چگونه تکنولوژی به کمک شرکت ها در 2021 خواهد آمد؟

سوال اصلی این است که در سالهای پیش رو، چگونه تکنولوژی به کمک شرکت ها و مراکز دولتی خواهد آمد؟ چگونه فرایند اتوماسیون باید حرفه‌ای تر شود؟

55
0
تکنولوژی به کمک شرکت ها در 2021

ابزارهای اتوماسیون، به همراه فناوری فضای ابری، می‌توانند در یک محیط چالش برانگیز، به دولتمردان حوزه فناوری اطلاعات کمک کند. سوال اصلی این است که در سالهای پیش رو، چگونه تکنولوژی به کمک شرکت ها و مراکز دولتی خواهد آمد؟

پس از چندین ماه مبارزه و قرنطینه ویروس کرونا، سازمانهای دولتی به دنبال ادامه فعالیت‌ها هستند. آنها بایستی برنامه های خود را مطابق زمان پیش ببرند.

سازمان‌ها در حال تعدیل نیروی کار هستند و تنها بخش های اصلی را کامل حفظ می‌کنند. آنها قصد دارند شرکت خود را در برابر اتفاقات احتمالی انعطاف پذیر کنند.

صاحب کار‌ها همیشه دنبال یک راه برای خروج مطمئن و سریع هستند. استفاده از فناوری‌های روز همان چیزی است که آنها می‌خواهند. با نرم افزار‌ها آنها می‌توانند تمامی اطلاعات را حفظ کنند.

جهان در حال تغییر است و مشکلات جدید پدیدار میشوند. مشکلات جدید راه حل‌های جدید می‌خواهند، اگر با این تغییرات نتوانید خود را سازگار کنید، آینده سخت خواهد شد.

معنی فناوری

ما شیوه‌هایی را پیدا می‌کنیم تا انجام کار را برای ما راحت‌تر بکند. ویژگی‌های روبرو، ویژگی‌هایی است که باید با کمک فناوری در کسب و کار شما ایجاد شود. این ویژگی ها عبارتند از:

  • راحتی استفاده از آن
  • خودکار بودن
  • قابلیت انعطاف پذیری
  • قابل اعتماد بودن

در ۲۰۲۱ تکنولوژی به کمکشرکت ها و سازمان ها می‌آید

تکنولوژی به کمک شرکت ها دولت ها

کارکنان دولت ایالات متحده قبل از وقوع همه گیری کرونا، با بودجه‌های کمی هم کار می‌کردند. امروزه سازمان‌های ایالتی و دولتی محلی به دلیل همه گیری با محدودیت‌های شدیدی در بودجه روبرو هستند و به شدت به پول نیاز دارند. پیش بینی می‌شود تنها در بخش فناوری اطلاعات، در سال های ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ ایالات متحده ۵۵۵ میلیارد دلار کسری بودجه خواهد داشت

تمامی کسانی که در فناوری اطلاعات مشغول هستند، باید از فناوری اتوماسیون برای افزایش تمرکز و سرعت استفاده کنند.

خودکار کردن و اتوماسیون امری ضروری برای کار های روزمره است، این امر در ابتدا زمان بر است ولی در طولانی مدت کار‌ها را بسیار سریع می‌کند. برای مثال می‌توان به پیکر بندی منابع نیازمند محاسبات مانند Machine Learning، زیرساخت‌ها و امنیت اشارره کرد. حتی فرایند توسعه می تواند به صورت خودکار انجام شود و از تلاش سازمان ها برای پیاده سازی روش های مدرن توسعه مانند DevOps پشتیبانی می کند.

اتوماسیون در واقع کار دقیق‌تر است نه سخت‌تر. ارزش واقعی این شیوه تا سال ۲۰۲۱ و بعد از آن کشف خواهد شد. امروزه یک سرمایه گذاری برای خودکار کردن کار‌ها، می‌تواند به سازمان‌ها کمک کند تا چالش‌های کارایی فعلی را مدیریت کنند. همچنین زمینه‌ای برای افزایش چابکی و انعطاف پذیری بیشتر فراهم می‌کند، به مدیران فناوری اطلاعات اجازه می‌دهد تا بر روی ایجاد راه حل‌های نوآورانه و با ارزش افزوده تمرکز کنند. نوآوری همیشه کمک می‌کند تا شما کارایی را بالا ببرید، و هزینه‌ها را کاهش دهید.

توزیع محاسبه در فضای ذخیره ابری ترکیبی

تکنولوژی به کمک شرکت ها در شهر ها 1

علاوه بر اتوماسیون، سازمان‌ها باید استفاده از فضای ذخیره سازی ابر پایه را برای مدیریت مرکز داده در یک محیط کار مجازی در نظر بگیرند. دیگر نمی‌توان مراکز داده را به روش سنتی نگهداری کرد، اما سرویس‌های ابری عمومی می توانند کمک کنند از راه دور کار خود را انجام بدهید.

از طریق Cloud، کسب و کار‌ها می‌توانند زمان لازم برای اتصال، تهیه و پیکر بندی را کاهش دهند. صرفه جویی در وقت می‌تواند به طور کلی به کارایی تیم کمک کند. سازمان‌ها همچنین می‌توانند استقرار نرم افزار را در مکان‌های عمومی مانند کلینیک‌های بهداشتی، آزمایشگاه‌ها و مدارس به صورت خودکار انجام دهند.

در سال ۲۰۱۹، وزارت فناوری مدیریت و بودجه میشیگان (DTMB) تلاش‌های خود را برای شروع دیجیتالی خدمات به شهروندان آغاز کرد. بخش کلیدی این تلاش ها تلفیق و استاندارد سازی زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ایالت برای پشتیبانی از آژانس های مختلف آن با یک بستر مشترک بود.

طبق گفته DTMB CTO جک هریس، “محدود کردن برنامه‌ها به ما کمک کرد تا یک دیدگاه جدید و زیربنایی را ایجاد کنیم. ساختار جدید به ما این آزادی را می‌دهد که در صورت لزوم در آینده به محیط‌های ابری برویم.”

تغییر جهت پشتیبانی از داده های جدید و نیازهای امنیتی

تکنولوژی به کمک شرکت ها اتوماسیون

از اوایل سال ۲۰۲۰ ، سازمان‌ها در حال پیکر بندی و از نو‌سازی ساختار‌ها هستند. تجربه‌ی کرونا به همه نشان داد که تمامی سازمان‌های عمومی و حتی خصوصی باید خود را آماده کار کردن از خانه کنند‌. آنها باید یک کپی از اطلاعات ضروری داشته باشند. علاوه بر تمامی این مسائل رعایت نکات ایمنی و حفظ اطلاعات هم واجب است.

دسترسی در فناوری اطلاعات بسیار ساده است، این مسئله هم نقطه ی قوت است و هم نقطه‌ی ضعف. جرائم و تهدید‌های سایبری بسیاری در سال ۲۰۲۰ بر علیه کادر درمان ایالات متحده وارد شد. بایستی امنیت را هم به میزان فناوری اهمیت بدهید، زیرا یک اشتباه شما در ایمن سازی می‌تواند ضرر‌های جبران ناپذیری را وارد کند. ساز و کاری به نام امنیت خودکار هم به وجود آمده است که می‌تواند، با اصلاح امنیت اولیه را ایجاد کند. همچنین می‌تواند به کاهش خطر کمک کند. فناوری امنیت خودکار می‌تواند تنظیمات را متناسب با خطرات تغییر دهد.

سازمان‌ها همچنین باید علاوه بر نوآوری، تمامی کارکنان را توجیه کنند. اگر تمامی افراد با دقت و علم کافی کار کنند، تمامی کار‌ها درست انجام می‌شود.

سازمان‌ها با ورود به سال ۲۰۲۱ هنوز با واقعیت‌هایی مانند نیروی کار تعدیل شده، بودجه کاهش یافته و خطرات احتمالی دست و پنجه نرم می‌کنند. در حال حاضر می‌توان گفت تکنولوژی به کمک شرکت ها خواهد آمد و اجرای یک استراتژی اتوماسیون، می‌تواند به آنها در حفظ، بهبود کارایی و تقویت وضعیت های امنیتی خود در این اوقات کمک کند.

3/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس