اپلیکیشن Parler چیست | رقیب Twitter به اپ استور باز می‌گردد

اپلیکیشن Parler که قرار است در ۲۶ آوریل مجدداً به اپ استور بازگردد. با این حال، نسخه‌ی iOS برخی از محتوای موجود در Android را ندارد،

39
0
اپلیکیشن Parler چیست ؟ رقیب Twitter به اپ استور باز می‌گردد

اپلیکیشن Parler که قرار است در ۲۶ آوریل مجدداً به اپ استور بازگردد. با این حال، نسخه‌ی iOS برخی از محتوای موجود در Android و نسخه‌های وب Parler را ندارد، تغییراتی که ظاهرا باعث می‌شود که از قوانین استور اپل تبعیت کند. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که اپلیکیشن Parler چیست.

اپلیکیشن Parler چیست ؟

2 اپلیکیشن Parler چیست ؟ رقیب Twitter به اپ استور باز می‌گردد

پارلر، که در سال ۲۰۱۸ تاسیس شد، مطابق وب سایت و توضیحات فروشگاه App خود، خود را “رسانه اجتماعی بی‌طرف و محلی که مردم می‌توانند آزادانه صحبت کنند و بدون اینکه ترس از نظرات داشته باشند” اعلام می‌کند. سیستم کلی اشتراک گذاری در این شبکه‌ی اجتماعی شباهت‌های زیادی به Twitter دارد، به همین دلیل این اپلیکیشن را رقیب اصلی Twitter می‌دانند. این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی به شدت توسط بسیاری از سیاستمداران محافظه کار و شخصیت‌های رسانه‌ای استفاده می‌شود.

به صورت کلی Parler خود را یک رسانه‌ی بی طرف می‌داند و آزادی بیش‌تری به کاربران خود برای حرف زدن در مورد عقایدشان می‌دهد، با این حال امکان بن شدن شما در Twitter بسیار بالاتر است و Twitter قوانین سختگیرانه‌تری را اجرا می‌کند، به همین دلیل است که بسیاری از کاربران Twitter ترجیح می‌دهند از این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنند.

بازگشت Parler به اپ استور

1 اپلیکیشن Parler چیست ؟ رقیب Twitter به اپ استور باز می‌گردد

پارلر خبر بازگشت به اپ استور را در یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد. مدیر عامل موقت مارک مکلر گفت که این شرکت “تلاش کرده است تا سیستم‌هایی را کنترل کند که گفتار غیرقانونی را بهتر تشخیص دهد و به کاربران امکان فیلتر کردن محتوای نامطلوب برای خود را بدهد‌، در حالی که منع سخت گیری ما از تعدیل محتوا بر اساس دیدگاه را حفظ می‌کند.”

طبق بیانیه مطبوعاتی Parler، برخی از مطالب در iOS نشان داده نمی‌شوند در حالی که در نسخه‌های اندروید و وب قابل مشاهده هستند، پارلر توضیح نداد که چه نوع محتوایی شامل آن می‌شود، اما اپل به طور گسترده‌ای به سیستمی برای فیلتر کردن مطالب “قابل اعتراض” ارسال شده توسط کاربران نیاز دارد. امکان سانسور شدن برخی پست‌ها در نسخه‌ی IOS این اپلیکیشن وجود دارد، به همین دلیل بهتر است برای دریافت تمام پست‌ها از نسخه‌ی اندروید یا وب استفاده کنید.

حال که با اپلیکیشن Parler یعنی رقیب Twitter آشنا شدید، پیشنهاد می‌شود از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس