معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

CINEMA 4D همانند هر نرم افزار تصویر سازی، از پلاگین‌هایی نیز بهره مند است، در این مقاله ما پلاگین های سینما فوردی را بررسی خواهیم کرد.

47
0
معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

CINEMA 4D یک برنامه مدلسازی، انیمیشن سازی و رندر است. نسخه R17 CINEMA 4D دارای یک مجموعه ابزار گسترده است. شرکت MAXON نسخه‌های مختلفی از این نرم افزار را ارائه داده است تا با ابزارهای زیاد، قابلیت‌های انعطاف پذیری را به مشتریان خود عرضه کند. همچنین نسخه‌های سبک‌تری از نرم افزار خود را با قیمت مناسب‌تری را ارائه می‌دهند. CINEMA 4D همانند هر نرم افزار تصویر سازی، از پلاگین‌هایی نیز بهره مند است و در این مقاله ما ده مورد از پلاگین های سینما فوردی را بررسی خواهیم کرد.

X-Particle

1 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

این پلاگین مجموعه ای از ابزار‌ها را برای شبیه سازی ذرات در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پلاگین جدا از سیستم دورنی شبیه سازی ذرات خود نرم افزار CINEMA 4D است اما دارای یک مجموعه ویژگی کامل است که شما را قادر می‌سازد هر کاری را که می‌خواهید انجام دهید. X-Particle امکان شبیه سازی مایعات و گاز را فراهم می‌کند.

بهترین پلاگین های سینما فوردی | Vector Pro

2 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

این پلاگین مانند X-Particle است و در مقایسه با ابزارهای داخلی CINEMA 4D پیشرفته‌تر است. حتی ادعا می‌کند در برابر رقبا خود پیروز است. Paul Everett مدت‌هاست که توسعه دهنده پلاگین‌های CINEMA 4D است و بررسی همه پلاگین‌های او توصیه می‌شود. پلاگین Vector Pro به شما امکان می‌دهد به راحتی تصاویر، فیلم‌ها و شیدرها را به صوت ریل تایم به وکتور تبدیل کنید.

EasyLine

3 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

این پلاگین بسیار ساده و رایگان و کاربردی است! زیرا باعث صرفه جویی در زمان بازسازی خطوط شکسته در صحنه‌های جدید می‌شود. همچنین امکان متحرک سازی تصاویر گرافیکی با استفاده از اسپیلاین یا خطوط دو بعدی و دنبال کردن خطوط توسط تصاویر را به شما می‌دهد.

بهترین پلاگین های سینما فوردی | RealFlow

4 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

RealFlow یک نرم افزار شبیه سازی سیالات و مایعات است. این دستگاه به صورت مستقل و سازگار با کلیه برنامه‌ها و پلتفرم‌های سه بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما چرا این برنامه را در بین پلاگین‌ها قرار داده‌ایم؟ RealFlow دارای مجموعه‌ای از پلاگین اتصال است که ارتباط بین CINEMA 4D و RealFlow برای هر دو رایانه‌ها و مک بوک را بسیار آسان می‌کند.

V-Ray Renderer

5 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

اگر می‌خواهید از یک رندر خارجی استفاده کنید، گزینه‌های بسیاری وجود دارد اما بسیاری از آن‌ها نیاز به به یک راه حل مستقل خارجی دارند. V-Ray به شما امکان می‌دهد همه کارها را از داخل رابط CINEMA 4D انجام دهید. ناگفته نماند که VRay یک رندر محبوب است که به طور مداوم در حال توسعه و بروز رسانی است. بنابراین  VRay یک پلاگین معروف و کاربردی و حرفه ای برای رندر می‌باشد.

بهترین پلاگین های سینما فوردی | Arnold Renderer Exporter

6 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

Arnold Renderer برنامه رندر سه بعدی فیزیکی با روش رهگیری Ray Tracing است و پلاگین‌هایی برای نرم افزار Cinema 4D دارد و با قابلیت‌های Cinema4D به طور کامل ادغام و یکپارچه سازی می‌شود. همچنین بهترین انتخاب برای رندر کردن خز، مو، اشیا و ذرات با استفاده از کمترین میزان حافظه است.

MagicSnow

7 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

این یک پلاگین کاملاً ساده است برای ایجاد صحنه بارش برف مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته ابزارهای دیگری نیز برای این کار وجود دارد اما این راه حل بسیار ساده است و همه به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند.

بهترین پلاگین های سینما فوردی | Ivy Grower

8 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

این پلاگین توسط Thomas Luft ایجاد شده است و برای ساخت انواع پیچک مورد استفاد قرار می‌گیرد. Lawrence همچنین پیوندی به افزونه و پلاگین اصلی Thomas Luft را ارائه می‌دهد. می‌توانید آن را دانلود کنید و پیچک‌های زیبایی ایجاد کنید!

Enhance:C4D

9 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

این پلاگین با حداقل قیمت به شما امکان دسترسی به ۱۷۸ شیدر و سایه ۳ بعدی و ۲ بعدی برای CINEMA 4D را می‌دهد. حتی می‌توانید از بافت‌ها و جلوه‌های ویژه‌ی دیگری برای تصاویر و ویدیوها استفاده کنید.

بهترین پلاگین های سینما فوردی | Window Generator

10 معرفی بهترین پلاگین های سینما فوردی ( CINEMA 4D ) برای ساخت انیمیشن

این پلاگین در ایجاد خودکار مدل‌های سه بعدی پنجره به شما کمک می‌کنید در واقع مدلسازی در و پنجره رو بسیار راحت کرده و می‌توانید جزییات زیاد با ابعاد بسیار دقیق را اضافه کنید.

از وقت خود هوشمندانه استفاده کنید

همیشه ابزارهایی وجود دارند که نه تنها سرعت کار شما را تسریع می‌کنند، بلکه شما را قادر می‌سازند بصورت موثرتری تصویری سازی را انجام بدهید. در این مقاله فقط چند مورد را بررسی کردیم اما به شما توصیه میکنیم وب سایت های معتبر را برای پلاگین های به روز دنبال کنید. و اگر نتوانستید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید، شاید بازاری برای ساخت ابزار بی نظیر برای شما وجود داشته باشد!

حال که با بهترین پلاگین های سینما فوردی آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس