ارائه دهنده‌ی کیف پول لجر شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی درآمد بوده است

با افزایش سرمایه گذاری روی بازار رمز ارز‌، درخواست کیف پول‌های فیزیکی نیز افزایش یافت. در ادامه به افزایش درآمد کیف پول لجر می‌پردازیم.

27
0
ارائه دهنده‌ی کیف پول لجر شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی درآمد بوده است

با افزایش سرمایه گذاری افراد بر روی بازار رمز ارز‌ها در اوایل سال ۲۰۲۱، میزان درخواست کیف پول‌های فیزیکی نیز افزایش یافت. افراد به دلیل‌های گوناگون از جمله امنیت بالا و عدم نیاز به وریفای کیف پول‌های فیزیکی را خریداری می‌کنند. این وضعیت باعث افزایش درآمد ارائه دهنده‌ی کیف پول‌های فیزیکی شده است. در ادامه به افزایش درآمد ارائه دهنده‌ی کیف پول لجر می‌پردازیم.

ارائه دهنده‌ی کیف پول لجر شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی درآمد بوده است

1 ارائه دهنده‌ی کیف پول لجر شاهد افزایش ۵۰۰ درصدی درآمد بوده است

لجر یک شرکت پیشرو در زمینه امنیت و زیرساخت ارزهای رمزنگاری شده است که از افزایش چشمگیر فروش سه ماهه اول خبر داد و بر قدرت bull market (بازار صعودی) در سه ماه اول سال ۲۰۲۱ تأکید کرد. چهارشنبه گزارش شد که درآمد این شرکت بین ژانویه و مارس بیش از ۵۰۰ درصد افزایش داشته است. لجر گفت که این سود در طی سه ماهه به دست آمده، اما ارقام واقعی را اعلام نکرد.

Ledger شرکتی است که پشت کیف پول‌های سخت افزاری Ledger Nano S و Ledger Nano X قرار دارد و به کاربران اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و حدود هزار ارز دیگر را بر روی کیف پول نگهداری کنند. این شرکت با شرکت‌های دیگری مانند Trezor و چندین کیف پول کمتر شناخته شده دیگر رقابت می‌کند. مدیرعامل لجر، pascal gauthier گفت: “کل صنعت در حال رشد بیش از حد است و ما افتخار می‌کنیم که بخشی از آن هستیم.”

نکته مهم این است که به نظر می‌رسد شرکت لجر از درز اطلاعات ۲۷۰،۰۰۰ خریدار کیف پولش در دسامبر سال ۲۰۲۰ جان سالم بدر برده. این شرکت تأیید کرد که نقص امنیت کیف پول بر ایمنی وجوه کاربران تأثیری نداشته است. با این وجود، منجر به واکنش منفی روابط عمومی علیه این شرکت شد.

باید دید آیا شرکت‌هایی مانند Ledger در برابر بازار غیر صعودی نیز به گسترش سریع خود ادامه خواهند داد یا خیر. بازار ارز‌های رمزنگاری در روز چهارشنبه به شدت فرو ریخت، بیت کوین به زیر ۴۰ هزار دلار آمد و بازار گسترده آلت کوین نیز به دنبال آن بود.

حال که افزایش درآمد ۵۰۰٪ ارائه دهنده‌ی کیف پول لجر را دریافتید اگر قصد خرید دارید می‌توانید از خدمات خرید کیف پول Ledger سایت اول پرداخت استفاده کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس