نمایش تبلیغات واتساپ فعال خواهد شد | تبلیغات چگونه خواهد بود؟

طبق گزارش‌ها، فیسبوک برنامه دارد درسال ۲۰۲۱ درآمد بیشتری از تبلیغات کسب کند. در همین راستا نمایش تبلیغات واتساپ فعال خواهد شد

76
0
نمایش تبلیغات واتساپ فعال

طبق گزارش‌ها، فیسبوک برنامه دارد درسال ۲۰۲۱ درآمد بیشتری از تبلیغات کسب کند. در همین راستا تبلیغات در اینستاگرام به شدت افزایش می‌یابد. البته جالب است بدانید که نمایش تبلیغات واتساپ هم فعال خواهد شد و سیستمی برای کسب درآمد از طریق واتساپ برای این شرکت فراهم می‌شود.

نسخه اندروید و وب واتساپ با ورژن ۲.۲۰.۲۰۶.۱۹ و iOS با ورژن ۲.۲۰.۱۳۰ در اختیار کاربران قرار گرفته است که این قابلیت تبلیغات را خواهد داشت.

نمایش تبلیغات واتساپ چگونه خواهد بود؟

نمایش تبلیغات واتساپ فعال خواهد شد

این تبلیغات به عنوان چت منتشر نمی‌شوند و به عنوان یک بنر به نمایش گذاشته خواهند شد. این بنر کاربران را به سایت‌های خاصی هدایت می‌کند، البته برای اینکار باید کاربر روی آن ضربه بزند. این بنر‌ها ممکن است در کانال‌ها و گروه‌های واتساپی فعال به نمایش درآیند.

واتساپ اطلاعات گروه‌ها و افراد فعال را آنالیز کرده کسب و کارها می‌توانند از سرویس‌های میزبانی فیسبوک برای ذخیره‌سازی و مدیریت پیام‌های واتساپ استفاده کنند.

پیام هشدار مربوط به تبلیغات برای کاربران ارسال خواد شد و کاربران یا باید قبول کنند که در هنگام استفاده از واتساپ تبلیغات به صورت بنری نمایش داده شود یا اینکه با پرداخت هزینه‌ای به فیس بوک تبلیغات برداشته شود یا اینکه کلا از سرویس واتساپ استفاده نکنند. این هشدار ممکن از از اسفند ماه سال جاری فعال شود.

تبلیغات تجاری در واتساپ کی شروع خواهد شد؟

نمایش تبلیغات واتساپ قیمت

با توجه به تصاویر منتشر شده، از سیستم نمایش تبلیغات، فعلا برای اهداف تجاری استفاده نخواهد شد و هدف از ارائه آن، اطلاع کاربران از خدمات این پیام‌رسان واتساپ خواهد بود. با این وجود، این احتمالا پس از گذشت زمان، شاهد نمایش تبلیغات تجاری هم در آن باشیم.

هم اکنون شرکت فیس بوک از واتساپ درآمد خاصی ندارد. واتساپ نزدیک به ۲ میلیارد کاربر در سراسر جهان دارد و محبوبترین پیام‌رسان محسوب می‌شود و اگر به سراغ تبلیغات برود، سالانه درآمد زیادی نصیب فیسبوک خواهد شد.

البته فیس بوک اعلام کرده است که نمایش تبلیغات واتساپ کمک خواهد کرد که واتساپ خدمات حرفه‌ای تری مانند ذخیره عکس و ویدیو و … را به کاربران ارایه دهد.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس