تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

چگونه بدون صرف وقت زیاد درآمد پسیو بدست آوردم، در ادامه‌ی مقاله کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار) از زبان Jon Brosio با ما همراه باشید.

31
0
تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

چگونه بدون صرف وقت زیاد درآمد پسیو بیش از ۱۳۴۴ دلار در هر ماه بدست آوردم، با این وجود که کم تجربه بودم. در ادامه‌ی مقاله ” تجربه‌ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio ” با ما همراه باشید.

این یک رویایی است که افراد بی‌شماری برای آن تلاش می‌کنند:

  • بعد از خوابیدن در لامبورگینی خود، در ساحل بیدار می‌شوید.
  • نگاهی به تلفن خود می‌اندازید و پرداخت‌هایی از Stripe و PayPal انجام می‌شود که گفته شده دریافتی شما جمعا، یک عدد حدودا چهار رقمی است.
  • نگاهی به افق پایان ناپذیر اقیانوس می‌اندازید.
  • مهمانی پشت سر شما که ۳ هفته پیش شروع شده، همچنان ادامه دارد.
  • زندگی خوب است…

تجربه‌ی درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

3 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

البته، این مقاله قرار نیست به چگونگی دستیابی به هر یک از اینها بپردازد، ببخشید.

تا جایی که من اطلاع دارم، همه اینها یک سری چرندیات است. دروغی که بیش از حد در اینترنت عرضه شده است.

اما سلام، چیزی که من می‌توانم قولش را به شما دهم این است که شما را یک قدم به کسب درآمد پسیو نزدیک کنم به اینکه حداقل از طریق تلاش و خلاقیت خود بتوانید به اندازه کافی درآمد داشته باشید، بنابراین دیگر مجبور نیستید به کاری مشغول شوید که خواسته‌های شما را برآورده نکند، مجبور نیستید برای رئیسی که به او احترام نمی‌گذارید کار کنید، و مجبور نیستید زندگی داشته باشید که در آن کمتر از حق خود دستمزد بگیرید. این کار تجملات فوتوشاپ شده را ندارد، اما دارای موفقیت است و می‌تواند تحقق یابد.

در طول نیم دهه گذشته، به اندازه‌ای تجربه کسب کرده‌ام که من را به جایی رسانده است که توانسته‌ام یک تجارت آنلاین برای خودم بسازم:

من به دلیل برقراری تماس‌های بازاریابی با افرادی که وجود نداشتند، از شغل اداری اخراج شدم. از کار در رستوران اخراج شده‌ام، زیرا ساختمان لعنتی در اثر آتش از بین رفت. بیش از ۵۰۰ مقاله نوشتم، بسیاری از آن‌ها به جایی نرسیدند. من برنامه‌هایی برای نویسندگی مستقل ارائه دادم که به من کمک می‌کند ده‌ها هزار درآمد اضافی داشته باشم. صدها مقاله نوشتم که به من کمک می‌کند درآمد تمام وقت آنلاین داشته باشم، من یک سری محصولات دیجیتالی ساخته و فروخته‌ام که به من کمک می‌کند درآمد زیادی در ماه کسب کنم.

این مقاله در مورد آخرین نکته است: چگونه می‌توان محصولات دیجیتالی ایجاد کرد که به خوبی به فروش می‌رسند و به شما کمک می‌کنند درآمد ماهانه بیش‌تری ایجاد کنید. ما می‌خواهیم به معرفی محصولات دیجیتالی، نحوه ایجاد بازدید سازمان یافته و طبیعی برای عرضه آن و نحوه فروش محصول به صورت خودکار بپردازیم.

پس بیایید شروع به کشف کردن کنیم…

5 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

قبل از اینکه شروع کنیم مبحث ” درآمد پسیو ” مردم را کمی وحشت زده می‌کند.

من قبلاً در مورد آن نوشتم و معتقدم که ارزش بررسی کردن دارد. برخی از افراد با اندكی تلاش به درآمدزایی تشویق می‌شوند و برخی دیگر آن را به عنوان یك سیگنال غلط برای کلاهبرداری می‌بینند. پس بیایید ابتدا تعریفی از درآمد منفعل ارائه دهیم تا همگی در این مورد اتفاق نظر داشته باشیم. به گفته Dave Ramsey، کارشناس وام و بدهی مورد اعتماد، نویسنده و بازرگان، کسب درآمد پسیو: “پولی است که به گونه‌ای به دست آمده، که برای حفظ آن به تلاش روزانه کمی نیاز دارید. برخی از ایده‌های درآمد منفعل، مانند اجاره دادن یا ساختن یک وبلاگ، ممکن است یک سری کارها را برای شروع انجام دهید، اما در نهایت می‌توانند برای شما کسب درآمد کنند، در حالی که شما در خواب هستید.”

مهمترین قسمت این تعریف، “ممکن است برخی از کارها را برای شروع آن کار انجام دهید.”

هر زمان که من در گذشته در این باره نوشته‌ام، مردم با بیان این جمله معترض و عصبانی می‌شوند، “Jon- درباره چی صحبت می کنی؟ واضح است که شما برای ارائه آنچه تولید کرده‌اید، به وضوح کار “فعال” انجام داده‌اید!” “Jon – درآمد منفعل وجود ندارد؛ درست مانند ایده‌‌های هوشمندانه شما.” “Jon – تو بی نظیری. با من ازدواج می‌کنی؟”

بسیار خوب … بدیهی است که من می‌خواستم با آخرین نظر کمی خودمانی شویم، فقط می‌خواهم مطمئن شوم که با دقت می‌خوانید، زیرا ما قرار است خیلی در این بحث فرو رویم.

می‌خواهم روشن کنم که برای ایجاد یک سیستم درآمد منفعل آنلاین، مهم است که بدانید برای رسیدن به این نقطه، لازم است کارهای فعالی انجام شود.

بیایید نگاه عمیق تری داشته باشیم.

مرحله ۱ برای کسب درآمد پسیو : چگونه محصول منفعل خود را تولید کنید

من در مقدمه این پست اشاره کردم که برای ایجاد کسب درآمد پسیو خود، ما نیاز به ایجاد یک محصول با درآمد منفعل داریم.

2 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio 1 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

این محصول با درآمد منفعل قرار است یک محصولی باشد که به صورت دیجیتال عرضه می‌شود. به طور خاص، این محصول قرار است یک کتاب الکترونیکی قابل دانلود شدن باشد. فقط برای اینکه به شما ثابت کنیم که ما این کار را انجام می‌دهیم و برای اثبات درآمد، شکل ۱/۱ را ببینید.

در این تصویر می‌بینید که دو محصول دیجیتال فروخته شده است (آبی و زرد). همچنین می‌توانید به این نکته توجه کنید که فروش در نیمه دوم ماه افزایش می‌یابد.

این به این دلیل نیست که سیستم کار نکرده است. این فقط به دلیل مشکلات فنی مربوط به فروش منفعل بود که از کنترل من خارج بود. به طور منطقی می‌توانیم نزدیک به دو برابر میزان فروش را فرض کنیم.

من اینها را نمی‌گویم تا باعث آشفتگی شما شوم. در واقع، می‌خواهم به شما اطلاع دهم که چه اتفاقی ممکن است رخ دهد. من فقط یک پسر از غرب میانه هستم که در این زمینه تجربیاتی دارد، بسیاری از آن‌ها موثر نبودند و برخی دیگر نیز موثر واقع شدند. باز هم می‌گویم، آنچه در تولید این درآمد کمک کرده، فروش کتاب الکترونیکی است.

این مقاله به ریزه کاری‌های چگونگی ساخت کتاب الکترونیکی نمی‌پردازد، این مقاله قرار است طولانی باشد و خودم می‌دانم، و همچنین آنقدر وقت ندارم که شما را از منظر آماری در مورد محتوایی که در حال حاضر می‌خواهم با شما به اشتراک بگذارم، درگیر کنم.

می‌توانید خودتان با استفاده از GoogleSlides و بارگیری آن به صورت PDF، یک کتاب بسازید و یا اینکه یک طراح به شما در Fiverr یا Upwork کمک کند.

به هر صورت، چیزی که مهم است این است که یک کتاب الکترونیکی بسازید که مخاطبانتان واقعاً آن را بخواهند. علاوه بر این، مهم است که یک کتاب الکترونیکی ایجاد کنید که در واقع مشکلی را برای مخاطبان شما حل کند.

بسیار دیده‌ام که سازندگان آنلاین، محصولاتی می‌سازند که تنها به درد خودشان می‌خورد (ولی آن‌ها این را نمی‌دانند). آن ها معتقدند که چون آن را خلق کرده‌اند، مخاطبان مطمئناً آن را می‌خواهند.

آیا در شکل ۱.۱ نرخ تبدیل را مشاهده می‌کنید؟ تقریباً ۵۰ درصد از کل افراد، به بخش تسویه حساب راه پیدا می‌کنند و در نهایت محصول را خریداری می‌کنند. این خیلی بهتر از تجارت الکترونیکی با نرخ ۳٪ است. این نتیجه با سال‌ها آزمایش (و تست‌هایی که هنوز ادامه دارد) و توسعه محصولی است که مخاطب واقعاً می‌خواهد (و راه حلی برای مشکل او باشد)، بدست می‌آید.

چند نمونه از این مثال‌ها چیست؟

4 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

به عنوان مثال فرض کنید در یک موقعیت قرار عاشقانه و رابطه قرار دارید. و شما می‌خواهید به زوج‌هایی که درگیر اختلافاتشان هستند، کمک کنید. شما می‌توانید یک کتاب الکترونیکی حل مسئله ایجاد کنید که به زوجین از طریق مسائل دیگران، کمک می‌کند. که قطعا این کتاب باید حاوی مطالعات تأیید شده و مثال‌های واقعی باشد.

هنگامی که کتاب الکترونیکی خود را تکمیل کردید و در اختیار داشتید، باید از طریق ویترین فروشگاه آنلاین آن را عرضه کنید. برای این کار می‌توانید از پلتفرم‌های رایگان مانند WooCommerce استفاده کنید.

همچنین می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Convertkit Commerce (اگر قبلاً از Convertkit به عنوان ارائه دهنده خدمات ایمیل خود استفاده می‌كنید، كه به آن نیاز دارید) استفاده كنید. من از SendOwl برای اهداف مورد نظرم استفاده می‌کنم و می‌خواهم از ThriveCart (هر دو پولی‌اند) استفاده کنم، زیرا آن‌ها خدمات بیشتری ارائه می‌دهند. از هیچ یک از این لینک‌ها پورسانتی دریافت نمی‌کنم، پس کلیک کنید!

برای اینکه بفهمید چگونه محصول دیجیتال خود را بارگذاری کنید، می‌توانید پلتفرم‌های FAQ و سامانه‌های راهنما را دنبال کنید. از اینجا به بعد، شما باید ترافیک سایت را به سمت محصولی که ایجاد کرده‌اید، هدایت کنید.

این همان چیزی است که در ادامه قصد داریم نگاهی به آن بیندازیم.

مرحله 2 برای کسب درآمد پسیو : نحوه ایجاد ترافیک سازمان یافته و طبیعی برای بازاریابی محصول با درآمد منفعلانه

8 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

در فضای محتوای آنلاین، به طور کلی دو روش برای بازاریابی محصول با درآمد منفعل شما وجود دارد:

۱. تبلیغات پولی با استفاده از فیس بوک، گوگل، یوتیوب و غیره

۲. بازدید طبیعی با استفاده از Medium ،Quora ،Linkedin و غیره

برای اهداف ما، ما می‌خواهیم روی راه دوم، ایجاد بازدید طبیعی، تمرکز کنیم. چرا؟

به چند دلیل خوب، اما به طور کلی، هزینه‌های تبلیغات آنلاین گران می‌شود. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که نرخ CPM فقط در فیس بوک ۹۰ درصد نسبت به سال گذشته برای بازاریابان رشد کرده است.

در شروع کار تجارت آنلاین تنها چیزی که نداریم، صرف هزینه اضافی است. ولی این راه رایگان است. خوب، شما باید از زمان و تلاشتان هزینه کنید. روشی که پدربزرگ‌ها به ما گفتند. آستین بالا بزنیم و کارها را انجام دهیم. همه اینها به چه معناست؟

این بدان معناست که شما قصد دارید در آن پلتفرم ها محتوا ایجاد کنید تا طرفداران واقعی خود را کشف کنید، توسعه و پرورش دهید. طرفداران واقعی شما پایه و اساس کار شما خواهند بود که به شما کمک می‌کنند تجارت محتوای آنلاین خود را در ۱۰۰۰۰۰ دلار کسب و کاری که می‌دانید قادر به ایجاد آن هستید، قرار دهید. این کار را ابتدا با نوشتن محتوای خاص در Quora انجام می‌دهید، مخصوصاً اگر تازه کارتان را شروع کرده‌اید.

چرا اول Quora؟

7 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

زیرا Quora یک پلتفرم متشکل از ۳۰۰ میلیون کاربر ماهانه‌ی منحصر به فرد است که به دنبال محتوای خاص هستند. سوالات در سرفصل ها تقسیم شده‌اند. هنگامی که با دقت به سوالات پاسخ می‌دهند، به هدایت ترافیک سایت به سمت محصولتان با درآمد منفعل، کمک می‌کنند.

برای من فهمیدن اینکه در مورد چه چیزی باید سوال طرح کنم، دشوار بود. Quora به عنوان یک ماشین سریع نویس عمل می‌کند. تمام ایده‌های مربوط به محتوای آینده‌ام را با جستجوی سوالات پر بازدید در مباحثی که به دنبال آن بودم، آماده می‌کنم.

از کجا می‌دانید سوالی پر بازدید است؟ سه ویژگی برای فهمیدن اینکه سوال دارای بازدید زیاد است، وجود دارد و این موارد را می‌توان در معیارهای سوال یافت:

  • در حال حاضر بیش از ۵۰۰۰۰۰ بازدید دارد
  • بیش از ۱۰۰ پاسخ از قبل تولید شده، دارد
  • بیش از ۱۰۰ نفر این سوال را دنبال می‌کنند

به طور کلی، من دریافته‌ام که این یک ناحیه مطلوبی برای پاسخ به سوالات است. ترافیک از قبل وجود دارد – شما فقط باید از این فرصت نتیجه مطلوبتان را بدست آورید.

همه اینها به من کمک کرد تا عنوان نویسنده‌ای با بیش‌ترین بازدید را در موضوعات داده شده بدست آورم. باز هم می‌گویم، من نمی‌خواهم این مقاله را به “Jon Show” تبدیل کنم. من این را اضافه کردم تا به شما ثابت کنم که می‌دانم در مورد چه چیزی صحبت می‌کنم و همه این حرف‌ها تئوری نیست. اگر می‌خواهید کاری را شروع کنید، قطعا برای شما کاربرد دارد.

زیرا این امر نه تنها به من کمک کرد تا در مدت ۳۰ روز یک سوم از میلیون‌ها بازدید را بدست آورم، بلکه به تولید من و اعتبار محتوای من کمک کرد. اگر می‌خواهید مردم از شما خرید کنند، به محتوای این مقاله نیاز دارید. پس از ایجاد ترافیک در Quora، می‌توانید این محتوا را در سایت‌های دیگری مانند Medium و Linkedin به اشتراک بگذارید.

مطمئناً یکی از این سایت‌ها به شما کمک می‌کند تا درآمد بیش‌تری با حق امتیاز بدست آورید، اما نیازی نیست که در این مقاله بیش از این بحث کنیم، شما بسیاری از مقاله‌های “چگونه می‌توانم با Medium چندین میلیارد دلار بدست بیاورم” را خوانده‌اید، و مطمئنم که چشمانتان به درد آمده‌اند. اکنون تعداد کمی از عناصر مهم کل سیستم بوجود آمده‌اند، امیدوارم هنوز با من باشید…

مرحله ۲.۱ برای کسب درآمد پسیو : چگونه از بازدید‌های طبیعی به ساخت لیست برسیم (لیستی از ایمیل‌ها که برای بازاریابی استفاده می‌شود)

6 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چرا نویسندگان محتوای آنلاین “سطح بالا و حرفه‌ای” در انتهای مقالات خود پاورقی می‌گذارند؟ به این دلیل است که پول اصلی در لیست ایمیل است.

Russell Brunson در کتاب پرفروش خود، “اسرار DOTCOM” به اهمیت ساخت یک لیست ایمیل اشاره می‌کند، “ماه اول، من توانستم حدود دویست نفر را به لیست خود اضافه كنم و در آن ماه كمی بیش از دویست دلار درآمد کسب كردم. […] وقتی لیستم را به ده هزار نفر رساندم، میانگین بیش از ده هزار دلار در ماه بدست آوردم! […] به همین دلیل است که تبدیل هر نوع بازدیدی به مشترکان و خریداران در کمترین زمان ممکن، بسیار مهم است. هرچه لیست شما بزرگ‌تر باشد، درآمد بیش‌تری نیز خواهید داشت.” (Brunson, R. “اسرار  “DOTCOM  سال ۲۰۱۵ انتشارات Morgan James)

وقتی محتوایی دارید که می‌تواند به صورت طبیعی ترافیک ایجاد کند (بازدید از مقاله)، بسیار ناراحت کننده است اگر پتانسیل آن محتوا را از بین ببرید. یعنی اگر از ترافیکتان برای ایجاد لیست استفاده نکنید، سود اصلی خود را از دست می‌دهید. تماس‌هایی که برای پیوستن به یک خبرنامه صورت می‌گیرد، به این نویسندگان کمک می‌کند تا لیست خود را تهیه کنند. از اینجا به بعد، آن‌ها می‌توانند به مخاطبان خود کمک کنند تا مشکلات خود را در مورد محصولات و خدمات، در طول مدت زمانی که در لیست ایمیل اشتراک دارند، حل کنند.

مرحله ۳ برای کسب درآمد پسیو : نحوه فروش محصول با درآمد منفعل به صورت خودکار

9 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

خوب توجه کنید مردم، این لحظه‌ای است که همه منتظر آن بوده‌اید. جایی که شما از یک نویسنده گمنام به یک فرد مهم در بازاریابی اینترنتی تبدیل می‌شوید.

همانطور که در پاراگراف اول این مقاله بیان کردم، آنقدرها که به نظر می‌رسد جذاب نیست. با این حال، کار ارزشمندی است. هنگامی که در حال ساخت لیست هستید، یک ویژگی وجود دارد که همه ارائه دهندگان خدمات ایمیل به شما اجازه می‌دهند آن را انجام دهید. این ویژگی به ایمیل خوش آمدگویی معروف است (که گاهی به آن مجموعه ایمیل خوش آمدگویی می‌گویند).

ایمیل خوش آمدگویی، مجموعه‌ای از ایمیل هاست که برای مشترکان جدیدی که به لیست ایمیل شما می‌پیوندند، ارسال می‌شود. این بهترین فرصت برای شماست که تاثیر گذاری اولیه خوبی ایجاد کنید. تنها کار شما در این مرحله کسب اعتبار و جذب افرادی است که در آنچه که شما می‌خواهید، ثبت نام کنند. هیچ قاعده استانداردی وجود ندارد که چه تعداد ایمیل در هر چند روز ارسال کنید، اما شما نباید مشترکان ایمیل جدید خود را (کسانی که با ایمیل خود، به شما اعتماد می‌کند) رها کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در یک سازمان یا رویدادی حاضر شوید و هیچ راهنمایی در مورد اینکه چه انتظاراتی بعد از عضویت باید داشته باشید، دریافت نکنید. لیست ایمیل شما نیز به همین شکل است. از مشترکان جدید باید به خوبی استقبال کنید.

شما باید یک سری ایمیل ارسال کنید تا آنها چند نکته را بدانند:

11 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

  • درباره شما
  • آنچه شما انجام می‌دهید و کاربرد لیست چیست.
  • آنچه مشترک می‌تواند انتظار داشته باشد (ایمیل‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و غیره).

همچنین این فرصت را دارید که در ابتدا یا در انتها، افراد را به سمت محصول خود ترغیب کنید. تنها هدف شما تهیه محتوا، محصولات و خدمات با ارزش برای جامعه (طرفداران واقعی) است. محصولی که در مرحله قبل ایجاد کردید، تامین کننده‌ی این ارزش و اعتبار است. مخاطبان شما باید فرصتی برای خرید آن و استفاده از آن در زندگی خود داشته باشند.

من نمی‌توانم جزئیات کاملی در مورد پروسه ایمیل خوش آمدگویی ارائه دهم، این مقاله در حال حاضر ۳۰۰۰ کلمه است و من احتمالاً ۹۰٪ شما را از دست داده‌ام. با این حال، اگر شما یکی از معدود افرادی هستید که هنوز با من مانده‌اید، می توانید به Google رفته، “[نام ارائه دهنده ایمیل شما] دنباله ایمیل خوش آمدگویی” را وارد کنید و شما را به صفحه مربوطه منتقل می‌کند.

از اینجا به بعد، در لینک‌هایی از فروشگاه‌های دیجیتال که از آن استفاده می‌کنید (WooCommerce ،Convertkit Commerce ،SendOwl ،ThriveCart و غیره)، به عنوان پردازنده پرداخت قرار خواهید گرفت.

این ماهیت منفعل بودن است، زیرا اگر به تعریفمان در ابتدا اشاره کنیم، “ممکن است کمی کار طول بکشد تا شروع کنید، اما در نهایت می‌تواند در حالی که خوابید، برای شما کسب درآمد کند” شما تلاش کرده‌اید تا این سیستم را راه اندازی کنید. اکنون، اگر این کارها را انجام داده باشید، سیستم بدون نیاز به کمک شما کارش را انجام می‌دهد. همه چیز به صورت خودکار است و اگر محصولتان نیازهای مشترک جدیدتان را برآورده کند، احتمال اینکه آن‌ها تصمیمشان را بگیرند و محصول شما را بخرند، وجود دارد.

صادقانه بگویم اگر در همان ابتدا محصول شما فروش خوبی نداشت، نا‌امید نشوید، زمان لازم است

12 تجربه ی کسب درآمد پسیو (به مقدار 1344 دلار در ماه) از زبان Jon Brosio

من اولین محصول دیجیتالم را که فروخته‌ام، به خاطر می‌آورم (دیگر آن را ارائه نمی‌دهم زیرا آن را بهبود بخشیده‌ام). من آن را به قیمت ۱۳/۵ دلار به Daniel فروختم (من همیشه مدیون تو هستم که این فرصت را برای من فراهم کردی!). ماه مه ۲۰۱۸ بود و وقتی که پرداخت از طریق Stripe را دیدم، تلفنم از دستم افتاد. “۱۳ دلار و ۵۰ سنت” و با خودم فکر کردم: “من ثروتمندم!”.  آیا می‌خواهید بدانید که بقیه سال ۲۰۱۸ از فروش همان محصول چقدر درآمد منفعل داشتم؟ صفر

دو سال را سریع جلو می‌زنم و من الان ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار از طریق فروش‌های دیجیتال با درآمد منفعل (فاکتورهای خارج از کنترل من) تولید می‌کنم. همه چیز با قرار دادن سیستم‌ها در نقطه مناسب و اجازه دادن به آن‌ها برای طی کردن مسیر طبیعی خود، شروع می‌شود. این کار در ابتدا با گرفتن تصمیم شروع می‌شود. من می‌دانم که این مقاله خیلی جذاب نیست. اگر تا اینجا آمده‌اید، آفرین بر شما. شما از معدود افرادی هستید که کل مقالات را می‌خوانند.

علاوه بر این، شما بخشی از یک جامعه خیلی کوچک‌تری هستید که با این سیستم‌های گسترده آشنا هستید و از استراتژی مورد نیاز برای تبدیل شدن به “یک فرد کاردرست در زمینه درآمد منفعل” مطلع هستید.

بله، من فکر می‌کنم این همان چیزی است که قرار است به این کار بگوییم…

آیا این مسیر شما را به آن لامبورگینی سبز لیمویی می‌رساند؟ نه

آیا این مسیر آن مهمانی بزرگ را در ساحل برگزار می‌کند؟ نه

آیا این مسیر باعث معروفیت شما در اینستاگرام مانند Tekashi 6ix9ine می‌شود؟ قطعا نه (نمی‌توانم بگویم که آیا به خودم افتخار می‌کنم یا از خودم بیزارم که Tekashi را در این مقاله آورده‌ام…)

آنچه که در این مسیر به آن خواهید رسید، نزدیک کردن شما به اهدافتان است، کار برای خودتان و گرفتن دستمزدی که خودتان می‌دانید لیاقت آن را دارید، کمک و ساخت جامعه‌ای از افراد همفکر و انجام و تقسیم کارهایی که توانایی انجام آن را دارید. اما همه چیز با یک تصمیم شروع می‌شود. تصمیمی که باعث خیره شدن مردم به شما و ترساندن خیلی از افراد می‌شود. تصمیمی برای شروع و انجام کار سختی که دیگران حاضر به انجام آن نیستند. آیا شما آن را انجام می‌دهید؟ آماده تولید بیش‌تر هستید؟

اگر می‌خواهید با انجام کاری که دوست دارید، بیش تر از آنچه در حال حاضرهستید، موفق باشید و درآمد کسب کنید، راهنمای من را مطالعه و بررسی کنید.

حال که با درآمد پسیو آشنا شدید می‌توانید از دیگر مقالات سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس