بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال 2021

بازی‌های فوتبال یکی از محبوب ترین ژانرهای بازی در تمامی پلتفرم ها هستند. ما پنج تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید را بررسی می‌کنیم.

89
0
۵ تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال 2021-min

بازی‌های فوتبال یکی از محبوب‌ترین ژانرهای بازی در تمامی پلتفرم‌ها هستند. طی چند سال گذشته، غول‌های مختلف صنعت بازی فوتبال، بازی‌هایی را برای دستگاه‌های تلفن همراه Android و IOS منتشر کرده‌اند. در این مقاله، ما پنج تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید را بررسی می‌کنیم.

بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال ۲۰۲۱

پنج بازی فوتبال برتری که می‌توانید در دستگاه Android خود انجام دهید:

۵. Soccer Stars 2020

5 ۵ تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال 2021-min

لیگ‌های برتر: سری بازی‌های Soccer Stars Top Leagues، طرفداران زیادی را در میان گیمرهایی با گوشی‌های ساده و رده پایین که به دنبال یک تجربه واقعی فوتبال هستند، پیدا کرده است. این بازی امکان بازی آنلاین و آفلاین را فراهم می‌کند و همچنین لیگ‌های معتبر و بهترین بازیکنان فوتبال در جهان را نیز ارائه می‌دهد.

البته که گیم پلی (روند بازی) این بازی دور از واقعیت است و این بازی برای گوشی‌های موبایل رده پایین با سطح گرافیک متوسط ​​طراحی شده است.

۴. بهترین بازی های فوتبال اندروید | Top 11 Football manager

4 ۵ تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال 2021-min

Top 11 Football manager توسط Nordeus توسعه یافته است. این بازی یک فوتبال صحیح و اصولی را با تاکتیک‌ها و ساختارهای مدیریتی ارائه می‌دهد که به صورت هفتگی آپدیت می‌شوند. به جرات می‌توان گفت که Top 11 Football Manager یکی از بهترین بازی‌های مدیریت فوتبال موجود در دستگاه‌های تلفن همراه است.

۳. Dream League Soccer

3 ۵ تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال 2021-min

Dream League Soccer که توسط بازی‌های First Touch طراحی شده، بازی‌ای است که تا رقابت با غول‌های جهانی یعنی Konami و EA فاصله چندانی ندارد.

این بازی بازیکنان مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد و دارای یک سیستم لیگ بسیار جذاب است. در عین حال که کارهای زیادی می‌توان روی گرافیک و واقع گرایی گیم پلی این بازی انجام داد، همچنین ترکیب بدون نقص عناصر مدیریتی و فوتبالی باعث می‌شود که Dream League Soccer به یک بازی جذاب تبدیل شود.

۲. بهترین بازی های فوتبال اندروید | FIFA Mobile

2 ۵ تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال 2021-min

وقتی صحبت از بازی‌های فوتبال به میان آید، اولین نامی که مردم به آن فکر می‌کنند FIFA EA است.

این بازی در تمامی پلتفرم‌ها یک پیشروی جهانی است، اما از نظر بازی‌های فوتبال مبتنی بر تلفن همراه در موقعیت دوم سر در آورده است. این بازی برای گیمرهای F2P (بازی‌هایی که به بازیکنان اجازه می‌دهند بدون پرداخت هزینه به بخش قابل توجهی از محتوای خود دسترسی داشته باشند یا برای ادامه بازی نیازی به پرداخت هزینه ندارند.) دشوار است و مردم اغلب ماه‌ها تلاش می‌کنند تا تیم رضایت بخشی بسازند.

علاوه بر این، گرافیک آن انتظارات را برآورده نمی‌کند و برخی از چهره‌های بازیکنان و سایر جزئیات مناسب و قابل قبول نیستند.

۱. PES Mobile

1 ۵ تا از بهترین بازی های فوتبال اندروید در سال 2021-min

E-football PES 2020 چهارمین قسمت از بازی PES Mobile و همچنین چهارمین سال پیاپی است که در آن Konami موفق شده است بر EA را در بازار بازی‌های تلفن همراه غلبه کند.

نسخه امسال بهترین و واقع گرایانه‌ترین بازی فوتبال موبایلی است که تا به حال ایجاد شده است. واقع بین بودن گیم پلی بازی یعنی، از شوت کردن صحیح گرفته تا نحوه درست دریافت توپ توسط بازیکن، رفتار تکی بازیکنان، مانند ضربات آزاد Beckham و مهارت‌های Ronaldinho در بازی PES Mobile به سادگی و خیلی خوب اجرا می‌شوند.

علاوه بر این، در سال جاری Konami تعداد بازیکنان افسانه‌ایی که به بازی اضافه کرده را افزایش داده است، بازیکنانی مانند Steven Gerrard ،Frank Lampard، Paul Scholes ،Alessandro Del Piero، Diego Maradona ،Ruud Gullit و دیگر بازیکنان افسانه‌ای کمتر شناخته شده مانند Rafael van der Vaart و Shinji Nakamura نیز معرفی شده‌اند.

بازی دارای گرافیک قابل تنظیم است و بر روی تلفن‌های همراه رده بالا و متوسط ​​عملکرد خوبی دارد. PES Mobile به راحتی بهترین بازی فوتبال موبایلی است که امروزه در بازار موجود است.

حال که با بهترین بازی های فوتبال اندروید آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس