معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

یکی از مهمترین تصمیماتی در پروژه انتخاب کردن فونت است. در ادامه به معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان می‌پردازیم.

53
0
معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

وقتی که شما یک پروژه جدید را شروع می‌کنید، یکی از مهمترین تصمیماتی که شما باید اتخاذ کنید، انتخاب کردن فونت‌هایی است که قصد استفاده از آن‌ها را دارید. Webflow با ادغام فونت‌های Google و Adobe Fonts تعداد زیادی فونت تایپی ارائه می‌دهد، که می‌توانید از آن‌ها هم استفاده کنید. در ادامه به معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان می‌پردازیم.

در این مقاله چندین وبسایت معتبر که به شخصه به آن‌ها علاقه دارم را به شما معرفی می‌کنم که علاوه بر قیمت پایین و یا رایگان بودن، زیبایی و انعطاف پذیری بالایی را به شما ارائه می‌دهند.

معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

سرویسی‌هایی که در ادامه معرفی می‌شوند فونت‌ها را به صورت رایگان، یا با حداقل قیمت عرضه می‌کنند.

Lost Type Co-op

1 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

مانند بسیاری از وبسایت‌های مشابه، Lost Type مجموعه‌ای از فونت‌های آراسته و قابل انطباق را ارائه می‌دهد. Mission Gothic و Klinik انتخاب‌های من برای استفاده در تیتر‌های صفحه است، زیرا انعطاف پذیری بالایی دارند و تعادل را نیز حفظ می‌کنند.

 دانلود فونت رایگان | Fontfabric

2 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

Signika Fontfabric بکی از اصلی‌ترین مراجع بارگیری فونت است.

این وبسایت مستقل دارای مجموعه‌ای چشمگیر از فونت‌های رایگان و مناسب برای استفاده در نمایشگر‌های بزرگ است. بسیاری از آن‌ها شامل نسخه‌های سیریلیک هستند.

گفته می‌شود، در Fontfabric از نسخه‌های رایگان به عنوان راهی برای سنجش تقاضا استفاده می‌کنند. این شرکت فونت‌های زیادی را به صورت رایگان در دسترس استفاده قرار می‌دهد، و با مشاهده میزان استقبال از هر کدام از فونت‌ها، محبوب‌ترین آن‌ها را تشخیص داده و در بسته‌های جامعی با قیمت بالا به فروش می‌رساند. این کار علاوه بر کیفیت سنجی فونت‌ها، باعث ایجاد یک بازار نیاز هم می‌شود.

این مسئله، یک هشدار نیز می‌باشد، شما نباید بعد از استفاده از این فونت‌ها به آن‌ها متکی باشید، زیرا به احتمال زیاد آن فونت‌ها در آینده رایگان نخواهند بود و برای استفاده باید آن‌ها را خریداری کنید.

The League of Moveable Type

3 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

زمانی که برای اولین بار لذت‌های تایپیست بودن را کشف می‌کردم، هزینه‌ها کمی از انگیزه من را کاهش می‌داد. تا اینکه The League of Moveable Type را یافتم که نام خاص آن کاملا متناسب با ماهیت آن بود.

اما در حال حاضر بیش‌تر فونت‌های برتر آن نیاز به خرید دارد. و باید صریحا گفت که قیمت فونت‌ها اصلا قابل توجیه نیست.

در بخش فونت‌های رایگان می‌توانید از Moveable Gothic League تا Raleway ظریف استفاده کنید.

 دانلود فونت رایگان | Font Squirrel

4 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

اگر برای یافتن فونت‌های مناسب دنبال بهترین گزینه هستید که از هر لحاظ جامع باشد، Font Squirrel خواسته شماست.

متن زیر توصیف آن‌ها از خودشان است:

“فونت‌های رایگان مطابقت خود را دارند. ما می‌دانیم که یافتن نرم افزار رایگان و با کیفیت که دارای مجوز برای کار حرفه‌ای باشد چقدر سخت است. ما کار بزرگی انجام دادیم، فونت‌های زیبا قابل انطباق و در عین حال ساده را در اختیار شما قرار داده‌ایم.”

من به شخصه نمی‌توانم با تشکر کردن از زحمات آن‌ها قدردانی کنم. سرویس آن‌ها دارای یک مجموعه فونت زیبا است که در دو سبک مختلف تقسیم بندی شده‌اند. بسته آن‌ها همچنین دارای فیلترهای قوی و برچسب‌هایی است که به شما کمک می‌کنند تا سریعاً خواسته‌های خود را پیدا کنید. Generator آن‌ها به شما کمک می‌کند تا فونت‌های دسک تاپ را برای استفاده در وب آماده کنید، و Matcherator برای شناسایی فونت‌ها از تصاویر بسیار مفید است.

Creative Market Free Goods of the Week

5 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

Creative Market یک بسته جامع طراحی (با قیمت مناسب) و البته با کیفیت بالا ارائه می‌دهد که شامل فونت‌ها نیز می‌باشد. علاوه بر آن، آن‌ها هر هفته یک مجموعه جدید را به اشتراک می‌گذارند که همیشه رایگان هستند. در سایت آن‌ها ثبت نام کنید شاید فونت مورد علاقه خود را پیدا کردید.

 دانلود فونت رایگان | Behance

6 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

مطمئناً شما Behance را به عنوان محلی برای کار یابی، استخدام و یا مشارکت در کار می‌دانید و احتمالاً از آن استفاده هم می‌کنید. اما این سرویس، یکی از گزینه‌های عالی برای یافتن فونت‌های رایگان و جدید، و ارتباط با سازندگان آن‌ها است. برای هر پروژه طراحی می‌توانید فونت‌های عالی پیدا کنید. Behance همه چیز از فونت‌های انتزاعی، فونت‌های تجاری، فونت‌های برتر، فونت‌های sans-serif و موارد دیگر را در خود جای داده است. فقط مطمئن شوید که هنگام مرور دکمه بازگشت را فشار نمی‌دهید، در غیر این صورت فیلتر‌هایی که انتخاب کردید غیرفعال می‌شوند.

MyFonts

7 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

MyFonts یک منبع شگفت انگیز برای یافتن فونت‌های باورنکردنی است. قیمت این فونت‌ها هم کاملا منصفانه است. شما می‌توانید سبک‌های مختلف قلم، چه برای استفاده شخصی و چه تجاری پیدا کنید. سازندگان فونت که کارشان را در MyFonts عرضه می‌کنند اغلب این کار را با تخفیف‌های بسیار وسوسه انگیز انجام می‌دهند که باعث می‌شود دسترسی به آن فونت‌ها بسیار بیش‌تر شود. به طور مرتب صفحه Hot New Fontts را بررسی کنید تا کتابخانه فونت خود را بهتر و بهتر کنید.

 دانلود فونت رایگان | DaFont

8 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

DaFont یک جای عالی برای بارگیری فونت‌های با کیفیت بالا است. بسیاری از قلم‌های موجود در DaFont برای استفاده شخصی رایگان هستند و همین امر آن‌ها را برای استفاده در هر پروژه طراحی مناسب می‌کند.

Adobe Fonts

9 معرفی بهترین سایت های دانلود فونت رایگان

در ابتدا باید گفت که استفاده از Adobe Fonts  قوانین خاصی دارد و شما هر جایی نمی‌توانید از آن استفاده کنید. یک حساب Adobe رایگان به شما امکان دسترسی به برخی از بهترین فونت‌های رایگان را می‌دهد تا در وب سایت‌ها و برنامه‌های طراحی از آن‌ها استفاده کنید.

حال که با سایت‌های دانلود فونت رایگان آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس