10 تا از بهترین سایت دانلود رایگان موسیقی برای دانلود قانونی موسیقی به صورت رایگان

81
0
دانلود رایگان موسیقی

در اینجا چندین سایت وجود دارد که می توانید موسیقی رایگان را بدون استفاده از دزدی دیجیتال بارگیری کنید. مجموعه موسیقی دیجیتال خود را به صورت قانونی رشد دهید! دانلود رایگان موسیقی را در ادامه یاد بگیرید.

سرویس های پخش موسیقی نیز بدون مشکل نیستند. بزرگترین شکست عدم مالکیت است. اگر از Spotify استفاده می کنید، صاحب هیچ موسیقی نیستید – فقط مجوز گوش دادن به آن را دریافت کرده اید.

مطالب زیر را هم بخوانید:

9 برنامه طراحی و نقاشی برای هنرمندان دیجیتال

8 دلیل برای اینکه هنرمندان باید یک خبرنامه آنلاین راه اندازی کنند

اما نگران نباشید. اگر می‌خواهید چگونه موسیقی دانلود کنید، دیگر دنبال آن نباشید. هنوز راه هایی وجود دارد که بتوانید به موسیقی رایگان دست پیدا کنید. آنها کاملا قانونی هستند و موسیقی برای همیشه در اختیار شما خواهد بود. در اینجا بهترین سایت های دانلود MP3 برای موسیقی رایگان وجود دارد.

کتابخانه صوتی YouTube

کتابخانه صوتی YouTube عمدتاً برای افرادی است که برای استفاده در ویدیوها به موسیقی تولیدی بدون حق امتیاز نیاز دارند. با این حال، هر کسی که یک حساب YouTube دارد می‌تواند از طریق YouTube Studio به کتابخانه دسترسی پیدا کند و هر تعداد آهنگ را که می‌خواهد دانلود کند.

با توجه به شرایط و ضوابط کتابخانه، می توانید از آهنگ ها در هر محتوایی که ایجاد می کنید استفاده کنید. این فقط به ویدیوها محدود نمی شود. همچنین می‌توانید از آهنگ‌ها در ویدیوهای کسب درآمد در پلتفرم یوتیوب استفاده کنید.

هر آهنگ یک نمونه در دسترس دارد که می توانید با زدن آیکون کوچک Play به آن گوش دهید. اگر آنچه را می شنوید دوست دارید، روی دکمه دانلود مجاور کلیک کنید.

علاوه بر آهنگ‌های رایگان موسیقی، کتابخانه صوتی YouTube همچنین دارای جلوه‌های صوتی است. باز هم، استفاده از آنها در آثار خلاقانه شما رایگان است.

آرشیو موسیقی رایگان

آرشیو موسیقی رایگان سال‌هاست که وجود دارد، اما مانند همیشه محبوب است. این یکی از بهترین مکان های وب برای دانلود رایگان موسیقی است.

WUFM – یک ایستگاه رادیویی مستقل در نیوجرسی – محتوا را مدیریت می کند. بیشتر دانلود رایگان آهنگ ها از هنرمندان کمتر شناخته شده است، اما گاهی اوقات نام معروفی را خواهید دید. صرف نظر از این، این یک راه عالی برای کشف موسیقی جدید است.

لازم نیست نگران قانونی بودن باشید، زیرا تمام آهنگ های سایت برای استفاده شخصی رایگان هستند. با این حال، اگر قصد دارید از آهنگ ها در یک محیط تجاری استفاده کنید، باید مجوز مربوط به هر ضبط جداگانه را بررسی کنید.

Jamendo

Jamendo پلتفرمی است که به هنرمندان مستقل بدون امضا اجازه می دهد تا به راحتی موسیقی خود را بین طرفداران خود توزیع کنند. در حال حاضر بیش از 240000 آهنگ بدون حق امتیاز از 40000 هنرمند دارد.

موسیقی حول محور “Communities” ساخته شده است. پیمایش به یک جامعه خاص (به عنوان مثال راک) شما را با آهنگ ها، آلبوم ها و هنرمندان برجسته آن آشنا می کند. می‌توانید موسیقی را بر اساس محبوبیت همیشگی، موارد پرطرفدار و آخرین نسخه‌ها مرتب کنید.

اگر می‌خواهید قبل از اینکه دانلود کنید، آب را آزمایش کنید، می‌توانید یکی از ایستگاه‌های رادیویی مضمون سایت را تنظیم کنید.

NoiseTrade

آنها می گویند چیزی به نام ناهار رایگان وجود ندارد. و اگر از NoiseTrade استفاده می کنید، تا حدی درست است.

هنرمندانی که موسیقی خود را در این سایت فهرست کرده اند در ازای دانلود رایگان چیزی می خواهند، معمولاً یک آدرس پستی یا یک آدرس ایمیل. ایده این است که گروه‌ها به راحتی با افرادی که موسیقی آنها را دوست دارند ارتباط برقرار کنند – شاید برای تبلیغ یک تور آینده یا برجسته کردن راه اندازی یک آلبوم جدید.

طرف دیگر این است که به احتمال زیاد هنرمندانی را که می شناسید پیدا کنید. مطمئناً، نمی‌توانید آخرین نسخه The Killers را پیدا کنید، اما اکثر گروه‌ها قبلاً با یک شرکت ضبط قرارداد امضا کرده‌اند و آلبوم‌هایی در دسترس دارند.

Musopen

چه می شود اگر پاپ، راک و دیگر ژانرهای جریان اصلی مورد علاقه شما نباشند؟ خوب، اگر بیشتر به موسیقی کلاسیک علاقه دارید، خوش شانس هستید.

Musopen یکی از بهترین سایت های دانلود رایگان موسیقی برای دوستداران بتهوون است. این موسیقی ضبط شده از برخی از مشهورترین نوازندگان کلاسیک تمام دوران دارد. از باخ و بتهوون گرفته تا چایکوفسکی و هلست همه چیز را خواهید یافت. می توانید بر اساس آهنگساز، نوازنده، ساز، نقطه و فرم جستجو کنید تا محتوای مورد نظر خود را پیدا کنید.

این سایت فراتر از دانلود موسیقی است. همچنین تعداد زیادی نت موسیقی رایگان و حتی برخی منابع آموزشی پیدا خواهید کرد.

آمازون

بسیاری از مردم نمی دانند که آمازون دارای مخزن وسیعی از دانلود رایگان موسیقی است. در زمان نگارش، بیش از 6000 آهنگ برای دانلود موجود است.

برخلاف برخی دیگر از سایت‌های دانلود رایگان موسیقی، اغلب می‌توانید گروه‌های معروف را پیدا کنید. در حال حاضر، می توانید موسیقی هایی از Foo Fighters، Ashaneen، Tony Elman، Carole King و بسیاری دیگر را بیابید. هنرمندان گهگاه تغییر می کنند، بنابراین اگر موسیقی مورد علاقه خود را پیدا کردید، تا می توانید آن را بردارید.

به دور از نام‌های معروف، این مجموعه همچنین به طرز شگفت‌آوری کار خوبی برای پوشش ژانرهای خاص انجام می‌دهد. متأسفانه، آمازون این ویژگی را حذف کرده است که به شما امکان می دهد موسیقی رایگان را بر اساس ژانر فیلتر کنید (اگرچه هنوز برای موسیقی پولی وجود دارد). به این ترتیب، شما باید خودتان حفاری را انجام دهید.

آرشیو اینترنت

آیا می‌دانستید که آرشیو اینترنت برای خیلی بیشتر از خندیدن به بدی ظاهر وب در سال 1999 مفید است؟ همچنین یک وب سایت موسیقی رایگان فوق العاده است.

برای دوستداران موسیقی، بهترین قسمت سایت آرشیو موسیقی زنده است. این با مشارکت etree.org ساخته شده است و نمایش ها و کنسرت هایی از طیف وسیعی از هنرمندان برجسته را در خود دارد. همه گروه‌های این مجموعه «تجارت دوستانه» هستند، به این معنی که به طرفداران این حق را داده‌اند که آزادانه برخی از موسیقی‌های خود را با ابزارهای غیرتجاری مبادله کنند.

کتابخانه فقط موسیقی را پوشش نمی دهد. همچنین اخبار قدیمی و گفتگوهای امور عمومی، نمایش های رادیویی، کتاب های صوتی و شعرخوانی را خواهید دید.

ReverbNation

ReverbNation یک سایت عالی است اگر شما یک گروه موسیقی نوظهور هستید که می خواهید موسیقی آنلاین بفروشید.

با این حال، به عنوان یک منبع فوق العاده برای هر کسی که می خواهد موسیقی رایگان دانلود کند دو برابر می شود. هدف اصلی این سایت گروه های جدید است. شما نمی‌خواهید آهنگ‌هایی را از برترین‌های نمودار فعلی پیدا کنید.

با این حال، اجازه ندهید که شما را ناامید کند. ReverbNation کار بسیاری از گروه های برتر از جمله Alabama Shakes و Imagine Dragons را راه اندازی کرده است. این بدان معناست که شما می توانید با دانلود موسیقی از هیپ ترین هنرمندان فردا قبل از معروف شدن، باحال ترین بچه مدرسه باشید.

SoundClick

مانند بسیاری از سایت‌های موجود در این لیست، SoundClick عمدتاً هنرمندان جدیدی را ارائه می‌کند که هنوز نامی برای خود در صنعت موسیقی به دست نیاورده‌اند.

همه آهنگ های موجود در سایت برای دانلود رایگان در دسترس نیستند. هنرمند باید هر آهنگ را به صورت موردی در دسترس قرار دهد و برخی از آنها نیاز به پرداخت کمی دارند. در جاهایی که دانلودها در دسترس هستند، اغلب کیفیت انتخابی دارید. انتخاب ها معمولاً MP3 320 kbps، MP3 160 kbps و یک فایل WAV بدون اتلاف هستند.

CCTrax

CCTrax دانلود رایگان موسیقی را ارائه می دهد که توسط مجوز Creative Commons پوشش داده می شود. تمرکز ویژه ای بر آهنگ های الکترونیک، دوبله، تکنو و محیط دارد.

هر آهنگ موجود در سایت قابل دانلود است و هیچ گونه پرداختی در هیچ کجا انجام نمی شود. به آهنگ‌هایی که دارای مجوز ویژه «BY License» هستند، هوشیار باشید، آنها تنها آهنگ‌هایی هستند که می‌توانید در سایت‌های دیگر جاسازی کنید.

چه اتفاقی برای FreeAllMusic افتاد؟

تقریباً همه این سایت‌ها در کمک به دانلود موسیقی از هنرمندان ناشناس و آینده به جای ستاره‌های فعلی تخصص دارند. این امر تا حد زیادی اجتناب ناپذیر است، زیرا گروه هایی که قبلاً آن را بزرگ کرده اند، نیازی به ارائه رایگان موسیقی خود ندارند.

به عنوان یک قاعده، اگر سایتی را ببینید که یک نسخه رایگان از آخرین آلبوم جاستین بیبر یا تیلور سویفت را به شما ارائه می دهد، احتمالاً دانلود آن غیرقانونی خواهد بود. در این صورت باید با احتیاط کامل پیش بروید.

یکی از این نمونه های غیرقانونی FreeAllMusic است. مانند The Pirate Bay، بارها آفلاین شده است، فقط برای اینکه سر خود را در یک دامنه جدید قرار دهد. نسخه ریبوت شده تا به امروز ادامه دارد. توصیه ما این است که از خود دور باشید.

درباره دانلود موسیقی بیشتر بیاموزید

اگرچه خوب است که بتوانید به طور قانونی بارگیری های رایگان موسیقی را دریافت کنید، اما راه های زیادی برای پرداخت هزینه برای بزرگترین و جدیدترین نسخه ها وجود دارد.

با این حال، قبل از اینکه کیف پول خود را بیرون بیاورید، منطقی است که ابتدا بررسی کنید که آیا موسیقی را دوست دارید یا خیر.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس