونی که تا به حال آزمایش کرده‌ام و قیمتی که خیلی عجیب نیست، بهترین انتخاب من برای افرادی است که تصویر را در اولویت قرار می‌دهند و مایلند برای آن هزینه بپردازند. این تلویزیون با سطوح مشکی عالی، کنتراست بی‌نظیر و دید خارج از زاویه فوق‌العاده، از هر تلویزیون غیر OLED در این لیست، از جمله Samsung QN90A در زیر، برتری دارد. همچنین دارای بهترین ویژگی‌های بازی است که آن را به همراهی عالی برای Xbox Series X، PlayStation 5 یا هر دو تبدیل می‌کند. بهترین تلویزیون 55 اینچی در رده بالا، با توجه به ویژگی هایی که این تلویزیون هوشمند دارد، انتخاب سختی نبود. C1 در گسترده ترین اندازه های مختلف در بین هر تلویزیون OLED عرضه می شود، اگرچه مدل های بزرگتر واقعاً گران هستند. 

بهترین جایگزین OLED 55 اینچی: سامسونگ QN55QN90A

بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی
بهترین تلویزیون‌های 55 اینچی

به دنبال یک تلویزیون رده بالا با کیفیت تصویر فوق العاده هستید، اما OLED نمی خواهید؟ سامسونگ QN90A بهترین گزینه برای شماست. این تلویزیون از فناوری تلویزیون QLED افزوده شده توسط mini-LED برای تصویری روشن تر از هر تلویزیون OLED استفاده می کند. کنتراست تماشایی OLED همچنان در تست های جانبی برنده شد، اما صفحه نمایش QN90A QLED از همیشه نزدیک تر می شود. 

بهترین 55 اینچ برای بودجه های کمتر: Vizio M55Q7-J01

سه تلویزیون فوق، شگفت‌انگیز هستند. اما اگر توانایی پرداخت آن سطح از کیفیت تصویر را ندارید، چه؟ Vizio MQ7 یکی از کم‌هزینه‌ترین تلویزیون‌هایی است که دارای کم‌نور محلی با آرایه کامل است که به آن امکان می‌دهد نمایش‌های تلویزیونی، فیلم‌ها و بازی‌ها را با کنتراست و پاپ کافی برای اجرای محتوای HDR بازتولید کند. این یک مدل 60 هرتزی است، نه 120 هرتز، اما همچنان بازی های با نرخ تجدید متغیر را برای نرمی بیشتر کنترل می کند. اگر نمی توانید برای سری 6 TCL پس انداز کنید، Vizio MQ7 با Dolby Vision HDR یک گزینه مناسب است. 

بهترین تلویزیون 55 اینچی ارزان قیمت: TCL 55S435

Roku پلتفرم خوب برای پخش برنامه هایی مانند Netflix است و حتی بهتر است در این تلویزیون4K  بهتر شود. کیفیت تصویر در این تلویزیون 55 اینچی TCL نمی‌تواند بر هیچ یک از مدل‌های بالا غلبه کند وضوح4K  و سازگاری HDR آن هیچ کمکی به تصویر نمی‌کند اما این تلویزیون Ultra HD برای اکثر مردم مخصوصا با این قیمت کاملاً خوب است. 

بهترین تلویزیون 55 اینچی فوق باریک: LG OLED55G1P

فقط بهترین تلویزیون را می خواهید و می توانید هر آنچه را که می خواهید بخرید؟ بفرمایید. تلویزیون ال‌جی G1 OLED و C1 ارزان‌تر در بالا، بهترین تلویزیون‌هایی بودند که تا به حال بررسی شده است، با کنتراست بی‌نظیر، زاویه دید عالی و یکنواختی عالی. مزیت اصلی تلویزیون G1 LG این است که باریکتر و طراحی بهتر در مقایسه با C1 است، بنابراین اگر برای این سبک ارزش قائل هستید و می توانید هزینه آن را بپردازید، این تلویزیونی است که می توانید تهیه کنید. 

بهترین تلویزیون 55 اینچی کم هزینه: Vizio V555-J01

سری V Vizio جایگزین ما برای TCL 4-Series Roku TV در این اندازه است. سیستم تلویزیون هوشمند Roku بیشتر مورد علاقه است، اما سری V مزایایی دارد، از جمله کنترل از راه دور بهتر با صدا و تنظیمات تصویر پیشرفته تر. کیفیت تصویر بین این دو اساساً یکسان بود، بنابراین اگر ترجیحی ندارید، منطقی است که ارزان‌ترین آن را تهیه کنید. 

بهترین جایگزین 55 اینچی با قیمت متوسط ​​برای TCL، Vizio: Sony XR55X90J

X90J با کیفیت تصویر عالی، تثبیت شده با کم‌نور محلی با آرایه کامل و روشنایی فراوان برای درخشش محتوای HDR، پاسخ سونی به مدل‌های سری 6 TCL و Vizio است. ظاهر شیک این تلویزیون LED و سیستم عامل Google TV امتیاز بیشتری کسب می کند، همانطور که از کنسول نسل بعدی آن پشتیبانی می کند. اگر مارک “S” می خواهید، این یکی از بهترین مواردی است که ما آزمایش شده است. 

بهترین طراحی در تلویزیون 55 اینچی با قیمت متوسط: سامسونگ QN55Q60A

سامسونگ برند تلویزیونی است که بیش از هر کسی تلویزیون می فروشد و یکی از محبوب ترین آن ها سری Q60A است. طراحی شیک آن در مقایسه با سایر تلویزیون‌های این لیست متمایز است. اگرچه مدل‌های OLED بسیار نازک‌تر هم هستند. این ویژگی ها و کیفیت تصویر بهتری را نسبت به مدل های مقرون به صرفه مانند TCL 4-Series ارائه می دهد و در طیف وسیعی از اندازه ها عرضه می شود. تلویزیون‌های بالا همه ارزش‌های برتری دارند، اما اگر تلویزیون سامسونگ می‌خواهید و نمی‌توانید QN90A را بخرید، این یک انتخاب عالی است. 

بهترین تلویزیون 55 اینچی برای حداکثر روشنایی: Hisense 55U8G

بیشتر تلویزیون‌های موجود در این لیست به اندازه کافی برای هر اتاقی روشن هستند، اما شاید شما بخواهید صفحه‌نمایش تا حد امکان روشن باشد. U8G در محدوده قیمتی خود از سایرین برتری دارد و اساساً به اندازه سامسونگ QN90A گران‌تر است. کیفیت تصویر آن در بخش‌های دیگر کمی پایین‌تر است و انتخاب اندازه‌های آن محدود است، اما اگر روشنایی تنها چیزی است که می‌خواهید،این ویژگی را U8G ارائه می‌کند

سوالات متداول در مورد تلویزیون 55 اینچی

آیا یک تلویزیون 55 اینچی به اندازه کافی بزرگ است؟

این بستگی به اندازه اتاق، فاصله صندلی و سلیقه شخصی شما دارد. برای یک اتاق خواب اصلی استاندارد یا اتاق نشیمن کوچکتر، یک تلویزیون 55 اینچی خوب است، اما برای اتاق های بزرگتر، اگر توانایی مالی دارید، تلویزیون بزرگتر را توصیه می کنیم، مثلاً یک مدل 65 یا حتی 75 اینچی. اگر نزدیک‌تر به صفحه ‌نمایش بنشینید، برای داشتن بهترین تجربه به تلویزیون بزرگی نیاز ندارید. طبق گفته‌های THX و SMPTE برای حداکثر تأثیرگذاری، باید از یک صفحه نمایش 55 اینچی بین 5.5 تا 7 فوت فاصله داشته باشید که نسبتاً نزدیک است. تقریباً هر تلویزیون 55 اینچی وضوح 4K دارد و اگر دید 20/20 دارید می‌توانید به اندازه 4 فوت نزدیک بنشینید و هنوز پیکسل‌های جداگانه را تشخیص نخواهید داد.

عرض یک تلویزیون 55 اینچی چقدر است؟

بیشتر تلویزیون های 55 اینچی دارای عرض بین 48 تا 49 اینچ هستند. از آنجایی که فریم‌های اطراف صفحه ‌نمایش تلویزیون‌های جدید معمولاً کاملاً باریک هستند، عرض تلویزیون‌های 55 اینچی تفاوت چندانی با هم ندارند. مدل‌هایی با فریم‌های بسیار باریک در قسمت پایینی قرار دارند برای مثال، ال‌جی G1 55 اینچی دارای 48.2 اینچ عرض است، در حالی که ضخامت قاب 55 اینچی سری TCL 4، 48.7 اینچ است. اگر قصد ندارید تلویزیون را به دیوار نصب کنید، احتمالا می خواهید مبلمانی که کنار تلویزیون است حداقل به اندازه خود تلویزیون و ترجیحاً چند اینچ پهن تر باشد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس