مایکروسافت شرکت Clipchamp را خریداری کرد

ویندوز و ایکس باکس دارای بدترین ابزارهای ویرایش ویدیو در جهان هستند. ولی با خرید شرکت Clipchamp توسط مایکروسافت این روند تغییر ‌می‌کند.

42
0
مایکروسافت شرکت Clipchamp را خریداری کرد

هم ویندوز ۱۰ و هم ایکس باکس دارای بدترین ابزار ویرایش ویدئو در جهان هستند. البته گونه‌های نادری از افراد وجود دارند که هنوز از آن ابزار‌ها استفاده می‌کنند. ولی حال با خریده شدن Clipchamp احتمال دارد این روند تغییر کند، در ادامه به خرید شرکت Clipchamp توسط مایکروسافت می‌پردازیم.

مایکروسافت شرکت Clipchamp را خریداری کرد

2 مایکروسافت شرکت Clipchamp را خریداری کرد

شرکت Clipchamp یک برنامه‌ی ویرایش ویدیو مبتنی بر وب است که توسط شرکت‌های بزرگ و کوچک برای ساخت سریع و آسان کلیپ‌های حرفه‌ای استفاده می‌شود. این برنامه یک نسخه‌ی آزمایشی رایگان دارد، اما معمولاً باید ماهیانه ۹ دلار برای فیلم‌های 720p هزینه کنید، که البته کمی گران است. ما باور داریم که مایکروسافت با توجه به این که ادیتور‌های ویندوز و ایکس باکس بسیار مأیوس کننده هستند و از قابلیت‌های مبهم و غیر قابل ملاحظه‌ای برای ویرایش ویدئو برخوردار هستند، احتمال دارد که آن را در مایکروسافت ۳۶۵ یا Xbox Game Pass قرار دهد.

در نظرات بلاگ اعلامیه خرید، Chris Pratley از گروه آفیس مایکروسافت اشاره کرد که شرکت Clipchamp به سرویس اشتراکی مایکروسافت ۳۶۵ اضافه می‌شود:

“به عنوان یک برنامه وب که از قدرت کامل رایانه شما استفاده می‌کند، Clipchamp برای افزایش تجربیات بهره وری از فضای ابری در Microsoft ۳۶۵ برای افراد، خانواده‌ها، مدارس و مشاغل مناسب است. همچنین برای مایکروسافت ویندوز، که بستری برای خلاقیت بی‌حد و حصر است، بسیار مناسب است. این که آیا در حال ویرایش کلیپ‌های بازی، ساختن یک پروژه مدرسه، جمع آوری خاطرات فرزندان خود یا جمع آوری مستند کوتاهی هستید، Clipchamp و Microsoft به شما کمک می‌کنند تا خود را از طریق ویدئو بیان کنید. اگر از قبل کاربر Clipchamp هستید با گزینه‌های بیش‌تر، قدرت بیش‌تر و تجربه ایجاد آسان‌تری رو به رو خواهید شد”

احتمال تغییر ادیتور‌های ایکس باکس و ویندوز

1 مایکروسافت شرکت Clipchamp را خریداری کرد

ایکس باکس در گذشته دارای یک ابزار ویرایش ویدئویی به نام Upload Studio بود که پس از سال‌ها بی‌توجهی بسته شد. خود ویندوز مدت‌ها است برای یافتن رقیبی مناسب برای آنچه MacOS اپل ارائه می‌دهد، تلاش کرده است، بسیاری از کاربران Mac از ابزارهای منحصر به فرد مانند Final Cut به عنوان دلیل اصلی اجتناب از ویندوز نام می‌برند.

مایکروسافت برنامه Photos را برای ویندوز ۱۱ به روز می‌کند، اما ویژگی‌های ویرایش ویدئویی فعلی آن واقعاً بد است. در حال حاضر ابزارهای بهتری برای ویرایش ویدئو در تلفن‌های همراه به صورت مجانی وحود دارد، که هم خنده دار است و هم غم انگیز. خوشبختانه همکاری با Clipchamp ممکن است یکی از بزرگ‌ترین نقاط ضعف ویندوز را در عصر رسانه‌های اجتماعی برطرف کند.

حال که خرید شرکت Clipchamp توسط مایکروسافت را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس