14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

160
0
14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

این نکات و ترفندهای آموزشی باید برای کسانی که تازه شروع به ماجراجویی در Lego Star Wars: The Skywalker Saga کرده‌اند بسیار ارزشمند باشند. 14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga را در اول نیوز بخوانید.

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga برای مدت طولانی در دست ساخت بود. حال بالأخره زمان موعود فرا رسید. به عنوان راه قطعی برای تجربه 9 نسخه اصلی در حماسه جنگ ستارگان در قالب لگو، طبیعی است که این بازی دارای محتوای فراوانی باشد که گاهی اوقات برای بازیکنان جدید بسیار زیاد است.

نکات زیادی وجود دارد که قبل از غوطه ور شدن در LEGO Star Wars: The Skywalker Saga باید یاد بگیرید، که برخی از آن‌ها می‌توانند به پیشرفت داستان، دشواری و اضافه کردن موارد اضافی به مجموعه کمک کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، این نکات و ترفندهای آموزشی باید برای کسانی که به تازگی ماجراجویی‌های جنگ ستارگان لگویی را شروع کرده‌اند ارزشمند و مفید باشند.

طرفداران جنگ ستارگان و طرفداران لگو ممکن است وجوه مشترک زیادی داشته باشند، اما یکی از محبوب‌ترین آن‌ها عشق و علاقه یکسان به LEGO Star Wars: The Skywalker Saga است. این بازی، ترکیبی از هر ۹ فیلم در قالب یک بازی واحد است، لگو استار وارز به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا خاطرات جنگ ستارگان خود را دوباره زنده کنند و فانتزی‌های خود را با مضمون لگو و پیچش طنز آمیز خلق کنند.

راه‌های زیادی برای انجام بازی وجود دارد، اما نکات LEGO Star Wars: The Skywalker Saga برای اطمینان از اینکه بازیکن بهترین راه را برای بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga دارد، و برای اطمینان از بهترین تجربه در آنچه که می‌تواند باشد، ضروری است. بنابراین بیش از این وقت را هدر ندهیم و بپردازیم به 14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

14. آن گل میخ‌ها را جمع کنید

یکی از بهترین نکات LEGO Skywalker Saga این است که بازیکنان گل میخ جمع کنند. کلکسیون‌های کوچکی که از آیتم‌های نابود شده بیرون می‌آیند، یا در مسیر باقی می‌مانند، برای جمع آوری عالی هستند. چرا که به عنوان ارز بازی عمل می‌کنند. بازیکنان باید مجموعه گل میخ‌های خود را در اولویت قرار دهند تا بتوانند چیزهای زیادی را باز کنند.

نکات LEGO Star Wars می‌تواند به بازیکنان کمک کند تا بهترین تجربه را داشته باشند. و گل میخ‌ها تمرکز اصلی هستند، زیرا به خرید شخصیت‌ها، نکات درون بازی و کشتی‌های ستاره‌ای مختلف برای پرواز در محیط گسترده و شگفت‌انگیز بازی.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

13. هیچ اشکالی ندارد که اشیاء جمع‌کردنی (کالکتیبل) را از دست بدهید

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga دارای طراحی‌های منحصر به فرد و جهان باز برای هر سیاره است. این مناطق در حالت free mode در هر سه گانه قابل کاوش هستند، بنابراین بازیکنان نباید نگران ترک و از دست دادن چیزها باشند. یکی از بهترین نکات برای LEGO Star Wars: The Skywalker Saga این است که با تجربه بیشتر به جمع‌آوری کالکتیبل بازگردید.

برخی از کلاس‌های شخصیت برای قفل‌گشایی‌ها حیاتی هستند و ممکن است بازیکن هنوز آن‌ها را نداشته باشد، و یا همچنین تجربه استفاده از آن‌ها را نداشته باشد. اشیاء جمع‌کردنی در مأموریت‌ها و حالت free mode راه به جایی نمی‌برند و بازیکن به راحتی می‌تواند همه آن‌ها را در موعد بعدی جمع آوری کند.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

12. کوئست‌های جانبی یک غذای جانبی هستند

شاید ورود به وسعت کهکشان جنگ ستارگان به شکل لگو بسیار سخت باشد. LEGO Star Wars: The Skywalker Saga چیزهای زیادی برای ارائه به طرفداران بازی‌های لگو و طرفداران جنگ ستارگان در یک بسته غول پیکر دارد. هر طرفدار به یک مکان جدید می‌رود که با شخصیت‌های نمادین جنگ ستارگان یا شخصیت‌هایی که پس‌زمینه ظریفی در جهان جنگ ستارگان دارند، صحبت کند.

این شخصیت‌هایی که می‌توان پیدا کرد اغلب به بازیکنان ماموریت‌های جانبی می‌دهند که می‌توانند برای دریافت جایزه تکمیل شوند. بازیکنان می‌توانند تمام ماموریت‌های جانبی را که می‌توانند پیدا کنند، بدون اینکه گزینه‌ای برای شکست در آن‌ها وجود داشته باشد، بپذیرند. آن‌ها می توانند هر زمان تکمیل شوند، بنابراین بازیکن نباید احساس کند که باید فوراً به آن برسد.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

11. اجازه ندهید رفرنس‌ها شما را گیج کنند

جنگ ستارگان یک فرنچایز برای همه است. طرفداران می‌توانند از هر دوره‌ای از محتوا لذت ببرند، از بازی‌های ویدیویی گرفته تا دوره‌های مختلف فیلم یا تلویزیون. حتی بازی‌های لگو هم به هیچ گروه خاصی تعلق ندارند. از آنجایی که LEGO Star Wars: The Skywalker Saga کلکسیونی از جنگ ستارگان است، ممکن است طرفداران از تعداد شخصیت‌ها، سیارات و سفینه‌های فضایی گیج شوند.

برای بازیکنان اشکالی ندارد که نام و تاریخچه شخصیت‌ها را ندانند و فقط باید با آن سرگرم شوند و اگر می‌خواهند در مورد یک شخصیت خاص بیشتر بدانند اطلاعات بی شماری در اینترنت وجود دارد.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

10. شما می‌توانید ماجراجویی خود را از هر سه گانه شروع کنید

پس از شروع یک بازی جدید، بازیکنان یک منوی تعاملی با یک نماد منحصر به فرد پیدا می‌کنند که صحنه‌ای متحرک و تاثیرگذار از فیلم مربوط به هر بازی را به نمایش می‌گذارد. علیرغم آنچه که این ترتیب ممکن است نشان دهد، بازیکنان می‌توانند حماسه 9 فیلم را به هر ترتیبی که دوست دارند شروع کنند.

البته، کسانی که می‌خواهند بازی‌ها را به صورت زمانی انجام دهند، باید از قسمت اول: The Phantom Menace شروع کنند و تا قسمت نهم: ظهور اسکای‌واکر (Episode Nine: The Rise of Skywalker) به طور متناوب پیش بروند. با این حال، بازیکنان می‌توانند موارد دلخواه خود را انتخاب و تجربه کنند. هیچ چیز مانع آن‌ها نمی‌شود که در قسمت هفتم: نیرو برمی خیزد، یا از جایی که سفر جنگ ستارگان در سال 1977 با قسمت چهارم: یک امید جدید آغاز شد، ماجراجویی خود را شروع کنند. انتخاب با بازیکن است.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

9. از Kyber Bricks برای ارتقاء Core Upgrades استفاده کنید

در خلال ماموریت‌های داستانی و از طریق کاوش در سیارات، این اجتناب ناپذیر است که بازیکنان آجرهای لگو آبی و درخشان شناور را پیدا نکنند. دیر یا زود با آن‌ها مواجه خواهید شد. به این آجرها “Kyber Bricks” گفته می‌شود و می‌توان از آن‌ها به عنوان ارز برای ارتقاء کاراکترها استفاده کرد. هر سیاره مملو از آجرهای کیبر است، بنابراین بازیکنان هرگز با کمبود آن‌ها مواجه نخواهند شد.

این مجموعه‌ها باید ابتدا در ارتقاءهای هسته (Core Upgrades) استفاده شوند. این‌ها به طور دائم آمار و توانایی را افزایش می‌دهند. این افزایش‌ها شامل پاداش‌های عالی، مانند سلامتی اضافی، وارد کردن آسیب بیشتر، و نشانگر جمع‌آوری آجرهای Kyber بیشتر برای ارتقاء بیشتر می‌شوند.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

8. از Datacards برای Stud Multipliers استفاده کنید

در هر سیاره، بازیکنان می‌توانند چند «کارت داده» پیدا کنند. این‌ها آیتم‌های منحصر به فردی هستند که وقتی با گل میخ جفت شوند، می‌توان آن‌ها را برای موارد اضافی خرج کرد. این موارد اضافی می‌توانند از سرگرمی‌های احمقانه، مانند فیلترهای صفحه نمایش، موسیقی باند کانتینا به صورت تکراری، یا لذت بردن از یک باگت فرانسوی برای یک اسلحه توسط همه صاحبان شمشیر نوری متفاوت باشد.

توصیه می‌شود که بازیکنان اولین کارت‌های داده‌ای را که پیدا می‌کنند صرف استفاده عملی‌تر کنند. به عنوان مثال، خرید “Sud Multipliers” امکان پذیر است، که باعث افزایش تعداد گل میخ‌هایی می شود که بازیکنان پس از جمع آوری به دست می‌آورند. آن‌ها از x2 شروع می‌شوند و سپس x4 و غیره. اینها تا جایی انباشته می‌شوند که بازیکنان می‌توانند ضریب 3840 داشته باشند. در آن مرحله، آن‌ها هرگز برای خرید شخصیت‌ها، کشتی‌ها و دستیابی به وضعیت True Jedi دچار مشکل نمی‌شوند و همیشه گل میخ خواهند داشت.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

7. هر شخصیت یک کلاس خاص دارد

حماسه اسکای واکر از پيشينيان خود می‌آموزد و سیستم شخصیتی بسیار گسترده‌تری دارد. Skywalker Saga دارای فهرستی از تقریباً 400 کاراکتر است و هر کدام در یکی از 9 دسته مفید، هر کدام دارای توانایی منحصر به فردی است.

بازیکنان می‌توانند با بررسی نماد کنار نام خود متوجه شوند که شخصیت آن‌ها در چه کلاسی است. شخصیت‌هایی مانند Boba Fett شکارچیان جایزه (جایزه بگیر) هستند و می‌توانند بلوک‌های طلایی لگو را منفجر کنند. شخصیت‌هایی مانند جنرال گریووس به‌عنوان شرور شناخته می‌شوند و می‌توانند قفل درب‌ها و جعبه‌ها را باز کنند و بمب‌ها را برای از بین بردن آجرهای نقره‌ای لگو پرتاب کنند.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

6. شمشیرهای نوری امکانات مبارزه‌ای وسیعی دارند

بخش مبارزه نسبت به بازی‌های قدیمی جنگ ستارگان لگو اصلاح شده است و اکنون مجموعه‌ای از حرکات و سبک‌های مختلف بازی را برای اسلحه جنگ ستارگان: شمشیرهای نوری به نمایش می‌گذارد.

بازیکنان می‌توانند با دشمنان در هوا دست و پنجه نرم کنند و با انبوهی از ضربات سهمگین حمله نمایند. یا می‌توانند با گارد گرفتن جلوی شلیک بلسترها را بگیرند و تیرها را منحرف کنند. آن‌ها می‌توانند با پرتاب شمشیر نوری فاصله را با دشمن حفظ کنند و آن را به سمت خود بازگردانند تا چیزهای بیشتری را بزنند و حرکت ترکیبی بزنند. هر چه کمبو قوی‌تر باشد، پس از پایان چندضرب، بازیکنان گل میخ بیشتری کسب خواهند کرد.

14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga

5. برخی از کالکتیبل‌ها به قابلیت Scavenger نیاز دارند

اگر بازیکنان به طور تصادفی با یک طاقچه یا دیواری برخورد کرده باشند که نمادی عجیب در کنار آن وجود دارد، به احتمال زیاد آن‌ها چیزی را یافته‌اند که باید با قابلیت Scavenger به دست آید.

اگر آن‌ها آن را از دست دادند، نباید ناامید شوند، زیرا این بازی دارای سطح بالایی از قابلیت تجربه مجدد برای یافتن چیزهایی است که دفعه اول از دست رفته یا نمی‌توان آن‌ها را جمع آوری کرد. بازیکنان فقط باید از طریق قسمت ششم: بازگشت جدای یا اپیزود 7: نیرو برمی‌خیزد بازی کنند تا قفل یک شخصیت اسکَوِنجر مانند Ewoks یا Rey را باز کنند و قفل آموزش ابزار Scavenger را بردارند.

لگو جنگ ستارگان

4. نقشه کهکشان درصد پیشرفت و کارهایی که انجام داده‌اید را نشان می‌دهد

برای کسانی که تکمیل کننده هستند و عادت دارند بازی را صد در صد کنند یا فقط کنجکاو هستند، می‌توان نقشه را از طریق دکمه تعاملی باز کرد و آمار تکمیل فعلی هر سیاره را بررسی کرد.

این ابزار مفید به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا ببینند چه کارهایی برای انجام دادن باقی مانده‌اند. زیرا درصد کل را به آن‌ها می‌دهد. همچنین تعداد آجرهای Kyber، کارت‌های داده و شخصیت‌هایی که تاکنون پیدا کرده‌اند، و تعداد آن‌هایی که هنوز موفق به پیدا کردن آن‌ها نشده‌اند را نشان می‌دهد.

لگو جنگ ستارگان

3. هر سیاره دارای معماهای منحصر به فرد و مأموریت‌های جانبی ویژه است

پرواز به یک سیاره جدید و دیدن Minimap در حالی که مملو از نمادهای Kyber Brick است می‌تواند بسیار سخت و خسته کننده باشد. با این حال، همه اینها بخشی از سرگرمی LEGO Star Wars است: جمع آوری. این آجرهای کاملاً اختیاری و در عین حال مفید را می‌توان به وفور یافت.

از طریق بسیاری از معماهای جذاب، بازیکنان می‌توانند با آجرهای Kyber و گاهی اوقات حتی شخصیت‌های جدید پاداش بگیرند. این کار برای مأموریت‌های جانبی شخصیت نیز صدق می‌کند، جایی که برخی کاملاً پنهان هستند و برخی دیگر نیاز دارند که بازیکن با پروتکل Droid با شخصیت صحبت کند تا زبان بیگانه‌شان را بفهمد. چرا که همه در Galaxy Far, Far Away به استاندارد پایه کهکشانی صحبت نمی‌کنند.

لگو جنگ ستارگان

2. می‌توانید مأموریت‌های خاص را از منوی استارت دوباره بازی کنید

اگر بازیکنان یکی از مأموریت‌های اصلی را انجام داده باشند، ممکن است متوجه شده باشند که پس از اتمام آن، صفحه نمایش پیشرفت کلی آن‌ها را نشان می‌دهد. آن‌ها خواهند دید که آیا تعداد مشخصی گل میخ را پیدا کرده‌اند و به لقب True Jedi دست یافته‌اند یا خیر، چند Minikit جمع آوری کرده‌اند، چالش‌های مرحله تکمیل شده‌اند و همه Kyber Bricks را پیدا کرده‌اند.

علیرغم آنچه ممکن است آمار نشان دهد، بازیکنان نباید در صورت از دست دادن چیزی، یا شکست در رسیدن به هدف تعیین شده، نگران و وحشت زده شوند. این اتفاق‌ها می‌افتد و قرار نیست در تلاش نخست همه چیز را صد در صد کنید. هر فقدانی با تلاش مجدد به راحتی قابل جبران است. بازیکنان می‌توانند منوی شروع را باز کنند. و مأموریت را در Freeplay دوباره امتحان کنند. و حتی از شخصیت‌هایی استفاده کنند که در نسخه مخصوص داستان قفل شده‌اند.

لگو جنگ ستارگان

1. شما می‌توانید شخصیت‌ها را زودتر با استفاده از کدها بدست آورید

پس از شروع بازی، بازیکنان ممکن است خود را برای خرید شخصیت‌ها به آب و آتش بزنند. در حالی که بیشتر شخصیت‌ها در پشت پیشرفت داستان قفل شده‌اند. یعنی تا داستان را جلو نبرید، شخصیت‌ باز نمی‌شود. این موضوع وقتی شخصیت‌ها توانایی‌های خاصی برای باز کردن کالکتیبل دارند، می‌تواند برای بازیکنان جدید چالش‌برانگیز باشد.

برای کسانی که می‌خواهند این اشیاء جمع کردنی را زودتر دریافت کنند، می‌توان از کدهایی برای باز کردن قفل Bounty Hunters مانند Dengar و Villains مانند Grand Moff Tarkin استفاده کرد، بنابراین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا گل میخ‌های خود را که به سختی به دست آورده‌اند برای شخصیت‌های مختلف در ادامه راه نگه دارند.

بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ در دسترس است. نظر شما در این خصوص چیست؟ فهرست 14 ترفند آموزشی برای Lego Star Wars: The Skywalker Saga را چطور ارزیابی می‌کنید؟ طرفدار بازی‌های لگویی هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس