بهترین سایت های SEO برای به روز ماندن در سال 2021

SEO مدام در حال تغییر است. به همین دلیل برای تسلط داشتن در این فضا باید به روز باشید در ادامه به بهترین سایت های SEO می‌پردازیم.

40
0

تنها نکته ثابت در SEO این است که دائما در حال تغییر است. به همین دلیل است که برای ماندن و تسلط داشتن در این فضا، باید مطالعه کنیم به دنبال اخبار و توصیه‌های زیادی در این حرفه باشیم. تیم ما تمایل دارد منابع متعددی را برای این کار معرفی کند، زیرا هیچ یک از سایت‌های SEO به تنهایی برای تغییرات و آپدیت‌های مداوم در دنیای SEO کافی نیست. در ادامه به بهترین سایت های SEO می‌پردازیم.

بهترین سایت های SEO برای به روز ماندن

بیایید مستقیماً به سراغ سایت های برتر SEO برویم (بدون هیچ ترتیب خاصی).

۱. SEARCH ENGINE LAND

Search Engine Land بینش‌هایی در مورد Google و سایر آپدیت‌های موتورهای جستجو ارائه می‌دهد و ترندهای این حرفه را توضیح می‌دهد. این تاکتیک‌ها و استراتژی‌های زیادی را به اشتراک می‌گذارد که به خوانندگانش کمک می‌کند تا کمپین‌های موفقیت آمیز SEO را راه اندازی کنند.

از پوشش اخبار روزانه گرفته تا تجزیه و تحلیل عمیق ویژگی‌های جدید، Search Engine Land یکی از وب سایت‌های حرفه‌ای برای متخصصان SEO است.

۲. MOZ

2 بهترین سایت های SEO برای به روز ماندن در سال 2021

Moz با بیش از نیم میلیون عضو فعال، بزرگترین جامعه از افراد فعال در زمینه SEO است. این شرکت از آن جامعه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعاتی در این حرفه و پرده برداری از اسرار موتورهای جستجو استفاده می‌کند.

این مجموعه، منابع بی‌پایانی برای همه افراد از مبتدی گرفته تا حرفه‌ای را ارائه می‌دهد، بنابراین اگر به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه SEO یا تقویت تاکتیک های خود هستید، Moz یکی از بهترین مکان‌ها برای شروع است.

۳. CONTENT MARKETING INSTITUTE

SEO یکی از جنبه‌های بازاریابی دیجیتال است که تقریباً بر همه چیز تاثیر می‌گذارد. این یک چتر بسیار گسترده است که بازاریابی محتوا را نیز در بر میگیرد.

بازاریابی محتوا لزوما به معنای SEO نیست، اما همچنین از معنای SEO هم خیلی دور نیست، به همین دلیل در این لیست قرار دارد.

Content Marketing Institute در زمینه تحصیل و آموزش بازاریابی محتوا پیشرو است. اگر تازه وارد استراتژی محتوا و ایجاد آن شده اید، CMI مکان مناسبی برای توسعه دانش شما است. دارای راهنما و الگوهایی است که شما را در مسیر درست قرار می‌دهد.

۴. BACKLINKO

Brian Dean با انتشار مطالعات زیاد و راهنماهایی پر از توصیه در زمینه SEO، خود و وبلاگ خود، Backlinko را مشهور کرد.

او ادعا می‌کند که تنها نکات و استراتژی‌هایی را که موثر است به اشتراک می‌گذارد و امتیازهای بالاتری را برای شما به ارمغان می‌آورد. او پست‌هایی در مورد نحوه افزایش ترافیک ارگانیک خود با درصدهای بسیار بالا در مدت زمان کوتاه و راهنماهای صریحی برای ایجاد بک لینک و تحقیقات کلمات کلیدی منتشر می‌کند.

۵. AHREFS

5 بهترین سایت های SEO برای به روز ماندن در سال 2021

Ahrefs یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های داده بک لینک‌ها را دارد و از آنجا که باز هم، همه چیز به SEO مربوط می‌شود بک لینک‌ها بخش عظیمی از SEO را تشکیل می‌دهند.

اما Ahrefs فقط بک لینک انجام نمی‌دهد. دارای آموزش‌های مفصل، مطالعات موردی و مقالاتی از متخصصان در این حرفه است. خیلی خوب است که Ahrefs را ذخیره کنید و همواره به عنوان بخشی جدایی ناپذیر از تولباکس بازاریابی خود آن را به همراه داشته باشید.

۶. SEMRUSH

یکی دیگر از ابزارهای قدرتمند که باید در مجموعه بازاریابی شما حضور داشته باشد، SEMrush است که توسط بازاریابان برای بازاریابان ساخته شده است. این ابزار در ابتدا به عنوان یک ابزار داخلی برای فعالیت‌های بازاریابی خودش ایجاد شد، اما سپس به یکی از بزرگ‌ترین ابزارهای SEO در این حرفه تبدیل شد.

SEMrush یک وبلاگ و وبینارهای مملو از اطلاعات ارائه می‌دهد تا به شما در افزایش دانش در زمینه SEO و کسب و کار شما کمک کند.

۷. BULLSEYE

درست است؛ ما قصد داریم وبلاگ خود را در لیست سایت‌های برتر SEO قرار دهیم، ترسی از این موضوع نداریم و فکر می‌کنیم واقعاً از آن لذت خواهید برد.

وبلاگ ما دارای پست‌های مفیدی در زمینه SEO و بازاریابی محتوا برای متخصصان بازاریابی در تمام سطوح است. ما همچنین تمام تلاش خود را می‌کنیم تا مطمئن شویم محتوای ما برای صاحبان مشاغلی که تیم بازاریابی بزرگی در اختیار ندارند و خودشان باید این کار را انجام دهند، به راحتی قابل درک باشد.

ما همچنین ماهانه یک خبرنامه برای شما ارسال می‌کنیم تا با ایمیل های زیادی سرتان شلوغ نشود. تنها چیزی که دریافت خواهید کرد یک ایمیل از یک سایت SEO است که توسط یک آژانس بازاریابی دیجیتال که دوست شماست، نوشته شده است. این کار پیگیری ترندهای بازاریابی دیجیتال و نکاتی که هر هفته در مورد آنها می‌نویسیم را آسان می‌کند.

۸. SEARCH ENGINE JOURNAL

8 بهترین سایت های SEO برای به روز ماندن در سال 2021

Search Engine Journal یک وب سایت مفید و پر از اخبار و اطلاعات در زمینه بازاریابی است. اگرچه در Search Engine Journal بیشتر در مورد SEO بحث می‌شود، اما این وب سایت به دلیل بینش‌های هوشمندانه و استراتژی‌های مفید خود بسیار مشهور است.

چه به دنبال این باشید که در مورد اخبار این حرفه بیشتر بدانید یا اینکه به دنبال جدیدترین ترندهای SEO در سال آینده باشید، SEJ مکان مناسبی است.

۹. YOAST

قبلاً در مورد چگونگی بررسی غلط املایی پلاگین Yoast برای SEO شما نوشته‌ایم. این یک ابزار مفید برای کسانی است که تازه شروع به نوشتن محتوای SEO کرده اند و همچنین برای کسانی که به دقت بیش‌تری نیاز دارند نیز مفید است.

Yoast همچنین اصول و آموزش‌هایی در زمینه SEO را در وب سایت خود ارائه می‌دهد تا بتوانید دانش خود را افزایش دهید. اگر سوالاتی در این زمینه دارید که نیاز به پاسخ دارند، مانند اینکه “کدام صفحات را ایندکس نکنم یا فالو نکنم؟” و یا اینکه “چرا Google محتوای من را به درستی فهرست بندی نمی‌کند؟”، شروع خوبی است.

۱۰. NEIL PATEL

Neil Patel مانند Backlinko و Brian Dean، خود را به عنوان یک متخصص SEO باهوش و باتجربه مشهور کرده است. او راهنماهای برجسته‌ای در زمینه SEO و بازاریابی محتوا پست می‌کند که برخی از آنها از بهترین منابع در این زمینه هستند.

اگر به تازگی کار در این زمینه را شروع کرده‌اید، وبلاگ او دارای ۱۰۱ راهنمای جامع و قابل فهم است.

حال که با بهترین سایت های SEO آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس