محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

در صورت از دست دادن نمایش سرفیس با ما همراه باشید، دراینجا تمام محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021 آورده شده است.

43
0
محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

آخرین رویداد سرفیس مایکروسافت با سه تبلت جدید دو در یک، یک لپ تاپ جدید قابل تبدیل، یک کیت سازگار که به شما کمک می‌کند تا به صورت یکپارچه در دستگاه‌های Surface حرکت کنید و یک تلفن تاشو با صفحه نمایش دوگانه به روز شده، بزرگ‌ترین رویداد آن است. در صورت از دست دادن نمایش، دراینجا تمام محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021 آورده شده است.

محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

لپ تاپ Surface Studio

1 محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

به جای تکرار بعدی سرفیس بوک، مایکروسافت از «تصویری تازه از لپ تاپ قدرتمند خود» در قالب استودیو سرفیس خبر داد. شکل این لپ تاپ شبیه HP Elite Folio یا Acer Concept D Ezel است زیرا هر سه دستگاه دارای یک لولا انعطاف پذیر هستند که به شما امکان می‌دهد بین یک شکل معمولی لپ تاپ و بیش‌تر به یک دستگاه شبیه میز مانند محصولات Surface Pro یا Go تغییر دهید.  ارائه سه حالت: لپ تاپ، استیج و استودیو. هر کدام Surface Studio را به یک لپ تاپ تاشو، یک ایستگاه سرگرمی قابل حمل برای پخش فیلم‌ها و نمایش‌ها یا یک بوم الکترونیکی تبدیل می‌کنند.

سرفیس استودیو دارای صفحه نمایش لمسی ۱۴/۴ اینچی با نرخ تازه سازی تا ۱۲۰ هرتز، پردازنده Intel Core H35 i5 یا i7 نسل ۱۱ و دارای دو پیکربندی GPU است: یکی مجهز به RTX 3050 Ti با ۴ گیگابایت حافظه HDDR6، در حالی که مدل تجاری فقط شامل RTX A2000 است. هر دو GPU دارای ۴ گیگابایت حافظه GDDR6 هستند. این لپ تاپ همچنین دارای یک دوربین هوشمند ۱۰۸۰p با هوش مصنوعی است که مایکروسافت می‌گوید علاوه بر بلندگوهای چهارگانه با Dolby Atmos، نوردهی و نور را نیز بهینه می‌کند.

لپ تاپ سرفیس استودیو برای پیش خرید با قیمت اولیه ۱۶۰۰ دلار در دسترس است.

Surface Pro X (۲۰۲۱)

2 محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

مایکروسافت همچنین یک به روزرسانی مدل را برای Surface Pro X معرفی کرده است. با وجود تغییرات قابل توجه در طراحی کلی Surface Pro X. بازسازی مدل ۲۰۲۱ یک مدل گیگابایت LTE و یک گزینه فقط Wi-Fi را ارائه می‌دهد. ۸۹۹ دلار

Surface Pro X شامل چند پیکربندی با CPU SQ 1 یا SQ 2، پردازنده گرافیکی SQ 1 Adreno ۶۵۸ یا SQ 2 Adreno 690، رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی LPDDR4x و سه گزینه SSD قابل جدا شدن است: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت مایکروسافت همچنین خاطرنشان می‌کند که سیستم عامل آینده Windows 11 و شبیه سازی داخلی ۶۴ بیتی به دستگاه مبتنی بر ARM اجازه می‌دهد برنامه ها را بهتر اجرا کند، از جمله تیم‌های Microsft و Office و برنامه‌های شخص ثالث مانند Adobe Photoshop.

مایکروسافت می‌گوید امسال سرفیس پرو ایکس شامل عمر باتری تمام روز، صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی PixelSense با رزولوشن ۲۲۸۰ در ۱۹۲۰ و صفحه لمسی است که در خط سرفیس پرو به یک ویژگی قابل توجه تبدیل شده است. به گفته مایکروسافت، مدل امسال همچنین دارای یک وب کم ۵ مگاپیکسلی با رزولوشن ۱۰۸۰p است که و طور خودکار شرایط نور را برای انعکاس رنگ طبیعی پوست تنظیم می‌کند. Surface Pro X همچنین شامل یک ویژگی Eye Contact با استفاده از یادگیری ماشین و یک موتور عصبی داخلی است که به شما اجازه می‌دهد نگاه خود را بر روی تماس‌های ویدئویی تنظیم کنید تا به نظر برسد که همیشه به دوربین نگاه می‌کنید.

Surface Pro 8

3 محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

سرفیس پرو یکی از محصولات سخت افزاری شاخص است که توسط مایکروسافت ایجاد شده. Pro 8 دارای یک دوربین HD با پشتیبانی از فیلم ۴K، صفحه نمایش ۱۳ اینچی ۲۸۸۰ در ۱۹۲۰ کمی بزرگ‌تر و درخشان‌تر از 7 pro، صفحه نمایش نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است (اگرچه پیش فرض آن ۶۰ هرتز است). مایکروسافت ادعا می‌کند که عمر باتری تا ۱۶ ساعت برای شما دوام می‌آورد و می‌توانید ۸۰ درصد دستگاه خود را تنها در “بیش از یک ساعت” شارژ کنید.

بسته به پیکربندی‌هایی که انتخاب می‌کنید، چند مورد برای انتخاب دارید، با پیکربندی‌های مصرف کننده پردازنده چهار هسته‌ای i5 یا i7 نسل ۱۱ اینتل و گرافیک Intel Iris Xe. پیکربندی حافظه در سه گزینه وجود دارد: ۸ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت یا ۳۲ گیگابایت (همه LPDDR4x). چه از مدل Wi-Fi و چه از نوع LTE خریداری کنید، می‌توانید از گزینه SSD ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی استفاده کنید. اما مدل‌های Wi-Fi شامل دو پیکربندی SSD اضافی هستند: ۵۱۲ گیگابایت و ۱ ترابایت، که همه آنها قابل جدا شدن است.

سرفیس پرو ۸ دو برابر سریعتر از سرفیس پرو ۷ عمل می‌کند، با ۴۰٪ عملکرد پردازنده پایدار بالاتر و ۷۴٪ عملکرد سریعتر گرافیک. هدف مایکروسافت این است که این دستگاه را به یک دستگاه چند بعدی تبدیل کند که برای بهره وری خوب یا یک ایستگاه کاری با تنظیم چند مانیتور 4K باشد. با این حال، غول فناوری همچنین خاطرنشان می‌کند که اگر از GPU خارجی استفاده می‌کنید، Surface Pro 8 همچنین می‌تواند یک ایستگاه بازی قابل حمل ایده آل باشد.

قیمت Surface Pro 8 از ۱۱۰۰ دلار آغاز می‌شود.

Surface Go 3

4 محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

در کنار سایر سرفیس‌ها، مایکروسافت Surface Go 3 را نیز معرفی کرد. تغییرات قابل توجهی وجود دارد، مانند گزینه‌های ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی، هرچند اگر تصمیم به استفاده از مدل اصلی دارید، گزینه کندتر eMMC ۶۴ گیگابایتی وجود دارد.

Go 3 به عنوان یک دستگاه Surface سطح ابتدایی، شامل Intel UHD Graphics 615 و انتخاب بین دو هسته‌ای Intel Pentium Gold 6500Y یا چهار هسته‌ای نسل دهم پردازنده Intel Core i3 چهار هسته‌ای است. اگر از مدل اصلی استفاده می‌کنید، حافظه ۸ گیگابایت یا ۴ گیگابایت افزایش می‌یابد.

وزن سرفیس Go 3 تقریبا ۱/۲ پوند است و یک دوربین ۱۰۸۰ پیکسلی به همراه قیمت شروع جذاب ۴۰۰ دلار ارائه می‌دهد.

Surface Duo 2

7 محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021

لپ تاپ و تبلت تنها دستگاه سخت افزاری نبود که مایکروسافت امروز اعلام کرد. گوشی بعدی سرفیس آن، Duo 2 نیز رونمایی شد.

جانشین Surface Duo بسیاری از مواردی را که گوشی هوشمند مجهز به سیستم عامل اندروید را به یک تاشو منحصر به فرد تبدیل کرده است، مانند قابلیت اجرای همزمان دو برنامه اندرویدی. Surface Duo 2 دارای صفحه نمایش بزرگتر ۸/۳ اینچی است که از پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 با پشتیبانی از 5G و NFC. دو ویژگی آخر ویژگی‌های کلیدی موجود در نسخه قبلی بود.

این تلفن همراه سیستم عامل آندروید ۱۱ گوگل، که شامل سه پیکربندی ذخیره سازی است: ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت، به همراه ۸ گیگابایت رم. Surface Duo 2 همچنین دارای یک دوربین سه گانه جدید است.

حال که با محصولات معرفی شده در رویداد سرفیس مایکروسافت 2021 آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس