بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس | بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

ذخیره ایمیل بازدیدکنندگان هوشمندانه‌ترین راه برای بازدید مجدد آن‌هاست. در این مقاله پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس را معرفی می‌کنیم.

433
0
بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

بیش از ۷۰٪ بازدیدکنندگانی که برای اولین بار به وب سایت شما مراجعه کرده‌اند، دیگر هرگز باز نخواهند گشت. ذخیره آدرس ایمیل آن‌ها هوشمندانه‌ترین راه برای در ارتباط بودن با آن‌ها و بازدید مجدد آن‌هاست. در این مقاله بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس (WordPress) مقایسه خواهیم کرد و بهترین روش‌ها برای کمک به شما در دستیابی سریع به نتایج را به اشتراک خواهیم گذاشت.

بدست آوردن ایمیل چیست و چرا اهمیت دارد؟

بدست آوردن ایمیل فرآیند جمع آوری آدرس ایمیل افرادی است که از وب سایت شما بازدید کرده‌اند.

مطالعات نشان می‌دهد که یک لیست ایمیل می‌تواند تا ۴۳۰۰٪ باعث بازگشت سرمایه (ROI) شود. اما تنها ایجاد یک لیست ایمیل کافی نیست.

شما باید به طور جدی آدرس‌های ایمیل بازدید کنندگان وب سایت WordPress خود را بدست آورید. این کار به شما این امکان را می‌دهد که بازدیدکنندگان را به مشترکان ایمیل تبدیل کنید و پس از مدت کوتاهی به مشتریان دست به نقد تبدیل شوند.

البته می‌توانید افراد را ترغیب کنید که صفحه شما را در فیس بوک لایک کنند و اینستاگرام و سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی شما را دنبال کنند، اما همه بازاریابان آگاه معتقدند که گرفتن آدرس ایمیل باید در اولویت شماره یک شما قرار بگیرد.

این امر به این دلیل است که خبرنامه ایمیل شما نسبت به پست‌های فیس بوک یا اینستاگرام، به میزان قابل توجه‌ای از مخاطب دست خواهد رسید زیرا توسط الگوریتمی کنترل نمی‌شود.

بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس

با توجه به چیزهایی که گفته شد، در اینجا برخی از بهترین ابزارها برای بدست آوردن ایمیل در WordPress و فراتر از آن آورده شده است.

۱. OptinMonster

1 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

OptinMonster بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس است. این برنامه به شما کمک می‌کند تا بازدیدکنندگانی که وب سایت شما را ترک کرده‌اند را به مشترکان ایمیل تبدیل کنید، بنابراین می‌توانید از ترافیک وب سایت خود مشتریان بالقوه بیشتری پیدا کنید.

با استفاده از OptinMonster می‌توانید طیف وسیعی از فرم‌های علاقه مندی با قابلیت تبدیل بالا از جمله پاپ آپ‌ها، نوارهای شناور، فرم‌های Yes / No را با کمپین Fullscreen Welcome Mat، باکس پیمایش اسلاید، فرم‌های شخصی مشتریان احتمالی، چرخه بازی و شانس فرم‌های optin و موارد دیگر را ایجاد کنید.

بهترین قسمت در مورد OptinMonster این است که به شما امکان می‌دهد پیام درست را در زمان مناسب نشان دهید، بنابراین می‌توانید بالاترین تغییرات را داشته باشید.

به عنوان مثال، شما می‌توانید یک فرم پاپ آپ ایجاد کنید که از تکنولوژی OptinMonster’s Exit Intent® برای تشخیص اینکه بازدید کننده‌ای قصد ترک سایت شما را دارد، استفاده می‌کند.

پاپ آپ شما می‌تواند به بازدید کننده انگیزه‌ای برای قرار دادن آدرس ایمیل بدهد. برای مثال می‌تواند یک کد تخفیف، ارسال رایگان، دانلود رایگان یا یک نمونه از کالای دیجیتال باشد.

روش‌های زیادی برای استفاده از OptinMonster در سایت وجود دارد. شما می‌توانید یک بازی “بچرخان تا برنده شوی” ایجاد کنید یا optin‌های چند مرحله‌ای بله/ خیر را اضافه کنید. این کمپین‌ها می‌توانند تعداد افراد ثبت نام کننده در لیست ایمیل شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

همچنین می‌توانید از OptinMonster برای ایجاد کمپین Fullscreen Welcome Mat، و قفل کردن محتوای ویژه استفاده کنید تا بازدید کنندگان برای مشاهده آن نیاز به اشتراک داشته باشند، تایمرهای شمارش معکوس را برای استفاده‌های ضروری اضافه کنید، از برچسب‌های هوشمند برای شخصی سازی وب سایت و موارد دیگر استفاده کنید.

OptinMonster با ده‌ها قالب از پیش ساخته شده ارائه می‌شود که می‌توانید به راحتی با سازنده drag & drop (کشیدن و رها کردن) آن‌ها را شخصی سازی کنید. همچنین می‌توانید بدون نوشتن کد، فرم‌های سفارشی ایجاد کنید.

OptinMonster کار شما را برای ادغام کمپین‌های ایمیل optin با سرویس بازاریابی ایمیل مورد نظر و پلتفرم‌های تجزیه و تحلیل مانند Google Analytics آسان می‌کند. با این کار می‌توانید گزارش‌های با جزییات را اجرا کنید و دقیقاً عملکردهای مختلف ایمیل optin خود را ببینید.

OptinMonster هر ماه به بهینه سازی بیش از ۲ میلیارد دوره برای دارندگان وب سایت‌های هوشمند کمک می‌کند. ابزاری در بازار وجود ندارد که گزینه‌های بیش‌تری برای هدف گذاری و شخصی سازی ارائه دهد و به همین دلیل است که همه بازاریابان‌برتر OptinMonster را ترجیح می‌دهند.

قیمت:

هزینه‌های OptinMonster فقط ۹ دلار در ماه است (صورت حساب سالانه). برای ویژگی‌های قدرتمندی مانند Exit Intent®، تایمرهای شمارش معکوس و optin‌های Yes / No، به برنامه Pro نیاز دارید. هزینه‌ی آن ۲۹ دلار در ماه است (باز هم صورت حساب سالانه).

OptinMonster یک پلتفرم SaaS است، بنابراین با WordPress و همچنین پلتفرم‌های دیگر مانندShopify ، BigCommerce و برنامه‌های طراحی وب سایت کار می‌کند.

۲. WPForms

2 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

WPForms بهترین پلاگین ساخت فرم تماس با وردپرس است. بیش از ۳ میلیون صاحبان وب سایت از فرم drag & drop (کشیدن و رها کردن) برای ایجاد فرم‌های جذب لید یا همان مشتری استفاده می‌کنند.

شما می‌توانید از WPForms برای ایجاد انواع مختلف فرم، از جمله فرم‌های اشتراک ایمیل، فرم‌های پرداخت، نظرسنجی‌ها، بررسی‌ها و غیره استفاده کنید. هر فرم می‌تواند تنظیم شود، بنابراین آدرس‌های ایمیل کاربران را گرفته و به CRM شما اضافه می‌کند.

WPForms به شما امکان می‌دهد از منطق شرطی استفاده کنید تا زمینه‌های خاصی بر اساس گزینه‌هایی که کاربر انتخاب کرده است نشان داده شوند.

به عنوان مثال، اگر فرم نظرسنجی داشته باشید، ممکن است سوالات متفاوتی داشته باشید که بر اساس آن نشان می‌دهد کاربر علاقه مند به مد یا غذا است.

این پلاگین به طور یکپارچه با مجموعه ای از خدمات معروف بازاریابی ایمیل و پلتفرم‌های CRM از جملهDrip ، AWeber ،GetResponse ،Active Campaign ،Salesforce ،MailChimp و غیره ادغام می‌شود.

قالب‌های افزودنی آن‌ها با بیش از ۱۵۰ قالب از پیش ساخته شده ارائه می‌شود که می‌توانید برای ایجاد یک فرم با یک کلیک استفاده کنید. این الگوها عبارتند از: ثبت نام آنلاین، فرم ثبت نام خبرنامه، ایجادهای مسابقه، درخواست یک پیشنهاد، پیشنهادات، سفارش غذا و موارد دیگر.

همه فرم‌های ایجاد شده توسط WPForms سازگار با موبایل هستند. و روی دستگاه‌های موبایل به خوبی رایانه کار می‌کنند.

قیمت:

هزینه‌های WPForms تقریبا ۳۹/۵ دلار در سال است. برای دریافت امکاناتی مانند فرم خبرنامه و ادغام با ابزارهای محبوب بازاریابی از طریق ایمیل، به طرح Plus نیاز دارید و هزینه آن ۹۹/۵ دلار در سال است.

۳. LiveChat

3 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

LiveChat یکی از بهترین نرم افزارهای چت آنلاین در بازار است. این به شما امکان می‌دهد ویژگی چت آنلاین را به سایت خود اضافه کنید تا بازدید کنندگان بتوانند به راحتی سوال خود را بپرسند. این برنامه می‌تواند یک روش قدرتمند برای افزایش فروش باشد.

وقتی بازدید کننده شروع به چت می‌کند، از وی خواسته می‌شود آدرس ایمیل خود را وارد کند. این بدان معناست که اگر نمایندگی خدمات مشتری در دسترس نباشد و به طور مستقیم به آن‌ها پاسخ ندهد، می‌توانید به راحتی از طریق ایمیل به سوال آن‌ها پاسخ دهید.

LiveChat همچنین با طیف وسیعی از خدمات بازاریابی از طریق ایمیل ادغام می‌شود. شما می‌توانید به سادگی یک چک باکس به پرسشنامه قبل از چت اضافه کنید که به کاربران امکان می‌دهد خبرنامه ایمیل شما را انتخاب کنند.

LiveChat با سایر سرویس‌های هوشمند مانند ChatBot.com ادغام می‌شود. با این کار می‌توانید ربات‌هایی برای چت ایجاد کنید که می‌توانند به سوالات مشتریان در همان زمان پاسخ دهند. چت بات‌ها همچنین می‌توانند آدرس‌های ایمیل را به دست آورده و به صورت خودکار این آدرس‌ها را به سرویس ایمیل مارکتینگ یا CRM منتقل کنند.

قیمت:

هزینه LiveChat تقریبا ۱۶ دلار در ماه است که به صورت سالانه حساب می‌شود. یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه وجود دارد.

۴. Bloom

4 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

Bloom یک پلاگین از Elegant Themes است که به شما این امکان را می‌دهد که پاپ آپ‌های جذاب ایجاد کنید. این پلاگین سازنده drag & drop است که استفاده از آن آسان است.

با استفاده از Bloom، انواع مختلفی از پاپ آپ‌ها و همچنین فرم‌های درون خطی را می‌توانید در داخل یا زیر محتوای خود قرار دهید.

این سرویس با ۱۹ سرویس مختلف بازاریابی از طریق ایمیل از جمله Contact Contact ،AWeber ،Get Response ،Active Campaign و موارد دیگر ترکیب می‌شود.

یک نقطه ضعف کلیدی در مورد Bloom در مقایسه با OptinMonster این است که Bloom یک پلاگین مستقل وردپرس است که تمام کدهای وب سایت شما را بارگیری می‌کند. اگر یک وب سایت بزرگ و شلوغ دارید، بر سرعت و عملکرد سایت شما تأثیر بگذارد.

قیمت:

Bloom با مجموعه‌ای از ابزارهای دیگر Elegant Themes، از جمله تم Divi و صفحه ساز همراه است. هزینه عضویت در Elegant Themes تقریبا ۸۹ دلار در سال است.

۵. ThriveLeads

5 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

ThriveLeads مشابه OptinMonster و Bloom یکی دیگر از پلاگین‌های وردپرس است. به شما امکان می‌دهد طیف وسیعی از فرم‌های optin ایمیل از جمله پاپ آپ‌ها، نوار‌هایی را که در بالای صفحه قرار دارند، فرم‌هایی را که می‌توانید در محتوای خود قرار دهید و موارد دیگر ایجاد کنید.

به آسانی می‌توان ThriveLeads را با طیف وسیعی از خدمات ایمیل تلفیق کرد. همچنین با تست A/B و تجزیه و تحلیل داخلی نیز ارائه می‌شود. با این کار می‌توانید ببینید کدام یک از optinهای ایمیل شما عملکرد خوبی دارند.

ThriveLeads مانند Bloom، همه کدها را از طریق وب سایت شما بارگیری می‌کند و می‌تواند سرعت سایت شما را کم کند. همچنین این افزونه مانند OptinMonster و Bloom کاملاً مبتدی نیست.

قیمت:

هزینه ThriveLeads برای مجوز یک سایت ۶۷ دلار هزینه دارد. همچنین می‌توانید آن را به عنوان بخشی از عضویت ThriveThemes با ۱۹ دلار در ماه (سالانه پرداخت می‌شود) دریافت کنید. با این کار می‌توانید به تمام تم‌ها و پلاگین‌‌های ThriveThemes دسترسی پیدا کنید.

۶. Formidable Forms

6 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

Formidable Forms یک پلاگین قدرتمند فرم برای وردپرس است. به شما امکان می‌دهد انواع مختلفی از فرم‌ها، از جمله فرم‌های ماشین حساب و آزمون‌های آنلاین ایجاد کنید.

شما می‌توانید از Formidable Forms برای گرفتن آدرس‌های ایمیل و ادغام با خدمات بازاریابی ایمیل یا پلتفرم CRM خود استفاده کنید.

ساده‌ترین راه برای این کار استفاده از الگوی ثبت نام خبرنامه داخلی است. اگر کاربرد تخصصی‌تری می‌خواهید، می‌توانید الگوی فرم ثبت نام رویداد یا الگوی فرم‌های علاقه مندی B2B را امتحان کنید.

Formidable Forms با بسیاری از سرویس‌های معروف ایمیل از جمله Contact Contact ،AWeber ،Get Response ،Active Campaign و موارد دیگر ادغام می‌شود.

همچنین به شما امکان می‌دهد که فرم‌های خود را همانطور که می‌خواهید تنظیم کنید. Formidable فوق العاده قدرتمند است که اگر مبتدی باشید می‌تواند کمی برای شما دشوار باشد، اما همین که با این نرم افزار آشنا شدید، بسیار ارزش دارد.

قیمت:

هزینه Formidable Forms تقریبا ۹۹/۳۸ دلار در سال است. برای ادغام با برخی از ابزارها از جمله Constant Contact و Get Response، به برنامه بیزنس آن با هزینه ۱۹۹/۴۳ دلار در سال نیاز دارید.

بهترین روش‌ها برای بدست آوردن ایمیل

7 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

هنگامی که پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس را انتخاب کردید، باید مطمئن شوید که به طور موثر از آن استفاده می‌کنید.

در اینجا ۳ روش اصلی برای به دست آوردن ایمیل وجود دارد که باید آن‌ها را دنبال کنید:

برای ورود به سیستم به بازدید کنندگان خود پاداش دهید

اگر می‌خواهید افراد آدرس ایمیل خود را به شما دهند، باید در عوض چیزی به آن‌ها بدهید.

این پاداش می‌تواند یک کوپن از فروشگاه آنلاین شما، یک PDF مفید، یک نمونه رایگان از دوره ویدیویی یا هر چیز دیگری که با کسب و کار آنلاین شما متناسب باشد.

به عنوان مثال Blog Tyrant به خوانندگان جدید یک راهنمای قابل دانلود ارائه می‌دهد:

این کار را با ارائه جوایز مختلف در صفحات مختلف برای سایت خود می‌توانید بیش‌تر کنید. ممکن است به افرادی که از فروشگاه آنلاین شما بازدید می‌کنند یک کوپن و برای افرادی که پست‌های وبلاگ را مرور می‌کنند یک دانلود رایگان ارائه دهید.

بازدید کنندگان خود را اذیت نکنید

8 بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس بهترین روش‌های بدست اوردن ایمیل

گاهی اوقات پاپ آپ‌های ایمیل optin شهرت بدی پیدا می‌کنند. ممکن است با پاپ آپ‌هایی مواجه شده باشید که هنگام بازدید از یک وب سایت آزار دهنده باشند و مانع کار شما شوند.

روش‌های زیادی برای استفاده از پاپ آپ وجود دارد و در عین حال به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد از سایت شما لذت ببرند. به عنوان مثال شما می‌توانید با استفاده از تکنولوژی OptinMonster’s Exit Intent® فقط در لحظه‌ای که یک بازدید کننده قصد ترک دارد، یک پاپ آپ نشان دهید. به این ترتیب، پاپ آپ هنگام خواندن محتوای وب سایت باعث حواس پرتی نمی‌شود.

این پاپ آپ در هنگامی یک بازدید کننده جدید قصد ترک کردن سایت را دارد در WPBeginner ظاهر می‌شود:

این فرم گرفتن ایمیل به ما کمک می‌کند تا بیش از ۶۰۰٪ نرخ تبدیل وب سایت خود را افزایش دهیم.

از چندین Optin استفاده کنید

ایجاد یک پاپ آپ یا فرم ثبت نام ایمیل بسیار راحت است اما برای گرفتن ایمیل‌های بیش‌تر، به فرم‌های optin بیش‌تری نیاز دارید.

برخی از بهترین مکان‌ها برای قرار دادن optin‌های شما عبارتند از:

  • در بالا یا پایین صفحه خود به عنوان یک برچسب نواری، یا در گوشه پایین سمت راست صفحه خود به عنوان یک اسلاید ساده.
  • در میان محتوا. به عنوان مثال می‌توانید از طریق یک پست وبلاگ بخشی از optin را قرار دهید.
  • در انتهای مطالب خود. می‌توانید در انتهای پست‌ها و صفحات خود یک optin اضافه کنید.
  • در نوار کناری این مکان معمولاً برای لیست ایمیل optin است که بازدید کنندگان اغلب آن را می‌بینند.

به عنوان مثال، Smash Balloon دارای یک optin ایمیل است که به طور واضح در نوار کناری وبلاگ خود نمایش داده می‌شود:

به یاد داشته باشید که می‌توانید پاپ آپ‌های مختلفی ایجاد کنید تا در صفحات مختلف ظاهر شوند. با این کار می‌توانید هر پاپ آپ را متناسب با محتوای خود تنظیم کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند تا در مورد انتخاب بهترین پلاگین های ذخیره ی ایمیل در وردپرس اطلاعات کسب کنید، همچنین می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس