معرفی 4 راهکار برای رسیدن به موفقیت

بعضی اوقات می‌دانید که خوب کار می‌کنید. اما می‌دانید توانایی شما فراتر از این است. در ادامه شما را با راهکار رسیدن به موفقیت آشنا می‌کنیم.

101
0
2 معرفی 4 راهکار برای رسیدن به موفقیت

بعضی اوقات می‌دانید که خوب کار می‌کنید. در عین حال، شما می‌دانید که توانایی‌های شما فراتر از این کار است. با این حال، مشکل این است که نمی‌توانید برای رسیدن به موفقیتی که لیاقت آن را دارید، تلاش کنید و آمادگی مورد نیاز را به دست بیاورید. حتی اگر موفق شوید این کار را انجام بدهید، یک احساس تنبلی توام با ناامیدی جلوی شما را می‌گیرد. بنابراین برای غلبه بر این وضعیت و رسیدن به هدف خود چه می‌کنید؟ در ادامه شما را با چهار راهکار برای رسیدن به موفقیت آشنا می‌کنیم.

4 راهکار برای رسیدن به موفقیت

در اینجا چهار راهکار وجود دارد که می‌تواند به شما در انجام این کار کمک کند بدون اینکه احساس نا‌امیدی کنید.

راحتی را کنار بگذارید، کمی سختی را تحمل کنید!

0 معرفی 4 راهکار برای رسیدن به موفقیت

اکثر مردم به سختی می‌توانند از راحتی و آسایش را کنار بگذارند. وقتی در چنین مکانی هستید قطعاً احساس خوب و آسایش خواهید کرد. اما خارج نشدن از این منطقه مانند یک لنگر مانع پیشرفت شما خواهد شد.

بنابراین خود را از جایی که همه چیز برای شما فراهم است خارج کنید.

در ابتدا سازگاری با محیط جدید دشوار است. اما بعد از گذشت کمی زمان، خواهید فهمید که چقدر به شما در رشد فردی یا حوزه کاری کمک کرده است.

بهترین راه برای سازگاری با منطقه جدید انجام کار‌های دشوار و ناراحت کننده در هر زمان ممکن است. این کار به شما کمک می‌کند در کاری که از آن متنفر هستید رشد کنید و بهتر شوید و سپس مانند زمان راحتی، به شرایط جدید عادت خواهید کرد و از آن لذت خواهید برد.

فکر می‌کنم مفید باشه: در زمان جنگ جهانی دوم ارتش شوروی برای شکنجه اسرای آلمانی آن‌ها را برهنه در برف رها می‌کردند، ابتدا این اتفاق برای آلمانی ها بسیار عذاب آور بود، اما پس از چند وقت و عادت کردن بدن آن‌ها به هوای سرد، آن‌ها خودشان مشتاقانه وارد محیط سرد می‌شدند و باعث تعجب روس‌ها می‌شدند.

انجام یک کار جدید درست مثل یادگیری دوچرخه سواری است.

ممکن است در ابتدا پایین افتادن از دوچرخه و آسیب دیدن باعث آسیب دیدن شما شود، مطمئنا هر کسی از زخمی شدن دست و پا می‌ترسد. اما همین که یاد بگیرید چگونه روی چرخ‌ها تعادل خود را حفظ کنید، دوچرخه سواری سرگرم کننده‌ترین کاری خواهد بود که در زندگی خود تجربه کرده‌اید.

هر روز یک هدف روزانه تعریف کنید

1 معرفی 4 راهکار برای رسیدن به موفقیت

یکی دیگر از راه‌ها برای رسیدن به موفقیت ، تعیین اهداف کوچک است.

طبق مطالعه‌ای که توسط دانشگاه ایالتی میشیگان انجام شده است، دستیابی به اهداف واقع گرایانه و کوچک برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ در زندگی بسیار مهم است.

با تعیین هدف می‌توانید به زندگی خود معنا بدهید و برای رسیدن به چیزی بالاتر هدف داشته باشید. بنابراین هر روز یک هدف کوچک تعیین کنید.

می‌توانید این کار را با شناسایی مهم‌ترین چیزی که می‌خواهید در آن روز بدست آورید، انجام دهید.

همیشه لازم نیست که یک کار خاص یا مهم باشد. شما می‌توانید برای رسیدن به اهداف شخصی خود، مانند روابط کاری و روزانه، خواندن ۱۰ صفحه از کتاب، تلاش برای از بین بردن یک عادت بد هدف و یا حتی سر زدن به اقوام تعیین کنید.

در پایان روز، خود را ارزیابی کنید و ببینید که چقدر به موفقیت رسیده‌اید.

این یک روش عالی برای تمرکز بر اهداف است. با انجام مداوم این کار می‌توانید با انگیزه مضاعف به سراغ اهداف بزرگ بروید.

برای کار های خود مهلت تعیین کنید.

گاهی اوقات بهترین راه برای انجام کار، تعیین مهلت‌های زمانی دقیق است.

برای بسیاری از ما، ضرب‌‌الاجل می‌تواند همان چیزی باشد که می‌تواند ما را برای ارائه کیفیت بالاتر و زمان کوتاه‌تر ترغیب کند. این کار باعث تقویت شما خواهد شد.

بنابراین وقتی می‌خواهید کاری را انجام بدهید، برای خود مهلت تعیین کنید.

ممکن است به دلیل دیگری مجبور شوید وظیفه خود را به موقع انجام دهید، اما فرقی نمی‌کند این اجبار است که شما را وادار می‌کند تا به اهداف خود برسید.

روی قدرت داخلی خود کار کنید

3 معرفی 4 راهکار برای رسیدن به موفقیت

هر یک از ما یک قدرت درونی داریم که از آن آگاهی نداریم.

و در بیش‌تر اوقات، این نقاط قوت نا‌شناخته باقی می‌مانند زیرا از آن‌ها استفاده نشده است. این اتفاق به این دلیل می‌افتد که شما بر روی قدرت‌های بیرونی خود تمرکز می‌کنید، مانند آمادگی جسمانی، کسب مهارت برای رهبر بهتر، بهبود مهارت‌های ارتباطی و مانند آن.

اما هیچ یک از این عوامل خارجی نمی‌توانند آنچه را که قدرت درونی شما می‌تواند به شما ارائه دهند.

بنابراین، سعی کنید کشف کنید که قدرت درونی شما چیست. بهترین راه برای این کار تربیت خود از لحاظ ذهنی، عاطفی و جسمی است.

برای رسیدن به آنچه فکر می‌کنید دستیابی به آن غیرممکن است، باید یک ذهنیت مثبت و سرعت بالا در تفکر داشته باشید. با ترکیب هر دو فاکتور، به راحتی می‌توانید از سخت‌ترین موانع عبور کنید.

از نظر جسمی فعال باشید

4 معرفی 4 راهکار برای رسیدن به موفقیت

همه مزایای ورزش روزانه و مستمر را می‌دانند. لازم به ذکر است که جدا از مزایای جسمی، مزایای ذهنی نیز دارد.

طبق تحقیق انجام شده توسط دانشگاه هاروارد، وقتی شما به طور منظم ورزش می‌کنید، قلب و غدد شما شروع فعالیت شان منظم می‌شود. این کار باعث افزایش اندازه هیپوکامپ (hippocampus) می‌‌شود. ناحیه‌ای در مغز شما که به حافظه کلامی و یادگیری کمک می‌کند.

گاهی اوقات، ممکن است مشغله‌های زیادی بر سر شما ریخته باشد و نتوانید وقتی را برای کار‌های روزانه خود تعیین کنید. اما نداشتن وقت بهانه‌ی خوبی برای ورزش کردن نیست، یک راه برای انجام فعالیت‌های بدنی پیدا کنید.

به جای اینکه تمام روز را یکجا پشت میز یا روی مبل بنشینید، بلند شوید و در اطراف چرخی بزنید. در حرکت بودن و پیاده روی، انرژی شما را ذخیره می‌کند.

به جای بحث و گفتگو درباره موضوعات کاری مهم در فضای مجازی، بلند شوید و پیش همکاران خود بروید تا به صورت عینی موضوعات را حل کنید.

به جای اینکه با خودرو به اماکن نزدیک بروید، پیاده روی کنید یا با دوچرخه خود را برسانید.

انجام کار‌های کوچک از این دست مانع تنبلی شما می‌شود و به شما کمک می‌کند تا در طول روز با اشتیاق و مهم‌تر از همه مفید و پرانرژی باشید.

گاهی اوقات، ممکن است با وجود تمام تلاش خود، نتوانید به اهداف خود برسید. در چنین مواقعی، به جای ناامید و دلسرد شدن، سعی کنید خود را به سطح بالا و عالی‌تر برسانید.

در این فرآیند، شما نه تنها به بهترین نتایج خواهید رسید، بلکه ممکن است یک ویژگی فوق‌العاده و پنهان را در درون خود کشف کنید.

حال که با راهکارهای رسیدن به موفقیت آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس