دلایلی که باعث مشکل خواب در کارآفرین ها می‌شود

دلایل زیادی وجود دارد که چرا کسی نمی‌تواند بخوابد، و موارد فیزیکی قابل ذکر است. در ادامه‌ی دلایل مشکل خواب در کارآفرین ها با ما باشید.

72
0
2 دلایلی که باعث مشکل خواب در کارآفرین ها می‌شود

من قصد ندارم وقت ارزشمند شما را برای توضیح دادن اهمیت خواب هدر بدهم. من قصد ندارم اطلاعات علمی را بگویم تا شما را متقاعد کنم که خوب استراحت کنید. شما همه اینها را می‌دانید. دلایل زیادی وجود دارد که چرا کسی نمی‌تواند بخوابد، و موارد فیزیکی قابل ذکر است. دمای اتاق، تاریکی اتاق، راحتی بالش یا تشک و سر و صدای اطراف محل خواب از جمله این موارد است. اینها فقط اصول اولیه و پایه‌ای هستند. من فرض می‌کنم که شما آن‌ها را به بهترین شکل ممکن فراهم کردید. در ادامه‌ی دلایل مشکل خواب در کارآفرین ها با ما همراه باشید.

دلایل مشکل خواب در کارآفرین ها

وضعیت اتاق خواب را کنار بگذارید، در اینجا چند دلیل دیگر وجود دارد که باعث مشکل خواب در کارآفرین ها می‌شود.

ترس از گذشته یا آینده

0 دلایلی که باعث مشکل خواب در کارآفرین ها می‌شود

شما نگران آینده هستید یا به خاطرات گذشته می‌پردازید. شما درگیر الگو‌های فکری غیر مفیدی درباره آنچه بوده است یا آنچه ممکن است اتفاق بیافتد می‌شوید. شما آمده‌اید که در رخت خواب استراحت کنید، اما نگرانی‌های همیشگی و بی‌دلیل شما را تنها نمی‌گذارند.

در بهترین حالت، مغز شما مشغول اضافه کاری است و سعی در یافتن پاسخ دارد. در بدترین حالت، شما شرایطی را که اتفاق افتاده و قابل تغییر نیستند، دوباره در ذهن خود پخش می‌کنید. می‌ترسید چیزی را از دست بدهید. گذشته‌ها گذشته، پس از گذشته خود نترسید. امتحان گرفته نشده هم مردودی ندارد پس از آینده هم نترسید، شاید ترس از آینده باعث شود شما از انجام کار منصرف شوید.

هر اشتباهی که اتفاق می‌افتد، چند دقیقه قبل از خواب زمان مناسبی برای فکر کردن در مورد آن نیست. Willpower یا ذخیره انرژی ذهنی شما به خاطر این فکر‌ها بیهوده هدر می‌رود. افکار مبتنی بر ترس را کنار بگزارید و ذهن خود را خالی و فقط آماده استراحت کنید.

هیجان

1 دلایلی که باعث مشکل خواب در کارآفرین ها می‌شود

شما هر روز در حال فکر درباره یک مسئله هستید، این مسئله انرژی پتانسیل شما را به شدت کاهش می‌دهد. شما می‌دانید که این تفکرات در صورت ادامه دادن تمامی ندارد، پس سعی کنید اصلا به سمت آن‌ها نروید.

بعد از اینکه سرانجام توانستید یک شب بخوابید، برای فردا در حال آماده شدن هستید. شما توانسته‌اید استراحت کنید، ذهن شما راحت‌تر کار می‌کند و فردا خواهید توانست با هر کسی صحبت کنید.

بهترین حالت شما، حالت استراحت شما است. حتی وقتی سطح آدرنالین بالا است و مجبور هستید یک کاری انجام بدهید، با استراحت کافی می‌توانید از پس آن کار‌ها بر بیایید.

باید یک لیست از کار‌های مورد نیازتان بنویسید، و در کار‌ها نظم داشته باشید، اما دقت کنید یک مدیر بی‌اعصاب و بد قلق نمی‌تواند تیم را رهبری کند.

شاید به آخر روز رسیده باشید و یکباره متوجه شوید که به آنچه می‌خواستید نرسیدید. شاید شما آن را صرف انجام کار‌های غیر ضروری، کمک به دیگران در جهت اهداف آنها کرده‌اید در حالی که کار و اهداف شما ناتمام باقی مانده است. شاید شما این سوال را دارید که در این روز، هفته یا ماه چه کار کردید؟ چه اهدافی را عملی کردید؟

در کتاب Turning Pro، Steven Pressfield مفهوم یک زندگی سایه مانند را معرفی می‌کند: زندگی کسی با هدف واقعی او متفاوت است و فقط برای دور شدن از هدف است. شاید شما واقعا توانایی‌های فوق العاده‌ای دارید، اما به کمتر از آن راضی شدید، و این یعنی شکست.

خوابیدن باید با بیدار شدن به موقع و انرژی لازم برای کار کردن همراه باشد. باید راه درست را پیدا کنید. تنها راه برای فهمیدن آنچه واقعاً توانایی رسیدن به آن را دارید این است که شروع کنید. به جلو نگاه کنید، تنها راه برای دیدن اینکه آیا چیزی ارزش خطر را دارد این است که برای آن ریسک کنید. البته می‌توانید بخوابید و به اهداف بزرگ‌تر فکر نکنید.

غر زدن

3 دلایلی که باعث مشکل خواب در کارآفرین ها می‌شود

ناخودآگاه انسان یک چیز شگفت انگیز و قدرتمند است. بخش ناخودآگاه مغز هر ثانیه میلیون‌ها جمله اطلاعات را پردازش می‌کند و اطلاعات مربوط به هر چیزی را که می‌بینیم، احساس می‌کنیم و می‌شنویم را ذخیره و پردازش می‌کند. به همین دلیل آرامش و عدم خستگی مغز بسیار مهم است. ما مطمئن نیستیم چرا نسبت به آن شخص یا آن وضعیت احساس ناراحتی می‌کنیم، اما مغز تصمیمی می‌گیرد که باید آن را انجام بدهیم.

ناخودآگاه ما چیز‌هایی را می‌داند که ما نمی‌دانیم. فکر کنید، شاید غر زدن و عصبانیت شما ناشی از بی خوابی است. شما متقاعد شده‌اید که چیزی را از دست داده‌اید، اما چه چیزی را؟

تاثیر احساس غر زدن اینگونه است که اتفاق اشتباهی در حال انجام است اما شما بر انجام آن مصر هستید و یا نسبت به اتفاق درستی بی‌تفاوت هستید. خواب شما را از حالت عصبی بودن آزاد می‌کند.

علت ناتوانی خود را پیدا کنید و آن را به صورت مستقیم درمان کنید. یک زندگی سالم و کامل داشته باشید، هر جا که توانستید استراحت کنید.

حال که با مشکل خواب در کارآفرین ها آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خدمات وایز اول پرداخت

وایز اول پرداخت

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس