معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

افراد برای رسیدن از یک مکان به مکان دیگر، کاملاً به GPS متکی هستند. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن‌های تغییر لوکیشن GPS می‌پردازیم.

776
0
معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

امروزه افراد برای رسیدن از یک مکان به مکان دیگر، کاملاً به GPS متکی هستند. اگر بخواهید فاصله یک مکان تا مکان دیگر را بدانید یا حتی از مدت زمان لازم برای رسیدن به آن مکان آگاه شوید، بلافاصله Maps را باز می‌کنید. در ادامه به معرفی ۴ تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS می‌پردازیم.

امروز در نقطه‌ای از پیشرفت تکنولوژی قرار گرفته‌ایم که هیچ سفری بدون نقشه و امکاناتی که لوکیشن فراهم می‌کند، امکان پذیر نیست. امکانات ساده لوکیشن GPS در زندگی روزمره هر فردی جایگاه مهمی را به خود اختصاص داده است. اگر یک برنامه خاصی را دانلود کنید، خواهید دید که آنها مجوز دسترسی به لوکیشن شما را از شما می‌خواهند.

همچنین مطالب زیر را هم بخوانید:

5 بهترین برنامه نقشه و GPS برای اندروید

معرفی هفت برنامه ردیابی برای اندروید

توسعه دهندگان برنامه به دلایل بسیاری از لوکیشن کاربر استفاده می‌کنند. حتی اگر بدترین سناریوی ممکن را در نظر بگیریم، لوکیشن GPS شما می‌تواند برای یافتن تلفن گمشده شما مفید باشد.

اگر کاربر آیفون باشید، قطعاً هر زمان که قادر به یافتن دستگاه خود نباشید، داشتن ویژی لوکیشن GPS بر گوشی خود را بهترین اتفاق ممکن می‌دانید. همه کاربران آیفون قادر به استفاده از مزایای Find my app” بر روی همه دستگاه‌های iOS هستند. اپل از طریق Find My App ویژگی های زیادی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های لوکیشن GPS که توسط اپل ارائه شده‌اند

1 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

اگر دستگاه خود را گم کردید، و از قبل گزینه “Find My” را روشن نگه داشته باشید، می‌توانید بلافاصله لوکیشن دستگاه خود را بدست آورید. و با چند کلیک می‌توانید آن را روی نقشه مشاهده کنید. خوب، با این قابلیت چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

  • می‌توانید لوکیشن دستگاه خود را مشاهده کنید
  • می‌توانید برای یافتن دستگاه خود، صدایی پخش کنید
  • برای حفظ امنیت اطلاعات شما، با روشن کردن حالت گمشده، دستگاهتان را گم شده نشان می‌دهد.
  • می‌توانید همه اطلاعات موجود در دستگاه خود را از راه دور پاک کنید

یک ویژگی که کمتر توسط کاربران تلفن‌های هوشمند شناخته شده، جعل لوکیشن است. بله، درست شنیدی! در واقع می‌توانید لوکیشن دستگاه خود را جعل کنید. وقتی یک لوکیشن جعلی برای خود مشخص کنید، برنامه‌های شما فکر می‌کنند که شما در آن مکان مشخص شده هستید، اما در واقع، شما در یک مکانی کاملا متفاوت هستید. شگفت آور نیست؟ شما می‌توانید این کار را با کمک یک تغییر دهنده لوکیشن GPS انجام دهید.

معرفی ۴ تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه‌های iOS

نرم افزارهای تغییر دهنده لوکیشن GPS زیادی برای iPhone و سایر دستگاه‌های iOS وجود دارند که در این زمینه به شما کمک می‌کنند. این نرم افزارها به شما این امکان را می‌دهند تا طبق نیاز خود از یک لوکیشن سفارشی و خاص استفاده کنید.

بیایید آن برنامه‌ها را بررسی کنیم

۱. Tenorshare iAnyGo

11 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

هر زمان که بخواهید شخصی سازی‌هایی را با دستگاه‌های iOS خود انجام دهید، همه چیز به جیلبریک دستگاه شما ختم می‌شود. خوشبختانه این داستان به این شکل پیش نمی‌رود. برای جعل لوکیشن GPS در دستگاه iOS، شما نیازی به جیلبریک ندارید.

Tenorshare iAnyGo با یک گزینه ۱ کلیکی برای تغییر لوکیشن فوری دستگاه Apple شما ارائه شده است.

اجازه دهید مراحل تغییر لوکیشن GPS را با استفاده از iAnyGo بررسی کنیم.

پس از اتمام مراحل دانلود نرم افزار Tenorshare iAnyGo، با انجام سه مرحله زیر به راحتی می‌توانید لوکیشن خود را از یک مکان به مکان دیگر جعل کنید.

مرحله ۱: برنامه Tenorshare را باز کنید. اکنون، حالت “Change Location” را برای ورود به نقشه انتخاب کنید.

12 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

مرحله ۲: اکنون برنامه را اجرا کرده و رایانه خود را به دستگاه iOS متصل کنید.

13 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

مرحله ۳: آخرین مرحله تغییر لوکیشن با انتخاب مکان مورد نظرتان بر روی نقشه و تأیید آن است.

14 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

به محض انجام این سه مرحله، لوکیشن جعلی شما ساخته می‌شود و لوکیشن دستگاه iOS شما به محلی که انتخاب کرده‌اید تغییر می‌کند.

ویژگی‌های iAnyGo

دو نوع روش برنامه ریزی مسیر شخصی سازی شده توسط Tenorshare ارائه می‌شود. این ویژگی برای بازی‌های وابسته به لوکیشن کاملاً مناسب است. به این ترتیب شما می‌توانید به راحتی از خانه خود بازی را انجام دهید زیرا به راحتی می‌توانید مسیرهایی تک مکانی و چند مکانی تنظیم کنید.

حتی بدون برداشتن یک قدم، می‌توانید هر بازی که بر پایه لوکیشن است را انجام دهید. حتی اگر یک بازی در منطقه شما بلاک شده باشد، با جعل لوکیشن می‌توانید از انجام آن بازی لذت ببرید.

Pokemon Go معروف‌ترین بازی است که وابسته به لوکیشن بود. اما اکنون، حتی اگر در یک منطقه روستایی هم زندگی کنید، می‌توانید pokemon محبوب خود را داشته باشید.

برنامه‌های شبکه‌های اجتماعی بر اساس لوکیشن شما، پیشنهادهایی برای دوستی به شما نشان می‌دهند. می‌توانید با کمک iAnyGo لوکیشن خود را در شبکه‌های اجتماعی تغییر دهید. پیدا کردن افراد در برنامه‌های دوست یابی مانند Tinder و Bumble هرگز چندان شگفت انگیز نبود. اما با وانمود کردن به اینکه از مکانی دیگر هستید می‌توانید با هر فردی از هر مکانی دوست شوید. حتی می‌توانید با به اشتراک گذاشتن لوکیشن جعلی خود در Instagram ،Snapchat و WhatsApp دوستان خود را فریب دهید.

هیچ کس نمی تواند لوکیشن واقعی شما را تشخیص دهد یا شما را ردیابی کند زیرا Tenorshare به شما این امکان را می‌دهد تا لوکیشن واقعی خود را مخفی کرده و یا آن را جعل کنید. در صورت استفاده از iAnyGo Find My app نیز نمی‌تواند لوکیشن شما را ردیابی کند.

Tenorshare iAnyGo چندین ویژگی پیشرفته را نیز ارائه می‌دهد. این امکان را به کاربران می‌دهد تا حتی با وارد کردن مختصات GPS آن، مکان خاصی را جستجو کنند. سوابق تاریخی به شما این امکان را می‌دهد تا آدرس هر مکانی را که قبلاً جستجو کرده‌اید، همراه با زمان بازدید از آن ذخیره کنید.

iAnyGo امیدوار کننده به نظر می‌رسد؛ شانسی به آن دهید و آن را امتحان کنید.

۲. Wondershare

2 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

اکنون می‌توانید با استفاده از تغییر دهنده لوکیشن Dr.Fone Wondershare، لوکیشن خود را در هر نقطه‌ای از جهان انتخاب کنید. تنها با یک کلیک در مکانی کاملا جدید خواهید بود. و هر برنامه‌ای در تلفن شما باور خواهد کرد که شما در لوکیشن مجازی GPS وارد شده، قرار دارید.

بازی Pokemon Go با استفاده از این تغییر دهنده لوکیشن در دستگاه‌های iOS بسیار آسان و سرگرم کننده خواهد بود.

با کمک این نرم افزار می‌توانید همه چیز، از جمله سرعت راه رفتن یا متوقف کردن حرکت کردنتان را شخصی سازی کنید. هیچ برنامه‌ای نمی‌تواند تشخیص دهد که شما از یک تغییر دهنده لوکیشن استفاده می‌کنید زیرا حرکات کاملاً طبیعی به نظر می‌رسند.

اگر می‌خواهید از برخی خدمات خاص که در منطقه شما در دسترس نیستند لذت ببرید، می‌توانید با جعل لوکیشن دستگاه iOS خود، این کار را به راحتی انجام دهید. این نرم افزار همچنین یک جوی استیک را برای شبیه سازی حرکات GPS شما فراهم می‌کند. کنترل‌های جوی استیک ۹۰٪ از کار شما را برای جابجایی هنگام تله پورت یا قرار گرفتن در حالت دیگر کاهش می‌دهد.

یک ویژگی منحصر به فرد ارائه شده توسط Wondershare این است که شما می‌توانید مسیر ایجاد شده خود را مستقیماً به داخل نرم افزار وارد کنید. حال، می‌توانید کل فعالیت‌های بیرون از خانه خود را با تمام کنترل‌های لازمی که در دستتان دارید، برنامه ریزی کنید. شما می‌توانید با خیال راحت هر مسیری را جستجو کنید و حتی می‌توانید مسیرهای خاصی را برای استفاده‌های بعدی در لیست مورد علاقه خود قرار دهید. می‌توانید فایل GPX را در نرم افزار آپلود کنید تا مسیری را که برای جستجو در آن مکان ایجاد کرده‌اید، هماهنگ کنید.

۳. iMyFone AnyTo

3 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

iMyFone AnyTo گزینه‌های ساده‌ای برای جعل لوکیشن شما ارائه داده است. چه از دستگاه iOS استفاده می‌کنید و چه از اندروید، به راحتی می‌توانید با یک کلیک لوکیشن خود را تغییر دهید. به راحتی می‌توانید برخی از لوکیشن‌های جالب را با دوستان خود در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا آنها را فریب داده و غافلگیر کنید.

با برنامه‌های وابسته به لوکیشن دیگر مشکلی نخواهید داشت زیرا iMyFone AnyTo این کار را برای شما آسان می‌کند. این نرم افزار همچنین از ردیابی شما جلوگیری می‌کند زیرا لوکیشن جعلی شما را روی نقشه نشان می‌دهد. بهترین قابلیت آن این است که شما قادر خواهید بود که با این نرم افزار لوکیشن واقعی خود را از دید همه مخفی کنید.

برای انجام برخی از بازی‌های AR مانند Pokemon Go، آن جایی که این بازی حرکت بیرونی شما را می‌طلبد، این نرم افزار یک راه حل مناسب است. به راحتی می‌توانید یک مسیر سفارشی و مشخص را با سرعت مناسب تنظیم کنید تا با کمک iMyFone AnyTo خود را در حال حرکت در برنامه یا بازی ببینید. برای استفاده آسان می‌توانید از حالت تک مکانی یا حالت چند مکانی استفاده کنید.

امکانات:

  • گزینه‌های سرعت سفارشی می‌تواند سرعت پیاده روی شما را بر اساس سرعت مناسب رانندگی، دوچرخه سواری یا پیاده روی شما شبیه سازی کنند.
  • مختصات دقیق را تنظیم کنید با وارد کردن مختصات دقیق، می‌توانید در یک ثانیه به آن مکان مشخص منتقل شوید.
  • در بین پیاده روی مکث کنید برای اینکه همه چیز طبیعی‌تر به نظر برسد، می‌توانید حرکات خود را با مکث‌های به موقع و سپس ادامه دادن حرکت خود در حین پیاده روی یا رانندگی تنظیم کنید.
  • سوابق دقیق، می‌توانید مکان‌های مشخصی را ذخیره کنید تا به راحتی بعدا از آنها بازدید کنید.

۴. EaseUS MobiAnyGo

4 معرفی 4 تا از بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS برای دستگاه های iOS

برای شخصی سازی این نرم افزار نیازی به جیلبریک دستگاه iOS خود ندارید. ممکن است به دلایل زیادی نیاز به تغییر لوکیشن دستگاه iOS خود داشته باشید، مانند برنامه‌های دسترسی به نقاط جغرافیایی بلاک شده، دسترسی به سایت‌ها و فیلم‌های مختلف در برنامه‌های وابسته به لوکیشن و یا حتی برای جلوگیری از ردیابی شما. این همان نقطه‌ای است که EaseUS MobiAnyGo برای نجات شما وارد می‌شود.

این نرم افزار یک راه حل آسان و مقرون به صرفه برای جعل لوکیشن است که در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می‌توانید از ردیابی خود جلوگیری کنید. طبق گزینه‌ای که انتخاب می‌کنید، افراد شما را در همان لوکیشنی که مشخص کرده‌اید، که کاملاً با مکان اصلی شما متفاوت است، مشاهده خواهند کرد.

با نشستن در یک لوکیشن خاص، می‌توانید به راحتی یک قرار دوستی یا عاشقانه مناسب برای خود، حتی از یک کشور دیگر پیدا کنید. این نرم افزار به شما امکان می‌دهد لوکیشن خود را در برنامه‌ها و سایت‌های همسریابی جعل کنید. حتی می‌توانید با فرستادن لوکیشن جعلی در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های اجتماعی، حتی اگر در خانه نشسته باشید دوستان خود را متعجب کنید.

بدون محدودیت GPS می‌توانید یک مسیر سفارشی را در حالت دو مکانی یا حالت چند مکانی تنظیم کنید، تا به طور پیوسته در آن مسیرها حرکت کند. شما می‌توانید در یک مکان ثابت بنشینید و از تمام بازی‌های AR خود بدون انجام هیچ حرکتی لذت ببرید.

شبیه سازی سرعت واقعی برنامه‌های وابسته به لوکیشن نمی‌توانند متوجه شوند که شما از نرم افزار جعل لوکیشن استفاده می‌کنید، زیرا با تنظیم سرعت حرکت خود می‌توانید کاری کنید که همه حرکات طبیعی به نظر برسد.

نکته عالی دیگر در مورد نرم افزار EaseUS MobiAnyGo این است که به شما این امکان را می‌دهد تا لوکیشن‌های GPS پنج دستگاه مختلف iOS را همزمان مدیریت کنید.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است شما تمایل به جعل لوکیشن خود داشته باشید. با استفاده از هر یک از ابزارهای فوق می‌توانید این کار را تنها با یک کلیک انجام دهید. آنها لوکیشن شما را پنهان می‌کنند، از ردیابی آن جلوگیری می‌کنند، با برنامه‌هایی که در بعضی از نقاط جغرافیایی بلاک شده‌اند کار می‌کنند و موارد دیگر. حتی اگر می‌خواهید دوستان خود را فریب دهید، می‌توانید از هر یک از این ابزارها برای شوخی استفاده کنید.

حال که با بهترین نرم افزارهای تغییر لوکیشن GPS آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس