توانمند سازی کسب و کار برای تبدیل شدن به تجارت چند میلیون دلاری

من اخیرا با Kay بنیانگذار Soulvation Society دیدار کردم و در مورد توصیه جهت توانمند سازی کسب و کار برای ایجاد یک استارتاپ موفق صحبت کرده‌ام.

32
0

من علاقمند به آن دسته از کارآفرینان هستم که شرکت‌های خود را بر اساس استعدادی که به صورت غیر منتظره کشف کردند، راه اندازی کردند. این افراد به جای تمرکز بر افزایش سود، بر شناخت پتانسیل درونی و دستیابی به توانایی‌های کامل خود تمرکز دارند. Leah Kay، بنیانگذار Soulvation Society، یک مارک تجاری الکترونیکی برای ایجاد سربند و رفع مشکل مو‌های خانم در هنگام کار راه اندازی کرد. به عنوان یک استاد شیمی مشتاق غذا شروع به کار در آن بخش کرد. او سرانجام با شناسایی خلا موجود در بازار و ایجاد راهکار برای بر طرف کردن آن، به تجارت الکترونیکی پرداخت. در ادامه به راه‌های توانمند سازی کسب و کار برای تبدیل شدن به تجارت چند میلیون دلاری می‌پردازیم.

من اخیرا با Kay دیدار کردم و در مورد اساسی‌ترین توصیه او جهت توانمند سازی کسب و کار برای ایجاد یک استارتاپ موفق صحبت کرده‌ام.

با فکر کردن در مورد توانایی‌های خودتان شروع کنید

3 توانمند سازی کسب و کار برای تبدیل شدن به تجارت چند میلیون دلاری

Kay گفت: “من در تجارت هیچ تجربه و سابقه‌ای نداشتم و در طول زندگی هم کسی را ندیدم که تاجر باشد. من نمی دانستم که چگونه این کار را انجام بدهم، پس شروع به یادگیری مداوم کردم.” سرسختی Kay باعث شد که او چندین سوال اساسی از خود بپرسد و این سوال‌ها انگیزه‌ای شد و مانند یک سکوی پرتاب او را به سوی تاسیس شرکتش فرستاد. این سوالات شامل این بود: “آیا من هدف درستی را دنبال می‌کنم؟ آیا هدف من کارآفرینی است؟ آیا باید چیز دیگری بفروشم؟ آیا می‌توانم تغییری ایجاد کنم؟”

از نظر او سرسختی در کار‌ها، به رشد شخصی و غلبه بر ترس نیاز دارد. او به صحبت‌های Sara Blakely و Ben Francis گوش داد که چگونه شرکت‌های خود را از خانه شروع کردند و به آنچه امروز هستند رساندند.

Kay گفت: “من می‌دانستم کارآفرینان طرز فکر متفاوت تری از مردم عادی دارند، و تصمیم گرفتم مانند آنها فکر کنم. این نکته را هم اشاره کنم، من هیچ پول یا سرمایه‌ای نداشتم، بنابراین چیزی برای از دست دادن نداشتم.”

برای توانمند سازی کسب و کار خلا یا همان نیاز‌های بازار را پیدا کنید

0 توانمند سازی کسب و کار برای تبدیل شدن به تجارت چند میلیون دلاری

Kay که مدرک کارشناسی ارشد خود را در شیمی مواد غذایی کسب کرده بود، تصمیم گرفت استرس را کنار بگذارد و همیشه تمرکز داشته باشد. استفاده از سربند به عنوان بخشی از لباس فرم شخصی به او کمک می‌‌کرد تا مو‌های خود را در یک جا نگه دارد، البته خود او در این باره می‌گوید یک فاجعه کامل است. او نتوانست سربند‌های با کیفیت و کاربردی برای استفاده پیدا کند. موارد موجود در فروشگاه عمومی شهر، تک سایز و نامناسب بودند. او سعی کرد آنلاین سفارش دهد، اما هیچ چیز مناسبی پیدا نکرد. جنس پارچه‌ها افتضاح، پایه پنبه‌ای و عکس‌های پلاستیکی چاپ شده داشتند و همیشه از سرش لیز خورده و می‌افتادند.

به گفته Kay، “آنقدر استفاده از این سربند‌ها عذاب آور بود که از سرم برداشتم. سرانجام گفتم خودم باید برای این مشکل یک راه حل پیدا کنم، چرخ خیاطی مادرم را بیرون آوردم و شروع به دوختن سربند برای خودم کردم.” تکه‌های مختلف به راحتی ساخته شدند و بعد از سر هم کردن، یک سربند ساختم. Kay گفت: “من تصمیم گرفتم یک برند تولید سربند راه اندازی کنم. اما یک برند سربند سازی عادی نه بهترین مارک سربند.”

یک گروه را توسعه داده و توانمند کنید

1 توانمند سازی کسب و کار برای تبدیل شدن به تجارت چند میلیون دلاری

Kay برای اولین بار کار خود را آغاز کرد، Kay گفت مهم‌ترین عامل موفقیت انجام کار‌ها به روش درست است.

او در ادامه گفت: “وقتی نام تجاری خود را به تنهایی راه اندازی می‌کنید، انجام هر کاری کمی ضرر دارد، اما انجام ندادن آن هم دشوار است. هنگامی که همکاران اصلی خود را پیدا می‌کنید می‌توانید با توان بیش‌تری کار‌ها را انجام بدهید و تمرکز خود را روی رشد بگذارید، آنجاست که موفقیت اتفاق می‌افتد.”

Kay گفت: “در ابتدا عدم هماهنگی میان کارکنان کاملا مشهود بود. خوشحالم که می‌گویم ما در حال حاضر یک تیم سخت گیر و سخت کوش داریم، بهتر از آنچه تصور می‌کردم.”

امروز، Soulvation Society به بیش از ۲ میلیون دلار فروش و بدون کوچک‌ترین بدهی رسیده است. ۱۰۰ درصد کار‌ها توسط زنان طراحی، مدیریت و انجام می‌شود.

Kay در پاسخ به این سوال که چه توصیه ای به کارآفرینانی که می‌خواهند شرکت‌های خود را راه اندازی کنند دارد، گفت: همیشه مثبت فکر کنید و مثبت باشید، از ظرفیت دیگران هم استفاده کنید.

“من می‌توانم خودم را مثال بزنم، پادکست‌های دیگر کارآفرینان را گوش می‌دهم، در حالی که در یک اتاق کوچک سربند درست می‌کنم. من کتاب‌هایی در مورد راه اندازی نام تجاری می‌خواندم. من بنیانگذاران دیگر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنم تا توصیه‌های آن‌ها را بدانم. منابع الهام و مثبت بودن من همیشه صحبت‌های سایر کارآفرینان بود.”

Kay می‌توانست بی‌شمار خاطره را یادآوری کند وقتی افراد نزدیک، دوستان فامیل و حتی خانواده به او می‌گفتند با راه اندازی یک برند وقت خود را تلف می‌کند. او گفت: “آن‌ها به من گفتند خیلی خوش خیال هستم و آرزو‌های فراتر از واقعیت دارم. اما من نتیجه و سرانجام بزرگ تصمیم خود را دیدم و اجازه ندادم نظرات بی‌اساس دیگران من را متوقف کند.”

حال که با توانمند سازی کسب و کار آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس