تحقیقات هوش مصنوعی تاثیر درآمد بر اندام را نشان می‌دهد

مطالعات جدیدی نشان می‌دهد که بین شکل بدن افراد و درآمد خانوادگی آنها رابطه‌ای وجود دارد. در ادامه به تاثیر درآمد بر اندام می‌پردازیم.

53
0
تحقیقات هوش مصنوعی تاثیر درآمد بر اندام را نشان می‌دهد

مطالعه جدیدی که در PLOS One منتشر شده است نشان می‌دهد که بین شکل بدن افراد و درآمد خانوادگی آنها رابطه‌ای وجود دارد. این یافته‌ها شواهد بیش‌تری برای حق بیمه زیبایی ارائه می‌دهد، پدیده‌ای که در آن افرادی که از نظر جسمی جذاب هستند بیش‌تر از افرادی که جذابیت کمتری دارند، درآمد به دست می‌آوردند. در ادامه به تحقیقات هوش مصنوعی در مورد تاثیر درآمد بر اندام می‌پردازیم.

محققان به طور مداوم شواهدی در مورد زیبایی برتر پیدا کرده‌اند. اما سیونگ سانگ، دانشیار دانشگاه آیووا و همکارانش مشاهده کردند که اندازه گیری‌های مورد استفاده برای اندازه گیری ظاهری بدن دارای محدودیت‌های مهمی است.

تحقیقات هوش مصنوعی تاثیر درآمد بر اندام را نشان می‌دهد

1 تحقیقات هوش مصنوعی تاثیر درآمد بر اندام را نشان می‌دهد

من کنجکاو بودم که آیا جذابیت فیزیکی در نتایج بازار کار تاثیر دارد یا خیر. در ادامه سانگ توضیح داد که یکی از چالش‌ها این است که چگونه محققان بر اشتباهات در اندازه گیری‌های جسمی مانند قد یا وزن غلبه می‌کنند، زیرا اکثر مطالعات قبلی اغلب ظاهر افراد را از نظرات ذهنی بر اساس نظرسنجی‌ها تعریف می‌کردند.

چالش دیگر نحوه تعیین شکل بدن از این اندازه‌ها است، برای اینکه این اندازه‌ها بسیار ساده هستند تا توضیحات کامل شکل بدن را بتوانیم ارائه دهیم. در این مطالعه، که با یکی از دوستان من (استفان بیک در دانشگاه ویرجینیا) همکاری شده است، از داده‌های جدیدی استفاده می‌کنیم که حاوی اسکن سه بعدی کل بدن است. با استفاده از یک تکنیک یادگیری ماشینی پیشرفته، به نام graphical autoencoder، این نگرانی‌ها را برطرف کردیم.

محققان از روش‌های یادگیری ماشینی برای شناسایی ویژگی‌های مهم فیزیکی در اسکن کل بدن ۲۳۳۸۳ نفر در آمریکای شمالی استفاده کردند.

داده‌ها از پروژه منابع انسانی آنتروپومتری سطحی آمریکایی و اروپایی (CAESAR)، مطالعه‌ای که غالبا توسط نیروی هوایی ایالات متحده از سال ۱۹۹۸ تا ۲۰۰۰ انجام شد، جمع آوری شد. مجموعه داده‌ها شامل اطلاعات دموگرافیک دقیق، اندازه گیری نوار و اندازه گیری بدن کولیس و اسکن سه بعدی دیجیتالی کل بدن شرکت کنندگان بود.

سانگ به PsyPost گفت: یافته‌ها نشان داد که بین ظاهر فیزیکی و درآمد خانواده رابطه آماری معنی داری وجود دارد و این ارتباطات در دو جنس متفاوت است. به طور خاص، قامت مرد تأثیر مثبتی بر درآمد خانواده دارد، در حالی که چاقی زنان تأثیر منفی بر درآمد خانواده دارد.

نسبت درآمد و افزایش قد

2 تحقیقات هوش مصنوعی تاثیر درآمد بر اندام را نشان می‌دهد

محققان برآورد کردند که “افزایش یک سانتی متری قد (با تغییر قد) با افزایش تقریبی ۹۹۸ دلار درآمد خانواده برای مردی که ۷۰۰۰۰ دلار از درآمد متوسط ​​خانواده را به دست می‌آورد، مرتبط است. برای زنان، محققان برآورد کردند که” کاهش یک واحد چاقی (BMI) با افزایش تقریباً ۹۳۴ دلاری درآمد خانواده برای زنی که ۷۰،۰۰۰ دلار از درآمد خانواده را به دست می‌آورد، همراه است.

سانگ می‌گوید: نتایج نشان می‌دهد که جذابیت فیزیکی همچنان وجود دارد و رابطه بین فرم بدن و درآمد خانواده در جنس‌ها متفاوت است.

یافته‌های ما همچنین اهمیت اندازه گیری صحیح شکل بدن را برای ارائه سیاست‌های عمومی کافی برای بهبود مراقبت‌های بهداشتی و کاهش تبعیض و سواستفاده در بازار کار نشان می‌دهد. ما پیشنهاد می‌کنیم که ۱ تلاش‌ها برای ارتقای آگاهی از چنین تبعیضی باید از طریق آموزش اخلاق در محل کار یا آموزش عدم تبعیض صورت گیرد.  و ۲ راهکار‌هایی برای به حداقل رساندن تعصبات در مراحل استخدام و ارتقاء، مانند مصاحبه‌های شغلی، باید ارائه شود.

مطالعه جدید از محدودیت عمده تحقیقات قبلی که بر جذابیت خود محاسبه شده و محاسبه شاخص توده بدنی متکی بود، که بین چربی، ماهیچه یا توده استخوانی تمایز قائل نمی‌شود، اجتناب می‌کند. اما مطالعه جدید محدودیت مهمی برای خود دارد.

نتیجه

3 تحقیقات هوش مصنوعی تاثیر درآمد بر اندام را نشان می‌دهد

نکته مهم این است که مجموعه داده‌ها فقط درآمد خانواده را در مقایسه با درآمد فردی شامل می‌شود. سانگ توضیح داد که این امر دریچه‌های دیگری را باز می‌کند که ظاهر فیزیکی می‌تواند بر درآمد خانواده تأثیر بگذارد. در این مطالعه، ما ارتباط ترکیبی بین شکل بدن و درآمد خانواده را از طریق بازار کار و بازار ازدواج مشخص کردیم.  بنابراین، تحقیقات بیشتر با یک نظرسنجی جدید در مورد درآمد فردی، پیش زمینه جالبی برای تحقیقات آینده خواهد بود.

حال که با تحقیقات هوش مصنوعی در مورد تاثیر درآمد بر اندام آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس