بازی‌های Atlas Fallen و Forspoken می‌توانند مخاطبان یکسانی را جذب کنند

45
0
بازی‌های Atlas Fallen و Forspoken می‌توانند مخاطبان یکسانی را جذب کنند

طرفداران Forspoken ممکن است بخواهند اثر جدید Focus Entertainment یعنی عنوان جدید نسل بعدی Deck13 با نام Atlas Fallen را بررسی کنند. بازی‌های Atlas Fallen و Forspoken می‌توانند مخاطبان یکسانی را جذب کنند. در ادامه با اول نیوز همراه باشید.

مراسم Gamescom 2022 در حال حاضر مجموعه‌ای از افشاگری‌ها و اعلان‌های هیجان‌انگیز را ارائه کرده است، به‌علاوه چند غافلگیری نیز در برنامه Opening Night Live وجود داشت. یکی از بازی‌های جدیدی که معرفی شد، بازی اکشن نقش‌آفرینی Atlas Fallen از Deck13 بود، عنوانی جادویی با اکتان بالا که در دنیایی فانتزی جریان دارد. گیمزکام تاکنون مملو از بازی‌های جذاب و هیجان‌انگیز بوده است و به همین دلیل، سر ن صدا کردن بازی‌های جدید در اخبار و رسانه‌ها بیش از حد سخت شده است.

با این حال، تمرکز منحصر به فرد Atlas Fallen بر روی شن و ماسه نه تنها به عنوان یکی از اجزای اصلی طراحی و چشم انداز بازی، بلکه همچنین در گیم پلی و مبارزات آن، به آن کمک کرد تا از دیگر بازی‌های Gamescom متمایز شود. همچنین باعث شد این IP کاملاً جدید یادآور بازی آینده دیگری باشد:  Forspoken از Luminous Productions. با این‌که هر دو بازی هنوز منتشر نشده‌اند، با توجه به آنچه بازیکنان تا به حال دیده‌اند، به نظر می رسد چند وجه تشابه وجود دارد، مانند جادوی اصلی در قلب مبارزه و حرکات پویا قهرمان داستان در حین سر خوردن و سر خوردن و جابه‌جایی در محیط‌ها.

بازی‌های Atlas Fallen و Forspoken می‌توانند مخاطبان یکسانی را جذب کنند

پیمایش پویا و گیم پلی پر اکشن

بازی Forspoken در هفته‌های اخیر به دلیل دیالوگ‌های ناهنجار و لحن نامتناسبش مورد انتقاد قرار گرفته است، و بازیکنان با کلیپی از گیم‌پلی که اخیراً فاش شده است، برخی از خطوط روایی بی معنی و ارائه‌ای کمی عجیب را به چشم دیده‌اند. این بازی اکشن نقش‌آفرینی قبلاً چندین بار به تعویق افتاده است و دوره‌هایی از توسعه آن وجود داشته که گیمرها تقریباً چیزی در مورد نحوه شکل‌گیری آن نشنیده‌اند. این موضوع باعث کمی نگرانی در بین طرفدارانی شده است که مشتاقانه منتظر انتشار Forspoken هستند، اما با وجود این دست اندازها، غیرقابل انکار است که بازی فوق العاده سرگرم کننده به نظر می‌رسد.

یکی از بهترین بخش‌های Forspoken که بازیکنان تاکنون دیده‌اند، پیمایش روان و مبارزات خلاقانه آن هستند، زیرا قهرمان داستان Frey از قدرت‌های عنصری تازه‌یافته‌اش برای مقابله با دشمنان و جهش، چرخش و سر خوردن در مناظر استفاده می‌کند. حال گیمرها فقط نگاهی گذرا به عنوان بعدی توسعه‌دهنده Surge‌، یعنی Atlas Fallen انداخته‌اند، اما با توجه به آنچه تاکنون فاش شده است، به نظر می‌رسد که ممکن است شباهت‌های زیادی با عنوان هنوز منتشر نشده Forspoken داشته باشد. تریلر رونمایی که عمدتاً سینمایی بود، شخصیت‌هایی را نشان می‌داد که مناظر را دستکاری می‌کنند، بدون زحمت در شیب‌های شنی موج می‌زدند و با حرکات پویای خود گرانش را به چالش می‌کشیدند، دقیقاً مانند فری از Forspoken.

فوراسپوکن

مبارزه جادویی

طرفداران که از قبل مشتاقانه برای Forspoken هیجان‌زده بوده‌اند، به نظر می‌رسد که Atlas Fallen نیز ممکن است مورد توجه آن‌ها باشد. اکشن سریع و تمرکز آن بر توانایی‌های جادویی برای کنترل آنتاگونیست‌ها بسیار شبیه نگاه‌های اجمالی خود Forspoken از گیم‌پلی است و شخصیت‌های Atlas Fallen نیز به اندازه فری قدرتمند به نظر می‌رسند. این موضوع باید نبردهای هیجان انگیز و متنوعی را ایجاد کند، به خصوص زمانی که با تنوع و آزادی حرکت هر بازی همراه باشد. به طور مشابه، به نظر می‌رسد که قهرمان‌های Atlas Fallen دارای قدرت‌هایی هستند که حول توانایی‌های عنصری مانند قدرت اضافه کردن آسیب رعد و برق یا ایجاد سلاح‌هایی از شن و ماسه، که به شانس برخوردهای متفاوت و ایجاد چند مبارزات بصری خیره‌کننده اشاره می‌کند، دارند.

درست مانند Forspoken، شخصیت‌های Atlas Fallen در یک نقشه وسیع مملو از تهدیدات در منطقه‌ای که در حال مبارزه با زوال و نابودی خود است حرکت می‌کنند. تاکنون چیز زیادی از داستان Atlas Fallen فاش نشده است، اما گیمرها می‌دانند که در تلاش برای تغییر مسیر برای بشریت، خود را در برابر خدایان باستانی قرار خواهند داد. بازیکنان در برابر جانوران اسطوره‌ای بزرگ و همچنین تعداد زیادی از دشمنان مختلف قرار می‌گیرند، و مضامین فانتزی که زیربنای هر دو عنوان هستند و با عناصر نقش‌آفرینی اکشن ترکیب می‌شوند، باید برای گیمرهای مختلف جذاب باشد.

بازی Atlas Fallen در سال 2023 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و ایکس‌ باکس سری اس در دسترس خواهد بود. نظر شما در این خصوص چیست؟ بازی‌های Atlas Fallen و Forspoken می‌توانند مخاطبان یکسانی را جذب کنند؟ شما مشتاق تجربه این عناوین هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

منبع

امتیاز این مطلب
رضا خلف چعباوی
نوشته شده توسط

رضا خلف چعباوی

به نام خدا - سلام، رضا هستم؛ بالای 12 ساله که در این حوزه فعالیت می‌کنم. افتخار نویسندگی و سابقه‌ی مدیریت در سایت‌های بزرگ ایران رو دارم. مخلص همگی 🌹❤🌹 ایمیل کاری: [email protected]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس