موبایل فارمینگ چیست؟ | کسب درآمد از موبایل فارمینگ

به دلیل سختگیری بر روی ماینینگ بعضی افراد به دنبال راه کسب درآمد به صورت شبانه روزی هستند. در ادامه به موبایل فارمینگ چیست می‌پردازیم.

62
0
موبایل فارمینگ چیست؟ کسب درآمد از موبایل فارمینگ

به  دلیل سختگیری بر روی ماینینگ و استخراج رمز ارز‌ها بسیاری از افراد به دنبال راه‌های تازه‌ای را برای کسب درآمد به صورت فعال و شبانه روزی هستند. موبایل فارمینگ یکی از این راه‌ها است. شما با موبایل فارمینگ توانایی کسب درآمد بسیار بالا را دارید و با خرج کردن پول بسیار کمتری نسب به ماینینگ و صرف انرژی برق کمتر می‌توانید دست به درآمد دلاری حتی بیش‌تر از استخراج رمز ارز بزنید. در ادامه به موبایل فارمینگ چیست و کسب درآمد از آن می‌پردازیم.

موبایل فارمینگ چیست؟

1 موبایل فارمینگ چیست؟ کسب درآمد از موبایل فارمینگ

مزرعه تلفنی یا موبایل فارمینگ به مجموعه‌ای از اعمال گفته می‌شود که درآن افراد با ساخت بازدید‌های تقلبی یا فیک دست به درآمد ارزی می‌زنند. مزارع تلفنی به منظور تقلب در تبلیغات ساخته می‌شوند، در بسیاری از جهان (کشور‌های پیشرفته) غیرقانونی هستند. این نوع کسب درآمد بسیار زیاد شده است. به صورتی که آموزش انجام آن به آسانی در شبکه‌های مجازی مانند یوتیوب پیدا می‌شود.

مزرعه‌ی تلفنی چگونه کار می‌کند و کاربرد آن چیست؟

2 موبایل فارمینگ چیست؟ کسب درآمد از موبایل فارمینگ

با خرید تعداد بالایی تلفن همراه هوشمند (تقریبا ۲۰ تلفن) و نصب برنامه‌های تشویقی (برنامه‌هایی که به دلیل بازدید به شما مقداری پول پرداخت می‌کنند) می‌توانید یک مزرعه‌ی تلفنی راه بیندازید. فقط چند نکته را فراموش نکنید.

  • شما نیاز به موبایل گران قیمت ندارید. (پیشنهاد می‌کنم از موبایل‌های دست دوم با اندروید بالا‌تر از ۵ استفاده کنید)
  • همیشه موبایل‌های خود را به منبع شارژ متصل کنید. (به دلیل اینکه برای درآمد بیش‌تر باید ۲۴ ساعته کار کنند)
  • از برنامه‌هایی استفاده کنید که بیش‌ترین درصد پول را به شما می‌دهند. (مانند Spotify)
  • حواستان به قطعی‌های احتمالی و اپدیت‌های نرم افزاری تلفن‌ها باشد.

از دیگر کاربرد‌های موبایل فارمینگ می‌توان به ساخت بازدید برای وبسایت‌ها و نوشتن نقد‌های مثبت برای اماکن و اپلیکیشن‌های استور اشاره کرد. به صورتی که صاحبان اماکن، وبسایت‌ها و اپلیکیشن‌ها به شما برای اینکار پولی پرداخت کنند.

کسب درآمد دلاری از موبایل فارمینگ Spotify

3 موبایل فارمینگ چیست؟ کسب درآمد از موبایل فارمینگ

قبل از هر چیز باید بیزینس مدل Spotify را بشناسید. اگر قبلاً از Spotify استفاده کرده‌اید، احتمالاً از خود می‌پرسید که هنگام ارائه آهنگ به صورت رایگان، چگونه آن‌ها درآمد کسب می‌کنند؟ خوب، Spotify دو روش اصلی کسب درآمد دارد که به آن کمک می‌کند تا درآمد کسب کند و آن را به یک امپراتوری میلیارد دلاری تبدیل کرده است.

اولین و بارزترین راه خدمات حق اشتراک آن‌ها است. که با پرداخت ماهانه ۹/۹۹ دلار، این برنامه به مشتریان امکان گوش دادن به آهنگ‌های منحصر به فرد و انحصاری، کیفیت بالاتر و دانلود آهنگ در دستگاه‌های تلفن همراه خود را می‌دهد. گزارش شده است که از سال ۲۰۱۹، Spotify بیش از ۱۱۳ میلیون مشترک دارد که ماهانه چندین میلیون دلار درآمد کسب می‌کند.

راه دوم درآمد Spotify از طریق تبلیغات است که تمام کاربران رایگان Spotify هنگام گوش دادن به آهنگ با تبلیغاتی رو به رو می‌شوند. به گفته برخی منابع، درآمد حاصل از تبلیغات تنها حدود ۱۰٪ از درآمد کل آن‌ها را تشکیل می‌دهد.

اما Spotify تمام پولی را که در می‌آورد حفظ نمی‌کند بلکه برای حق استفاده از آهنگ‌های هنرمندان به آن‌ها باید پول پرداخت کند. با اینکه نرخ درآمد هنرمندان متفاوت است ولی تخمین زده می‌شود که بین ۰/۰۰۴۵ تا ۰/۰۰۸۴ دلار برای هر بار گوش دادن به آهنگ از سمت Spotify به آن‌ها پول پرداخت می‌شود. (تقریبا برای هر ۴/۵ تا ۸/۴ دلار برای هر ۱۰۰۰ بار پخش آهنگ).

شما با ساخت یک آهنگ (حتما نیاز به خوب بودن آن آهنگ نیست حتی می‌توانید یک آهنگ را تغییر دهید) و سرمایه‌ی ۲۰۰ میلیون تمانی، خرید ۲۰۰ موبایل دست دوم و ارزان قیمت می‌توانید ماهانه حدود ۲۶۰ میلیون تومان درآمد داشته باشید! به صورت زیر:

هر روز ۱۴۴۰ دقیقه است و اگر یک آهنگ ۳ دقیقه‌ای را پلی کنید ۴۸۰ بار در روز به ازای هر موبایل و با ۲۰۰ موبایل ۹۶۰۰۰ بار در روز آهنگ را پلی کرده‌اید. که با درآمد حد اقل (۰/۰۰۴۵ دلار برای هر بار گوش کردن) ۴۳۲ دلار درآمد روزانه و ۱۲۹۶۰ دلار درآمد ماهانه خواهید داشت.

حال که با موبایل فارمینگ و کسب درآمد از آن آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس