معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

خوب بیایید در مورد پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال ۲۰۲۱ صحبت کنیم، که می‌تواند مهارت‌های فنی و غیر‌فنی را شامل شود.

34
0
معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

فریلنسرینگ، گونه‌ای قرارداد کاری است که بر پایهٔ آن فرد یا شرکتی قول انجام کاری را برای یک کارفرما در ازای دست‌مزدی مشخص را می‌دهد. کارمزد یا فریلنسر کسی است که سرویس‌ها یا خدمات خود را بدون تعهد درازمدت به کارفرما ارائه می‌کند. آن‌ها معمولاً ساعتی، روزانه یا پروژه‌ای دستمزد می‌گیرند و اساساً یک کسب و کار یک‌ نفره است. خوب بیایید در مورد پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال ۲۰۲۱ صحبت کنیم، که می‌تواند مهارت‌های فنی و غیر‌فنی را شامل شود.

طراح وب

1 معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

بر اساس میانگین کشوری، یک طراح وب می‌تواند یکی از مهارت‌های شغل مستقل با بیش‌ترین درآمد باشد. امروزه کارهای زیادی وجود دارد که به این مهارت نیاز دارند، شما باید توانایی این را داشته باشید که با استفاده از هر تکنولوژی که بلد هستید وب سایت‌ها را توسعه دهید (وردپرس یکی از بزرگ‌ترین‌هاست)، همچنین تقاضای زیادی برای مشاغل طراح وب وجود دارد.

پر درآمدترین مشاغل فریلنسری | برنامه نویس مستقل

2 معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

مورد بعدی که قرار است بررسی کنیم برنامه نویس مستقل است، در واقع بهتر است که آن را “برنامه نویس کامپیوتر” بنامیم که حدس می‌زنم گزینه بهتری باشد. این مهارت پروژه‌های مختلفی را در بر می‌گیرد، شما می‌توانید نرم افزار توسعه دهید، می‌توانید برنامه‌هایی برای مردم بسازید، و موارد زیاد دیگری نیز وجود دارد که می‌توان به آن پرداخت. با توجه به تجربیات خودم، این زمینه بسیار وسیع است و در طول تاریخ همواره یکی از بزرگ‌ترین بازارهای مشاغل مستقل بوده است. نکته مهم دیگر در مورد این رشته این است که این رشته هنوز در حال رشد است، شاید سال آینده چیزهای جدیدی وجود داشته باشد که نیاز به استخدام افراد در آن زمینه‌ها باشد، این رشته قطعاً در حال رشد است.

طراح گرافیک

3 معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

مورد بعدی مورد بررسی ما طراحان گرافیک هستند، این نیز یک زمینه وسیع است که دارای پتانسیل بی‌پایان است. کار طراحان گرافیک این است که گرافیک‌ها، تصاویر را برای نرم افزارها، برنامه‌ها، بازی‌ها و غیره توسعه می‌دهند. بگذارید این را بگویم که تقریباً پشت هر برنامه نرم افزار یا بازی، طراحان گرافیکی وجود دارند که آن بازی یا برنامه‌ها را از نظر بصری بهبود می‌دهند. برخی از طراحان گرافیک می‌‌توانند برای هر پروژه درآمد بسیار زیادی کسب کنند، اگرچه این زمینه کاملاً رقابتی است، اما هنوز هم یک رشته بسیار پردرآمد برای کار مستقل است، در واقع می‌گویند که متوسط ​​درآمد برای یک طراح گرافیک سالانه ۴۸۹۲۰ دلار است!

پر درآمدترین مشاغل فریلنسری | نویسنده

4 معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

مورد بعدی لیست ما نویسندگی است، من اخیرا این کار را شروع کرده‌ام (نه به عنوان یک شغل مستقل، بلکه به صورت وبلاگ نویسی) و تاکنون اوقات خوبی داشته‌ام. نوشتن نیز می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به کار آید، شما می‌توانید وبلاگ بنویسید، می‌توانید اسنادی برای شرکت‌ها بنویسید، حتی می‌توانید به نمایندگی از مشتریان خود بنویسید، باز هم این زمینه دارای فرصت‌هایی بی‌پایان است. در واقع لازم به ذکر است که متوسط ​​حقوق نویسنده‌ها بیش از ۶۰،۰۰۰ دلار است!

متخصص رسانه‌های اجتماعی

5 معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

در مرحله بعدی ما متخصص رسانه‌های اجتماعی و اساساً افرادی که حساب‌های شبکه‌های اجتماعی را مدیریت می‌کنند را بررسی می‌کنیم. این یک زمینه دیگری است که سال به سال در حال رشد است، شرکت‌ها مشتریان زیادی می‌خواهند با اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی خود به صورت مستقل کار کنند. در زندگی شخصی‌ام، از افراد مختلف داستان‌های بسیاری شنیده‌ام که از طریق مشتریان خود برای مدیریت اکانت‌های Tiktok یا Instagram آن‌ها درآمد زیادی کسب کرده‌اند. لازم است اشاره کنم که یک متخصص رسانه‌های اجتماعی می‌تواند سالانه بیش از ۶۰،۰۰۰ دلار درآمد کسب کند:

پر درآمدترین مشاغل فریلنسری | مشاور مالی

6 معرفی پر درآمدترین مشاغل فریلنسری در سال 2021

در آخر ما مشاوران مالی را بررسی خواهیم کرد، و این کار می‌تواند شامل مدیریت درآمد مشتری، هزینه‌ها، بدهی‌ها و در کل کمک به مشتریان در مدیریت پول آن‌ها می‌باشد. این یک مهارت مستقل دیگری است که سال‌هاست وجود دارد، و حتی ممکن است برخی از مشاوران مالی مستقل تاکنون با شما تماس گرفته باشند. خوب است که بدانید که متوسط هزینه پرداختی برای یک مشاور مالی مستقل بیش از ۸۳۰۰۰ دلار است!

آیا شما تاکنون به صورت مستقل هیچ یک از این موقعیت‌ها را داشته‌اید؟ من خیلی دوست دارم از تجربیات شما بدانم! همانطور که قبلاً اشاره کردم، این یک لیست قطعی نیست، مشاغل مستقل همیشه در حال تغییر و نوسان هستند، هر سال می‌تواند با سال دیگر بسیار متفاوت باشد. صرف نظر از این لیست، مطمئن شوید که دقیقاً در کاری که دوست دارید انجام دهید به صورت مستقل کار کنید!

حال که با پر درآمدترین مشاغل فریلنسری آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس