4 نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی برتر سال 1401

76
0
نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی

چکیده : این دسته از نرم‌افزارها با پشتیبانی از زبان فارسی و تقویم ایرانی، روند مدیریت پروژه را برای پیمانکاران و کارفرمایان در کشور آسان‌تر می‌سازند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه فارسی با ما همراه باشید.

در سه دهه اخیر شاهد توسعه و گسترش کسب‌و‌کارهای مختلف در کشور هستیم. به‌طوری‌ که برخلاف گذشته یک نفر یا گروه چند نفره نمی‌توانند نحوه عملکرد کارکنان، پیشرفت کار، مواد اولیه، موجودی انبار و غیره را کنترل و مدیریت کنند؛ در این راستا برنامه‌های مختلفی با عنوان نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی طراحی و تولید شده است تا صاحبان مشاغل به‌ویژه مدیران، کارفرمایان و پیمانکاران پروژه‌های مختلف، با استفاده از این نرم‌افزار کاربردی بتوانند ضمن مدیریت جامع پروژه، بر تمامی بخش‌ها و نحوه عملکرد زیرمجموعه خود نظارت داشته باشند. در‌واقع نرم‌افزارهای مدیریت پروژه، زمینه مناسبی برای مدیریت پروژه‌ها فراهم ساخته‌ است و تا به‌حال نیز موجب بهبود کیفیت مدیریت، نظارت و اجرای بسیاری از ساخت و سازهای صنعتی و غیرصنعتی در کشور بوده است.

با توجه به تنوع مشاغل و پروژه در دنیا، شاهد تولید انواع مختلف نرم‌افزار مدیریت پروژه هستیم اما از آنجایی‌که برای نظارت و مدیریت دقیق بر روند انجام کارها، خرید مواد اولیه و غیره به تقویم فارسی نیاز داریم، استفاده از نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی مناسب‌تر است؛ زیرا این دسته از نرم‌افزارها با پشتیبانی از زبان فارسی و تقویم ایرانی، روند مدیریت پروژه را برای پیمانکاران و کارفرمایان در کشور آسان‌تر می‌سازند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با بهترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه فارسی با ما همراه باشید.

نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی
نرم‌افزار مدیریت پروژه فارسی

نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی چیست؟

به‌طور‌کلی نرم‌افزارهای مدیریت پروژه با هدف رفع نیاز مدیران مشاغل مختلف طراحی شده‌اند، از‌این‌رو اصلی‌ترین و مهم‌ترین وظایف مدیران جهت نظارت بر نحوه عملکرد کارمندان و سایر نیروی انسانی و همچنین کنترل فرآیندها، با استفاده از نرم‌افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی انجام می‌شود. در‌واقع این نرم‌افزار یک کاتالیزور کسب‌و‌کار به حساب می‌آید و با کنترل و سنجش و ارزیابی دقیق کلیه امور، اطلاعات لازم و کافی را در اختیار کاربر سیستم یا مدیر پروژه قرار می‌دهد. همان‌گونه که در ابتدا نیز به آن اشاره کردیم، در گذشته تمامی این فعالیت‌ها توسط افراد مختلف انجام می‌شد و بعضاً شاهد بروز خطای انسانی و سایر مشکلاتی احتمالی بودیم اما امروزه استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه با پشتیبانی از زبان فارسی، تمامی این موانع را از میان برداشته و شاهد بهبود کیفیت مدیریت و نظارت بر پروژه‌ها در کشور هستیم.

اهمیت استفاده از نرم‌افزارهای مدیریت پروژه

همان‌طور که می دانید، بسیاری از کسب‌و‌کارها به ازای انجام دادن پروژه‌های مختلف پول دریافت می‌کنند، بدین جهت استفاده از یک نرم‌افزار کاربردی با عملکرد بهینه می‌تواند این دسته از مشاغل را به سمت افزایش درآمد و بهبود کیفیت اجرای پروژه هدایت کند.

نرم‌ افزار مدیریت پروژه ایرانی، ضمن پشتیبانی از زبان و تقویم فارسی، بستری فراهم ساخته تا کاربر به‌راحتی بتواند روند اجرای قسمت‌های مختلف پروژه را مدیریت کند و یک برآورد دقیق از هزینه‌های انجام شده را در اختیار او قرار دهد.

علاوه‌بر‌این در طول پروژه جهت دریافت قراردادها، لیست بیمه، برنامه‌ریزی فعالیت‌ها، ساعات کار پرسنل و ارائه گزارش‌های مالی و کاری از نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی استفاده می‌شود، با این توصیف می‌توان گفت استفاده از این نرم‌افزار، مزایا و کاربردهای فراوانی دارد و به‌کارگیری آن قطعاً می‌تواند موجب تسریع فرآیند انجام پروژه‌ها و بهبود کیفیت مدیریت و عملکرد کارکنان شود.

برترین نرم‌افزارهای مدیریت پروژه فارسی

طبق تحقیقات و بررسی‌های به عمل آمده در زمینه نرم‌ افزار مدیریت پروژه ایرانی و نحوه عملکرد و مزایای هر یک از آنها، توانستیم برترین نرم‌افزارهای ایرانی موجود را شناسایی نموده و در اختیار شما کاربران قرار دهیم. در این راستا 4 نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی برتر در سال 1401 به شرح زیر عبارت است از:

1- نرم‌افزار مدیریت پروژه و کسب‌و‌کار سازمان یار

نرم‌افزار سازمان یار به آدرس sazmanyar.org از بهترین و کاربردی‌ترین نرم‌افزار مدیریت، با پشتیبانی از تقویم فارسی است. این نرم‌افزار مدیریتی به روش سازمانی راه اندازی و اجرا می‌گردد، بدین‌جهت شاهد هماهنگی کامل ماژول‌های موجود در نرم‌افزار با نیازهای کاربران هستیم. به گونه‌ای که ضمن ارائه یک تایم شیت منظم، موجب افزایش هماهنگی گروه‌های پشتیبانی، تأمین‌کننده و اجرایی می‌شود. خاطر نشان می‌شود که نرم‌افزار منحصر‌به‌فرد سازمان یار با اخذ استانداردهای بین‌المللی توانسته جایگاه ویژه‌ای در بین صاحبان مشاغل پیدا کند و در سال‌های اخیر شاهد استفاده روز‌افزون از این نرم‌ افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی هستیم.

2- نرم‌افزار مدیریت پروژه پی‌گیر

پی‌گیر دومین نرم‌افزار برتر مدیریت پروژه ایرانی است که پشتیبانی از زبان و تقویم فارسی که دستیار مناسب و کاربردی برای مدیران، کارفرمایان و پیمانکاران پروژه‌های مختلف محسوب می‌شود را بر عهده دارد. این نرم‌افزار برای حداکثر 10 حساب کاربری رایگان است و در صورتی‌که خواهان ایجاد حساب کاربری بیش‌از‌حد تعیین‌شده هستید، می‌بایست به ازای هر حساب هزینه پرداخت نمایید. از ویژگی‌های این نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی می‌توان به ویرایشگر پیشرفته متنی، مدیریت وظایف و تعیین مسئولیت بر کارکنان، زمان‌بندی و پیگیری روند پروژه، ترسیم نمودار و گزارشات کاری دقیق و بروز اشاره کرد.

3- نرم‌افزار مدیریت پروژه هدف‌سنج

هدف‌سنج از دیگر نرم‌افزارهای کاربردی و محبوب در بین کاربران ایرانی است. این نرم‌افزار بر پایه سیستم مدیریتی OKRو KPI عمل می‌کند و برای کاربری شخصی، استارتاپی و سازمانی مناسب است. در‌واقع این نرم‌افزار به دو صورت مستقل و گروهی می‌تواند اهداف کلی و جزئی پروژه را دسته‌بندی کند و با زمان‌بندی مناسب، سرعت انجام مراحل پروژه را افزایش دهد. در‌صورتی‌که صاحب مشاغل انفرادی یا تیمی هستید، پیشنهاد می‌کنیم جهت مدیریت کارها از این نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی استفاده نمایید.

4- نرم افزار مدیریت پروژه همتیک

نرم‌افزار همتیک به آدرس hamtick.com یکی از کامل ترین نرم افزار های ایرانی برای مدیریت پروژه است و کلیه کارها از قبیل زمان انجام فعالیت‌ها، هزینه‌ها، مدیریت کارمندان، شناسایی ارزش تولیدی و دریافت اطلاعات مربوط به پروژه‌ها در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. بدین ترتیب با استفاده از این نرم‌ افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی به‌راحتی می‌توان روند انجام پروژه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. در همتیک به جزئیات توجه ویژه‌ای شده و بر همین اساس گزارشات و تحلیل‌های ارائه شده در این سیستم مدیریتی بسیار دقیق است همچنین گزارش عملکرد و تایم شیت و چت آنلاین از ویژگی های جدید این نرم افزار است که به آن افزوده شده است.

5- نرم‌افزار مدیریت پروژه آرسس

آرسس کاربردی‌ترین و قدرتمندترین نرم‌ افزار مدیریت پروژه با تقویم فارسی است. این نرم‌افزار به صورت آنلاین نحوه عملکرد هر بخش را براساس تخصص کارکنان مشخص می‌کند و شرح وظایف آنها را در اختیار مدیر پروژه قرار می‌دهد. بدین ترتیب هر یک از افراد با توجه به تحصیلات، تجربه و تخصص در محل مناسب مشغول به کار می‌شوند. همین امر موجب بهبود کیفیت کار پرسنل و تسریع روند انجام پروژه می‌گردد. این نرم‌افزار ایرانی از مزایایي نظیر سیستم هشداردهنده، مدیریت فرآیندها، تقویم جلسات، مدیریت منابع انسانی، شیت ساعات کارکرد پرسنل و محاسبه بهای تمام شده پروژه برخوردار است.

سخن پایانی

نرم‌ افزار مدیریت پروژه فارسی با هدف رفع نیاز مدیران کسب‌و‌کارهای مختلف نظیر کارفرمایان و پیمانکاران پروژه‌ها طراحی و راه‌‎اندازی شده است. در این زمینه انواع مختلفی از نرم‌افزارهای ایرانی و خارجی وجود دارد. پیشنهاد می‌شود از این چهار نرم‌افزار برتر مدیریت پروژه فارسی استفاده کنید.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی اول نیوز در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

5/5 - (3 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس