افزوده شدن گزینه دونیت به تویتتر برای کاربران فعال این شبکه اجتماعی

خیلی‌ها منتظر افزوده شدن گزینه دونیت به تویتتر برای کاربران فعال این شبکه اجتماعی هستند این قابلیت می‌تواند منبع درآمد بسیاری شود.

64
0
گزینه دونیت به تویتتر

مبحث کمک مالی در شبکه‌های اجتماعی و فرهنگ دونیت به سرعت در حال گسترش است. توییتر قبلا گفته بود که به دنبال قابلیتی برای سیستم دونیت به کاربران این شبکه اجتماعی است و حالا مدرک جدیدی پیدا شده که می‌تواند نشانه‌ای مبنی بر ارایه افزوده شدن گزینه دونیت به تویتتر برای کاربران فعال باشد.

چه شواهدی برای اضافه شدن گزینه دونیت به تویتتر وجود دارد؟

مدارکی وجود دارد که دکمه جدیدی در پروفایل افراد ظاهر شده است که می‌تواند برای ارسال مستقیم کمک مالی به اشخاص مختلف استفاده شود.

توسعه‌دهنده‌ معروفی به نام جین مانچون وانگ مدارکی عرضه کرده است که نشان می‌دهد می‌توانید دکمه کوچکی را در پروفایل برخی کاربران ببینید که امکان ارسال پول را فراهم می‌کند. اگر روی این دکمه ضربه بزنید، گزینه‌های مختلفی برای ارسال پول از طریق پی‌پال، Vemno، Patreon یا Bandcamp و Cash App ارائه می‌شود.

همچنین سرویس توییتر Spaces که به عنوان رقیبی برای اتاق‌های صوتی کلاب‌ هاوس معرفی شد، قابلیتی به نام Tip Jar را فعال کرده است. جالب است بدانید که کلاب‌هاوس از مدتی پیش امکان حمایت مالی از تولیدکنندگان محتوا را فراهم کرده است.

گزینه پرداختی دیگر در توییتر کدام است؟

افزوده شدن گزینه دونیت به تویتتر space

همچنین دکمه متفاوتی هم قرار است توییتر اضافه کند که Super Follow نام دارد. توییتر احتمالا مشغول کار روی آن است و به شما اجازه می‌دهد تا در ازای پرداخت مبلغ مشخصی، به محتوای اضافه‌ اکانت‌ها دسترسی پیدا کنید.

رسما این قابلیت‌ها توسط توییتر رونمایی نشده است و احتمالا در حال آزمون و خطا هستند. هیچ تضمینی وجود ندارد که این قابلیت به‌صورت عمومی در دسترس کاربران قرار بگیرد و ممکن است فقط افراد مشهور بتوانند از این قابلیت استفاده کنند.

شاید هم قابلیت دریافت کمک مالی فقط برای کسانی فعال شود که تعداد دنبال‌کنندگان آن‌ها از عدد خاصی گذشته باشد یا حساب آن‌ها تایید شده باشد. ( در حقیقت به نوعی اینفلوئنسر توییتر محسوب می‌شوند).

جالب است بدانید که توییتر نسبت به این اخبار نه واکنش منفی و نه واکنش مثبتی از خود بروز نداده است. خیلی‌ها اعتقاد دارند، بستر پرداختی، درآمد توییتر را بالا می‌برد و از طرفی بسیاری از خبرنگاران مستقل هم می‌توانند از سرتاسر دنیا و بدون وابستگی به روزنامه یا خبرگزاری خاصی به درآمد برسند.

خیلی‌ها منتظر افزوده شدن گزینه دونیت به تویتتر برای کاربران فعال این شبکه اجتماعی هستند و پیشنهاد می‌شود دیگر مقالات مرتبط با تکنولوژی شبکه‌های اجتماعی را در اول نیوز دنبال کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس