12 بازی آنلاین رایگان که می توانید با دوستان در هر کجا بازی کنید

86
0
بازی آنلاین رایگان

برای بازی با دوستان به بازی های آنلاین رایگان نیاز دارید؟ در اینجا بهترین بازی های چند نفره آنلاین که می توانید در مرورگر خود بازی کنید، آورده شده است.

اگر به دنبال بازی های آنلاین رایگان برای بازی با دوستان هستید، به جای درستی آمده اید. شما می توانید این بازی ها را برای دو نفر به صورت آنلاین به صورت محلی، با استفاده از یک کامپیوتر مشابه یا حتی از شهرهای کاملا متفاوت انجام دهید.

این بازی‌های چندنفره آنلاین چیزی بیشتر از یک پنجره مرورگر می‌خواهند. برای سرگرمی خوب و تمیز، واقعاً نمی توان آنها را شکست داد.

بازی های آنلاین برای بازی با دوستان در یک رایانه

این بازی‌های مرورگر دو نفره باعث می‌شوند در حالی که هر دو از یک رایانه استفاده می‌کنید، با یک دوست روبرو شوید. چه بهتر این است که بسیاری از این بازی های رایانه ای را می توان در دستگاه تلفن همراه خود نیز بازی کرد.

همه این بازی‌ها بسیار سبک هستند و نباید استرس زیادی به سیستم شما وارد کنند، اما فقط برای اطمینان، ممکن است بخواهید ببینید چگونه کامپیوتر خود را برای بازی و عملکرد بهینه کنید.

1.بازی آنلاین رایگان: 8 Ball Billiards Classic

ممکن است این بازی 8 Ball Billiards Classic (8BBC) نامیده شود، اما این بازی در واقع فقط یک استخر مجازی است. شما به نوبت بازی می کنید، و بسته به نوع اولی که در یک سوراخ فرو می روید، باید نوارها یا جامدات را در جیب بگذارید. اگرچه این یک بازی مبتنی بر ماوس است، اما به طور شگفت انگیزی می توان آن را روی تاچ پد لپ تاپ بازی کرد.

ابتدا باید عکس را با استفاده از نشانگرهای راهنما ردیف کنید. سپس، ماوس را به سمت قدرت سنج حرکت دهید، چوب را به میزان قدرت مورد نظری که می خواهید ضربه بزنید، عقب بکشید. این یکی از بهترین بازی های استخر رایگان برای بازی آنلاین با دوستان است.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به نوبت بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین، اما در همان رایانه بازی کنید

2. Gunball!

Gunball مانند فوتبال است، فقط با اسلحه. در این بازی هنری پیکسلی، شما و دوستتان دو شخصیت روی صفحه را کنترل می کنید. هر کدام یک تفنگ و یک تیرک دروازه برای محافظت دارند و یک توپ قرمز بزرگ در وسط وجود دارد. توپ را به سمت دروازه حریف شوت کنید تا امتیاز کسب کنید. اولین کسی که پنج امتیاز کسب کند برنده است.

تا جایی که به بازی های مرورگر 1V1 مربوط می شود، این بازی مرورگر نمونه ای عالی از سادگی در طراحی بازی است. برای شلیک و دفاع همزمان باید به سرعت در اطراف صفحه حرکت کنید و بازی با یک دوست بسیار سرگرم کننده است.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین، اما در همان رایانه بازی کنید

3. Firefall

گلوله های آتشین دنباله دار در حال سقوط از آسمان هستند. شما به عنوان شکلک مربع آبی یا قرمز روی زمین بازی می کنید. برای جلوگیری از سوختن به سمت چپ و راست حرکت کنید. آسان به نظر می رسد، درست است؟ ممکن است تعجب کنید. در هر صورت خیلی سرگرم کننده است.

چیزی که کار را سخت می کند رقابت دو نفره است. حریف شما نمی تواند فراتر از شما برود، بنابراین باید از شخصیت خود برای هل دادن یا مسدود کردن حریف خود استفاده کنید زیرا گلوله آتشین بر آنها می بارد. این یک بازی شیطانی خوشمزه است، یکی از بازی‌های آنلاین دو نفره مورد علاقه ما برای بازی وقتی که امتیازی برای حل کردن دارید.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین، اما در همان رایانه بازی کنید

4.بازی آنلاین رایگان: GravShift

بیشتر بازی‌های آنلاین دو نفره بر روی پویایی 1V1 تمرکز دارند. در عوض، GravShift یکی از آن بازی‌های مرورگر 1V1 است که شما را مجبور می‌کند تا برای حل پازل‌های مبتنی بر فیزیک تیم شوید. هر بازیکن یک شخصیت روی صفحه را کنترل می کند، یکی با کلیدهای W، S، A، D و دیگری با کلیدهای جهت دار.

در هر سطح، باید کاراکترها را طوری جابجا کنید که همه دکمه ها فشار داده شوند و پورتال را به سطح بعدی باز کنید. کاشی های معکوس کننده جاذبه نیز وجود دارد که می توانید جاذبه شخصیت خود را تغییر دهید. همه چیز در مورد هماهنگی و حل پازل به عنوان یک تیم است.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین، اما در همان رایانه بازی کنید

5. Money Movers

همه بازی های آنلاین دو نفره ساده نیستند. در بازی Money Movers شما در نقش دو برادر بازی می کنید که باید یک جیلبریک انجام دهند. هر سطح شما را به خارج از زندان می برد زیرا از توانایی های هر برادر برای حل پازل و رسیدن به خروجی استفاده می کنید.

برادر تنومند بزرگ می تواند اشیاء را بردارد و پرتاب کند، اما چابکی کمتری نسبت به برادر کوچکتر دارد. برادر کوچک سریع است و می تواند از ارتفاع بالا بپرد. با استفاده از ترکیبی از توانایی‌های آن‌ها، باید سوئیچ‌ها را بچرخانید، محافظ‌ها را از کار بیندازید یا آن‌ها را ناتوان کنید، و به راه‌های هوشمندانه‌ ای برای خلاصی از انواع گیر کردن فکر کنید.

برخی از سطوح بسیار سخت هستند، و شما و دوستتان زمان خوبی را برای کشف آنها خواهید داشت. همانطور که می گویند دو سر بهتر از یک سر است.

به علاوه، پس از اتمام بازی، دو دنباله برای لذت بردن وجود دارد. اگر نمی توانید به اندازه کافی به دست آورید، Money Movers 2 و Money Movers 3 را بررسی کنید.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین، اما در همان رایانه بازی کنید

6. Pong 2

Pong 2 یک بازی آنلاین بازی کلاسیک Pong است. هر بازیکن یک دست و پا زدن را در طرفین مخالف صفحه کنترل می کند، زیرا توپ در بین آن ها به جلو و عقب می چرخد. Pong 2 یکی از بهترین بازی های پنگ آنلاین است زیرا تنظیمات آن قابل تنظیم است.

شما می توانید سرعت توپ و سرعت دست و پا زدن را برای هر دو بازیکن تغییر دهید. ما 15-20 را برای سرعت توپ و 10 را برای سرعت دست و پا زدن توصیه می کنیم. همچنین می توانید پس زمینه و رنگ پاروها را تغییر دهید.

به سادگی یک هدف از امتیازها برای اعلام برنده تعیین کنید و شروع به بازی کنید. یکی از بازیکنان خود را با کلیدهای جهت دار بالا و پایین کنترل می کند، در حالی که دیگری از W و S استفاده می کند.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین در همان رایانه بازی کنید

7.بازی آنلاین رایگان: Bowman

Bowman یک بازی تیراندازی با کمان است که در آن هدف شما ضربه زدن به حریف با تخمین مسیر درست تیرهایتان است. مفهوم نسبتاً ساده است، اما چیزی که بازی را بسیار سرگرم کننده می کند، یافتن زاویه مناسب و مقدار نیروی مناسب برای وارد کردن ضربه است تا در نهایت حریف خود را از دست ندهید.

می توانید با اضافه کردن باد و دیوار بین خود و حریف، بازی را سخت تر کنید تا آنها نتوانند مسیر شما را برای ضربه زدن به شما کپی کنند. همچنین می ‌توانید با به چالش کشیدن دوستتان برای دیدن اینکه چه کسی می ‌تواند اولین هد شات را بگیرد، آن را سرگرم ‌کننده ‌تر کنید.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به نوبت بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین در همان رایانه بازی کنید
  • بازی های آنلاین برای بازی با دوستان در رایانه های مختلف
  • این بازی ها به شما این امکان را می دهد که در حین استفاده از رایانه های مختلف به صورت آنلاین با دوستان خود روبرو شوید.

8. Lichess

اگر می خواهید در نبرد عقلانیت شرکت کنید، هیچ چیز مانند بازی های مرورگر 1v1 مبتنی بر شطرنج وجود ندارد. شاید بهترین بازی شطرنج مرورگر باشد که می خواهید به سرعت با یک شخص واقعی بدون ثبت نام وارد بازی شوید.

گرافیک ها چشم نواز هستند و می توانید بازه های زمانی مختلف را امتحان کنید. به علاوه، یک اتاق گفتگو، حالت‌های بازی (مانند Chess960، Antichess، و King of the Hill) و حتی یک تخته تحلیل وجود دارد. ویژگی مورد علاقه ما این است که می توانید درخواست کنید یک حرکت را پس بگیرید، که در هنگام انجام یک بازی بین دوستان فوق العاده است.

بدون ثبت نام لازم است

حداکثر دو بازیکن

بازیکنان به نوبت بازی می کنند

با دوستان به صورت آنلاین در رایانه های مختلف بازی کنید

9. Speed Sudoku

Sudoku یک بازی فکری سرگرم کننده است و یکی از بازی های مورد علاقه ما برای دو نفر آنلاین است. این چیزی است که سرعت Sudoku در مورد آن است. چه کسی فکر می کرد که می توانید Sudoku را با دوستان خود به صورت آنلاین از طریق اینترنت بازی کنید؟

ثبت نام کنید و یک بازی جدید بسازید یا به یک بازی موجود بپیوندید. شما می توانید حداکثر چهار بازیکن داشته باشید، اما می توانید فقط بین شما دو نفر بازی کنید، حتی از بازی خود با رمز عبور محافظت کنید تا خصوصی بماند. در حالی که در حال حل کردن هستید، پیشرفت سایر بازیکنان را از نظر درصد نیز خواهید دید که باعث می شود موتور رقابتی شما کار کند.

ثبت نام لازم است

حداکثر چهار بازیکن

بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند

با دوستان به صورت آنلاین در رایانه های مختلف بازی کنید

10.بازی آنلاین رایگان: Ludo King

بازی تخته ای قدیمی Ludo به یک پدیده اینترنتی تبدیل شده است و Ludo King بهترین برنامه برای اجرای آن است.

دارای چندین راه برای بازی با دوستان است. شما به صورت محلی، در یک رایانه یا با دوستان خود در رایانه یا برنامه تلفن همراه متفاوت بازی می کنید. حتی می‌ توانید در زمانی که دوستانتان از برنامه Ludo King استفاده می‌کنند، در مرورگر باشید.

Ludo یک بازی ساده مبتنی بر تاس است. شما قوانین را در کوتاه ترین زمان انتخاب خواهید کرد. هدف این است که چهار پین خود را از نقطه شروع به خانه خود برسانید. در طول راه، پین‌های دوستان را با فرود آمدن در همان مربعی که در آن هستند، می‌کشید، و از تلاش آنها برای گرفتن شما اجتناب می‌کنید.

در مرورگر، فقط می توانید Ludo King را از طریق فیس بوک بازی کنید. شما به یک حساب فیس بوک نیاز دارید که به شما امکان می دهد دوستانی را در شبکه اجتماعی پیدا کنید که در حال انجام بازی هستند. همچنین می‌توانید با استفاده از این برنامه دوستانی را که در فیس‌بوک نیستند دعوت کنید.

حساب فیس بوک ضروری است

حداکثر چهار بازیکن

بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند

با دوستان خود به صورت آنلاین در رایانه های مختلف بازی کنید یا با دوستان خود به صورت محلی بازی کنید

11. JigsawPuzzles.io

بسیاری از این بازی های مرورگر 1V1 به شدت رقابتی هستند. در مورد حل یک پازل غول پیکر آنلاین با یک دوست چطور؟

JigsawPuzzles.io انواع مختلفی از پازل ها را برای انتخاب ارائه می دهد و تنظیم و استفاده از آن آسان است. برای شروع جلسه خصوصی خود، باید با حساب Google، Facebook یا Twitter خود وارد شوید. سپس، می‌توانید نوع پازل (طبیعت، حیوان، هنر خیابانی یا هر چیز دیگری)، اندازه (چند قطعه داشته باشد؟)، و چه کسی می ‌تواند به شما در حل آن کمک کند.

پس از تنظیم، پیوند را برای دوستان خود ارسال کنید و شروع کنید. همچنین یک چت متنی مفید در بازی برای صحبت زنده وجود دارد. قطعات را با ماوس به داخل پازل بکشید و رها کنید—JigsawPuzzles.io به هر بازیکن رنگ متفاوتی برای پیگیری دست های متحرک اختصاص می دهد. بازی همچنین به طور خودکار پیشرفت را ذخیره می کند در صورتی که مجبور شوید در میانه راه توقف کنید و بعداً به آن بازگردید.

ما مطمئن نیستیم که چند نفر می توانند به طور همزمان پازل آنلاین را حل کنند، اما در آزمایشات ما، حداکثر سه دوست می توانند همزمان بازی کنند.

  • با ثبت نام بهترین است، اما می توانید بدون ثبت نام نیز بازی کنید
  • حداقل سه بازیکن
  • بازیکنان به طور همزمان بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین در رایانه های مختلف بازی کنید

12.بازی آنلاین رایگان: Battleship Online

راه های زیادی برای بازی آنلاین Battleship به صورت رایگان وجود دارد، اما این مورد مورد علاقه ما است. قوانین مثل همیشه باقی می مانند. دوست خود را با ارسال یک پیوند دعوت کنید، شبکه های 10*10 خود را با کشتی های جنگی مختلف راه اندازی کنید، اعلام کنید که آماده هستید و شروع کنید.

برای غرق کردن کشتی های جنگی دوستان خود، روی هر نقطه از شبکه دوستان خود کلیک کنید. شما می توانید تا زمانی که یکی از شما از کشتی خارج شود به بازی ادامه دهید. اگر دوست آنلاین ندارید، می توانید یک بازی تصادفی با یک غریبه نیز انجام دهید. همیشه افرادی آنلاین هستند که به دنبال یک بازی سریع هستند.

  • بدون ثبت نام لازم است
  • حداکثر دو بازیکن
  • بازیکنان به نوبت بازی می کنند
  • با دوستان به صورت آنلاین در رایانه های مختلف بازی کنید

همه 12 بازی را امتحان کنید و ببینید کدام یک از بازی کردن با دوستانتان بیشتر لذت می برید. و برای مواقعی که می ‌خواهید به صورت انفرادی بروید، می‌ توانید فهرست ما از بهترین بازی‌ های آفلاین رایگان اندروید را که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند، بررسی کنید.

بهترین بازی های مرورگر رایگان برای کشتن زمان

این لیست کاملی از بازی های چند نفره درخشان است که می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود بازی کنید. حتی اگر به تنهایی به آن ضربه بزنید، باز هم می توانید از بسیاری از این انتخاب ها به تنهایی یا با یک غریبه لذت ببرید.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس