معرفی بهترین پرینتر های سه بعدی ارزان قیمت برای خرید در سال 2021

چاپ سه بعدی اغلب می‌تواند یک سرگرمی گران قیمت باشد ولی نگران نباشید در ادامه به معرفی بهترین پرینتر های سه بعدی در سال ۲۰۲۱ می‌پردازیم.

54
0

در حالی که چاپ سه بعدی اغلب می‌تواند یک سرگرمی گران قیمت باشد، اما لازم نیست که حتما نسخه‌های گران قیمت را خریداری کنید. بسیاری از پرینتر های سه بعدی فوق العاده با قیمت کمتر از ۵۰۰ دلار در دسترس هستند، بنابراین ما می‌خواهیم بر روی پرینتر های این مقاله تمرکز کنیم. شما ممکن است تازه مشغول چاپ سه بعدی باشید یا به دنبال گسترش مجموعه خود با برخی از اسباب کار مقرون به صرفه باشید، اما در هر صورت چیزی در لیست بهترین پرینتر های سه بعدی مقرون به صرفه برای شما داریم.

انواع پرینتر سه بعدی

01 معرفی بهترین پرینتر های سه بعدی ارزان قیمت برای خرید در سال 2021

دو نوع اصلی از چاپگرهای سه بعدی وجود دارد: FDM و رزین. من سعی خواهم کرد که تفاوت را در اینجا به صورت مختصر به شما ارائه کنم.

FDM (بر اساس رشته)

پرینتر FDM رایج‌ترین نوع پرینتر سه بعدی است و برای ساختن مدل‌های بزرگ در مقیاس بزرگ تقریباً در هر طبقه‌ای استفاده می‌شود. می‌توان از آن برای چاپ‌های کاربردی مانند براکت و جعبه، چاپ‌های سرگرم کننده مانند زره cosplay یا حتی لباس‌های چاپ سه بعدی استفاده کرد. به نظر می‌رسد تقریباً هر روز، کسی مرز آنچه را که می‌توان با پرینتر FDM انجام داد، پیش می‌برد. اگر به دنبال همه کاره‌ترین چاپگر سه بعدی هستید، یک پرینتر FDM تهیه کنید. آنها نیز ایمن‌تر هستند، بنابراین اگر شما و اعضای جوان خانواده خود می‌خواهید آن را با هم امتحان کنید، این گزینه خوبی است.

رزین

پرینتر های رزینی با سبک استاندارد FDM که قبلاً ذکر شد بسیار متفاوت است. در حالی که لیستی از لوازم جانبی ضروری برای موفقیت در آن وجود دارد، چاپ رزین جزئیات بسیار بیش‌تری را در چاپ شما امکان پذیر می‌کند. برای کسانی که مایل به چاپ مینیاتورها، جواهرات یا مجسمه‌های با جزئیات بالا هستند بسیار مناسب است. برای چاپ این مدل‌ها، باید از پلیمر مایع استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که از خود محافظت می‌کنید. اگر مراقب نباشید می‌تواند خطرناک باشد.

بهترین پرینتر های سه بعدی ارزان قیمت

Elegoo Neptune 2

1 معرفی بهترین پرینتر های سه بعدی ارزان قیمت برای خرید در سال 2021

به عنوان یک پرینتر مبتدی، یافتن یک پرینتر به اندازه نپتون ۲ بسیار سخت خواهد بود. در حالی که بر اساس Creality Ender 3 ساخته شده است، دارای برخی از لوازم جانبی پیشرفته مانند سنسور پایان رشته و حفاظت از اتلاف قدرت است. این دستگاه یکی از پر استفاده‌ترین پرینتر‌ها است که هزینه‌ی آن بسیار کم است. اگر به تازگی شروع به کار کرده‌اید یا به دنبال ایجاد کارگاه چاپ هستید، نپتون ۲ یک انتخاب فوق العاده است.

Creality Ender 3 Pro maker bundle

2 معرفی بهترین پرینتر های سه بعدی ارزان قیمت برای خرید در سال 2021

Creality Ender 3 Pro ارتقا قابل ملاحظه‌ای برای مدل اصلی است و این باندل با ارتقاء بیش‌تری همراه است. با استفاده از یک نقطه داغ Micro Swiss که به شما اجازه می‌دهد تا رشته‌های عجیب و غریب بیش‌تری را با سهولت چاپ کنید و یک سیستم BulidTak flexplate برای بلند کردن چاپ روی تخته، اینباندل همه چیز را دارد که Ender 3 Pro شما را به بهترین شکل ممکن تبدیل کند. حتی برای شروع کار ۳ کیلوگرم PLA به همراه دارد.

Original Prusa MINI+

Prusa یکی از پرینترهای سه بعدی مورد علاقه من در سراسر جهان است و اکنون آنها یک پرینتر ارزان قیمت تقریباً خوب ایجاد کرده‌اند. Prusa Mini+ دارای تمام ویژگی‌های پیشرفته‌ای است که می‌توانید در عین حفظ قیمت زیر ۵۰۰ دلار بخواهید. کیفیت چاپ بسیار عالی است و به دلیل اینکه توسط Prusa ساخته شده است، خدمات مشتری و پشتیبانی عالی نیز دارد.

Anycubic Photon Mono 2K

4 معرفی بهترین پرینتر های سه بعدی ارزان قیمت برای خرید در سال 2021

Photon Mono 2k از Anycubic یک پرینتر رزینی مناسب برای شروع کار است. صفحه نمایش تک رنگ به شما امکان می‌دهد مدل‌ها را تقریباً دو برابر سریع‌تر از پرینترهای رزینی معمولی پرینت کنید و در عین حال سطح دیوانه کننده جزئیات را حفظ کنید. Anycubic Photon Mono یک انتخاب درخشان برای شروع با هزینه کم است، به خصوص اگر به دنبال ساختن مدل‌های بسیار دقیق مانند جواهرات هستید.

Anycubic Vyper

5 معرفی بهترین پرینتر های سه بعدی ارزان قیمت برای خرید در سال 2021

در حالی که تعداد زیادی کلون Ender 3 وجود دارد، تعداد کمی از آنها به اندازه نسخه های Anycubic Vyper دارای ارتقاء مفید هستند. وایپر با تراز کردن تخته به صورت خودکار، سنسورهای خروجی فیلامنت و حفاظت از قطع برق دارای ویژگی‌های بسیار زیادی با قیمت پایین است.

حال که با بهترین پرینتر های سه بعدی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس