آشنایی و معرفی 20 شرکت برتر گرافیک در سال 2021

اگر یک گرافیست هستید، پیشنهاد می‌شود که به سایت‌های ۲۰ شرکت برتر گرافیک در سال 2021 سر بزنید و ایده‌های جدید را بررسی کنید.

188
1
20 شرکت برتر گرافیک در سال 2021

اهمیتی ندارد که در چه زمینه‌ای فعالیت می‌کنید، طراحی گرافیک مهارتی است که شما به آن نیاز خواهید داشت. در حالی که برخی از مشاغل ممکن است توانایی استخدام یک طراح گرافیک داخلی را داشته باشند، اما اگر شما نتوانید این کار را انجام دهید چه می‌کنید؟ یا اگر نیازهای شما در طراحی گرافیک محدود باشد و منطقی نباشد که شما یک طراح گرافیک تمام وقت استخدام کنید ، چه می‌کنید؟ خوشبختانه شرکت‌ها و استارتاپ‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون نیاز به استخدام یک کارمند تمام وقت، برای تأمین نیازهای طراحی گرافیکی خودتان، آنها را به خدمت بگیرید. در این مقاله ، ما قصد داریم به معرفی 20 شرکت برتر گرافیک در سال 2021 بپردازیم.

لیست 20 شرکت برتر گرافیک در سال 2021

همانطور که حدس می‌زنید‌، طراحی گرافیک یک زمینه رقابتی است. شرکت‌ها با نمونه کارهای بی‌عیب و نقص همواره مشتریان زیادی دارند، از شرکت‌های جهانی، چند میلیارد دلاری گرفته تا مشاغل کوچک را شامل می‌شود. شما با هر سلیقه‌ای می‌توانید بهترین آژانس طراحی گرافیک را در اینجا پیدا کنید.

Pentagram

یک استودیوی طراحی مستقل می‌باشد که هر خدمتی را که شما نیاز دارید ارائه می‌دهد: گرافیک، طراحی برند، محصولات، بسته بندی، نمایشگاه‌ها، وب سایت‌ها، تجربیات دیجیتال، تبلیغات، صدا و حرکت. Pentagram حدود ۲۴ شریک دارد که نه تنها مالک این مشاغل هستند بلکه همه آنها طراحان عملی هستند.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 penegremant

Xhilarate

این شرکت در سال ۲۰۱۶ تاسیس شد و خدماتی مانند طراحی وب، گرافیک، آرم، چاپ و بسته بندی را برای مشتریان خود ارائه می‌دهد. Xhilarate به عنوان یکی از برترین آژانس‌های طراحی گرافیک، سعی در ایجاد تجربیات انسان محور برای کمک به برند‌ها برای رشد و تحول دارد.

Xhilarate شرکت برتر گرافیک در سال 2021 -

Sagmeister & Walsh

این شرکت همکاری بین دو طراح گرافیک مطرح دنیا Jessica Walsh و Stefan Sagmeister  است. این آژانس با سبکی غیرقابل پیش بینی شناخته می‌شود. تمرکز آنها بر روی پروژه‌های هنری مانند نمایشگاه‌ها و نقاشی‌های دیواری است. اگر به دنبال یک آژانس سنتی هستید ممکن است انتخاب درستی نباشد، آنها هنوز هم یکی از برترین آژانس‌های طراحی گرافیک در جهان هستند.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 - smash

Captiva Marketing

یک آژانس تبلیغاتی با خدمات گسترده که در زمینه بازاریابی دیجیتال، جستجوی پرداختی، طراحی وب، شبکه‌های اجتماعی، تولید فیلم و سئو تخصص دارد. آنها در جست و جوی مشتریانی هستند که مشتاق محصولات و خدمات آنها بوده و به دنبال ایجاد مشارکت طولانی مدت با مشتریان خود هستند. Captiva Marketing تیمی متشکل از متخصصان عمومی و مدیران با تجربه در صنایع مختلف است.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 - captiva market

Starfish

یک آژانس تجاری مستقل در شهر نیویورک است. خدمات آنها شامل تمام چیزهایی است که شما برای ساخت، ارائه و حفظ برند خود نیاز دارید. Starfish از مشاوره بازاریابی، تبلیغات و برند تجاری همه چیز را ارائه می‌دهد.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 starfish

Cleveland Design

یک آژانس با خدمات کامل است که راه حل‌های تعامل و مدیریت برند را ارائه می‌دهد. این شرکت در سال ۱۹۹۲ تاسیس شد و طیف گسترده‌ای از صنایع و مشتریان را از استارتاپ‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی تا موسسات Fortune 500 پوشش می‌دهد.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 clevard

Digital Silk

بر ایجاد تجربه‌های دیجیتالی برای مشتریان خود از طریق استراتژی‌های پیشرفته همچون برند، وب سایت، برنامه‌ها و کمپین‌های بازاریابی برای شرکت‌های متوسط ​​تا بزرگ متمرکز شده است. کارکنان آن گروهی متشکل از متخصصان برجسته این صنعت هستند.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 digital silk

The Bureau of Small Projects

یک آژانس بازاریابی متمرکز بر روی برند تجاری ، توسعه وب و بازاریابی است. The Bureau of Small Projects یکی از برترین آژانس‌های طراحی گرافیک برای مشاغل در هر اندازه‌ای است اما کار خود را با برندهای بزرگ و بنگاه‌های اقتصادی Fortune 500 آغاز کرد.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 the bureau of small project

Landor

این شرکت از سال ۱۹۴۱ وجود دارد. این مرکز توسط Walter Landor تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در سانفرانسیسکو می‌باشد و در ۲۶ شهر جهان دفاتر و نمایندگی‌های خود را دارد. Landor در زمینه‌های brand architecture، brand strategy، customer journey mapping، customer segmentation، agile adaptation و موارد دیگر تخصص دارد.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 landor

The Yard Creative

یک استودیوی طراحی واقع در جنوب لندن است. خدمات اصلی آن طراحی داخلی، طراحی گرافیک، استراتژی، برند تجاری و تحقیق است. Yard Creative با یک تیم کوچک و خلاق فعالیت می‌کند که به دنبال ایجاد ارتباطی موثر با مشتریان و شرکایشان هستند.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 the yard creative

Wolff Olins

یک استودیوی مشاوره و طراحی با طراحی‌های چشم نواز است. این مجموعه طیف وسیعی از خدمات از استراتژی تا طراحی و تحول را ارائه می‌دهد. از زمان تأسیس آن در سال ۱۹۶۵، Wolff Olins به تیمی متشکل از ۱۵۰ طراح، استراتژیست، فن آور، مدیر برنامه و مربی تبدیل شده است.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 - wolf line

2Novas

یکی از بهترین آژانس‌های طراحی گرافیک برای مشاغل کوچک تا متوسط ​​است که به مشتریان در زمینه‌های تولید، تجارت و ایجاد روابط طولانی مدت با مشتریان کمک می‌کند. این مجموعه یک آژانس بازاریابی است که بیشتر بر تبلیغات ویدیویی و دیجیتالی تمرکز دارد. این تیم دارای یک تیم طراحی گرافیک توانمند برای رسیدگی به نیازهای روزمره طراحی گرافیک مانند آگهی‌ها، بروشورها، بنرها و موارد دیگر است.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 2novas

Lounge Lizard

در زمینه استراتژی برند، طراحی وب سایت، بازاریابی دیجیتال، توسعه وب سایت، توسعه برنامه‌های موبایل، مدیریت رسانه‌های اجتماعی، سئو، مدیریت PPC و بهینه سازی نرخ تبدیل فعالیت می‌کند. علاوه بر برند، نامگذاری و برچسب‌ها، تحقیق و استراتژی را برعهده دارد. Lound Lizard خدمات طراحی گرافیکی مانند لوگو و هویت بصری را هم ارائه می‌دهد.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 - loinglard

Shikatani Lacroix Design

افتخار خود را طراحی تجربیات همه جانبه برای مصرف کنندگان می‌داند. آنها اعتقاد دارند بازار در حال تحولات چشمگیری است و این تغییرات فرصت‌های جدیدی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا فراتر از تعامل با نام تجاری پیش بروند.

تصمیم برای خرید توسط احساسات مشتریان جلو می‌رود و در یک چشم به هم زدن تصمیم گیری انجام می‌شود. این اتفاق در تلاقی حواس رخ می‌دهد، آنچه می‌بینیم، آنچه می‌شنویم؛ بو می‌کنیم، لمس می‌کنیم؛ که مجموع این عوامل Blink Factor نامیده می‌شود و در این شرکت برای طراحی‌ها به کار گرفته می‌شود.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 SLD

DePersico Creative

یک آژانس طراحی گرافیکی خانوادگی است که در زمینه بازاریابی مواد غذایی و آشامیدنی تخصص دارد. برای سه نسل، DePersico درک خود را از طراحی استراتژیک برای تاثیرگذاری برند و محصول استفاده کرده است که مصرف کنندگان را به خرید القا می‌کند.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 depersico creative

BMG Media Co

به عنوان یکی از آژانس‌های طراحی گرافیک برای رفع نیازهای مشاغل محلی آغاز به کار کرد. با بیش از ۶۰۰ مشتری در سراسر جهان همکاری کرده است. BMG Media بیش از ۱۰ سال تجربه و تخصص در زمینه طراحی گرافیک، مدیریت محتوا و بازاریابی دیجیتال دارد. بیشتر با مشاغل کوچک و متوسط ​​و استارتاپ‌های مختلف در صنایعی مانند بهداشت و درمان، دارو، املاک و مستغلات و رستوران‌ها همکاری می‌کند.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 - BMG Media co

MetaDesign

یکی از آژانس‌های برجسته طراحی گرافیک در جهان است. که از سال ۱۹۷۹ در حال فعالیت می‌باشد. MetaDesign خدماتی مانند ایجاد، استراتژی، تجربه و فعال سازی نام تجاری را ارائه می‌دهد.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 - metadesign

Huncwot

این آژانس خلاق که در سال ۲۰۰۷ شناخته شد و در ورشو، لهستان مستقر است. این تیم فقط با ۹ كارمند فعالیت می‌کند که متشكل از كاركنان متخصص در زمینه‌هایی از جمله؛ انیمیشن، برندینگ، تولید محتوا، توسعه وب و طراحی UI و UX است. در کمال تعجب توانسته تبدیل به یکی از ۲۰ شرکت برتر گرافیک در سال 2021 شود.

شرکت برتر گرافیک در سال 2021 - Huncwot

House Industries

یک استودیوی طراحی است که فونت طراحی می‌کند، کمیسیون می‌گیرد و از همکاری لذت می‌برد. شیوه‌ی کار آن براساس تکنیک‌های سنتی مانند نقاشی‌، طراحی و حروف است. House Industries با نام‌های بزرگی مانند New Yorker، Cher، Jimmy Kimmel و Uniqlo کار کرده است.

شرکت برتر گرافیک
شرکت برتر گرافیک

DELT

یک آژانس با خدمات کامل برندینگ واقع در St. Louis ،Missouri است. این مجموعه بر روی طراحی وب، بازاریابی و سئو تمرکز دارد و هر آنچه بیشتر شرکت‌ها برای ساخت برند و پیروزی در رقابتها نیاز دارند را ارائه می‌دهد. خدمات DELT از طرح‌های آرم و چاپ گرفته تا استراتژی و توسعه کامل برند تجاری را شامل می‌شود. DELT در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد.

شرکت برتر گرافیک
شرکت برتر گرافیک

اگر یک گرافیست هستید، پیشنهاد می‌شود که به سایت‌های ۲۰ شرکت برتر گرافیک در سال 2021 سر بزنید و ایده‌های جدید را بررسی کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه برای “آشنایی و معرفی 20 شرکت برتر گرافیک در سال 2021

  1. ممنون از لیست شرکت‌هایی که جمع آوری کردین، امیدوارم به زودی لیست شرکت‌های طراحی گرافیک ایرانی رو معرفی کنید. مرسی ازتون.

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس