ایده بزرگ در کارآفرینی چه مشکلات و چالش هایی دارد؟

همه در مورد ایده بزرگ و کارآفرینی که کارهای بزرگی انجام داده می‌شنویم، بسیاری از کارآفرینان فکر می‌کنند برای شروع به ایده بزرگ نیاز دارند.

38
0
ایده بزرگ در کارآفرینی چه مشکلات و چالش هایی دارد؟

همیشه در مورد ایده بزرگ و کارآفرینی که کارهای بزرگی انجام داده است می‌شنویم، بنابراین جای تعجب نیست که بسیاری از کارآفرینان جوان فکر می‌کنند برای شروع به یک ایده بزرگ نیاز دارند. مسئله این است که منتظر ماندن برای رسیدن یک ایده بزرگ یک اشتباه بزرگ است، در واقع این ایده‌های کوچک است که معمولاً به بزرگ‌ترین پیروزی‌ها منجر می‌شود. برای تغییر طرز فکر دو مرحله وجود دارد:

۱. وارد راهروهای هر فروشگاهی شوید دسته‌ای از محصولات معمولی را خواهید دید که دقیقا یک کار را انجام می‌دهند درست است؟

۲. همه آن شرکت‌ها محصولات معمولی و یکسان را می‌فروشند و صدها میلیون دلار با این اقلام درآمد کسب می‌کنند. حتی بعضی از آن‌ها میلیاردی سود می‌برند.

آیا داشتن ایده بزرگ در کارآفرینی ضروری است؟

2 ایده بزرگ در کارآفرینی چه مشکلات و چالش هایی دارد؟

برای موفق شدن نیازی به ایده‌های بزرگی که جهان را تغییر بدهید ندارید. محصول شما نیازی نیست منحصر به فرد یا خاص باشد و حتی از هر چیز دیگری در بازار بهتر باشد. تنها کاری که محصول شما باید انجام دهد حل مشکل مشتری است.

با توجه به As Seen On TV درآمد حاصل از فروش اقلام معمولی مانند ماهی تابه و چسب نسبت به محصولات خاص و ابتکاری بیشتر بوده است، زیرا نیازی به آموزش مصرف کننده ندارد و نیازی نیست که توضیح دهید ماهی تابه چیست و چرا افراد به آن احتیاج دارند، فقط افراد را متقاعد کنید که ماهی تابه برند شما را امتحان کنند.

همه به ماهی تابه احتیاج دارند. همه به چراغ قوه نیاز دارند. میلیون‌ها نفر سالانه میلیون‌ها کالای معمولی خریداری می‌کنند. در یک تجربه کاری Ron Rule او یک سری چاقو تیز کن بدون مارک به قیمت ۱ دلار پیدا کرد و تبلیغش را برای تعدادی از مشتریان خود ایمیل کرد و آن‌ها را به قیمت ۹ دلار فروخت و در بعد از ظهر همان روز ۱۵ هزار دلار سود عایدش شد.

آیا این کالا بهترین چاقو تیزکن در جهان بود؟ خیر

تحول آفرین یا مطابق با آخرین پیشرفت‌های علمی بود؟ خیر

آیا چاقو را تیز می‌کند؟ بله. پس این محصول مشکلی را حل کرد. Ron Rule و تیمش هر روز تبلیغاتی از این دست را برای موارد مختلف انجام می‌دادند. فردی را در نظر بگیرید که در انتظار ایده‌های بزرگ مانده است و در واقع هیچ کاری انجام نداده است. در این بین کسی که فقط یک چاقوتیز کن معمولی می‌فروشد، نرخ بازگشت ۹۰۰٪ را کسب کرده است.

از کجا و چگونه شروع کنید

1 ایده بزرگ در کارآفرینی چه مشکلات و چالش هایی دارد؟

اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید سری به سایت آمازون بزنید، هر دسته‌ای از محصولاتی که در نظر دارید انتخاب کنید و بر اساس پرفروش‌ترین‌ها طبقه بندی کنید. این بخش دقیقا شامل محصولاتی است که مردم پول خود را صرف آن می‌کنند. پس این محصولات را نیز بفروشید. اشباع بازار = اعتبار بازار.

با ایده‌های کوچک شروع کنید، تجربه و اعتبار لازم را ایجاد کنید، مخاطبی بسازید که به او محصولات خود را بفروشید و رشد کنید. منتظر یک ایده بزرگ نباشید. فقط شروع به انجام کار کنید.

حال که چالش‌ها و مشکلات ایده بزرگ در کارآفرینی را دریافتید می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس