معرفی 7 تا از بهترین ساعت های هوشمند سال 2022

44
0
بهترین ساعت های هوشمند

خواه یک ساعت هوشمند برای ورزش‌ می‌خواهید یا چیزی معمولی‌تر برای استفاده روزانه، در این مقاله به بررسی بهترین ساعت های هوشمند سال ۲۰۲۲ خواهیم پرداخت.

در حالی که بازار گوشی‌های هوشمند همچنان رو به رشد است، با این حال ساعت‌های هوشمند در سال 2022 جذاب‌تر شده اند.

سامسونگ و اپل همچنان بیشترین سهم بازار را در اختیار دارند، اما هر دو شرکت برای پیشبرد اهداف خوددسخت کار می کنند. این گجت‌های پوشیدنی جدید علاوه بر گران‌ قیمت بودن، به دستگاه‌های کاملاً مستقل بسیار نزدیک‌تر می‌شوند.

سال 2022 سالی بود که Google سرانجام وارد بازار ساعت هوشمند شد. واضح بود که این شرکت هنگام خرید Fitbit قصد داشت حرکت هایی انجام دهد، اما اولین ساعت هوشمند با مارک پیکسل به خوبی نشان می دهد که طراحی ساعت هوشمند هنوز هم می تواند هیجان انگیز باشد.

این سوال که آیا داشتن یک ساعت هوشمند برای همه منطقی است یا نه، بی‌پاسخ باقی مانده است، اما اگر امسال تصمیم گرفتید وارد بازار شوید، یکی از گزینه های موجود را خریداری کنید در اینجا بهترین ساعت‌های هوشمند سال 2022 بدون ترتیب خاصی ارائه شده‌اند، پس بیایید بررسی کنیم.

Apple Watch Series 8

اپل واچ سری 8 از سری 7 قابل تشخیص نیست، عمدتاً به این دلیل که ساعت هوشمند اپل در حال حاضر در جایگاه خوبی قرار دارد. با وجود تمام ویژگی‌های تناسب اندام و سلامت که یک فرد می‌تواند انتظار داشته باشد، و یک سنسور دمای جدید در سری 8 برای ارائه گزارش هایی در مورد سلامت شما تعبیه شده است، اگر آیفون دارید، دلیلی برای جست و جوی زیاد ندارید، همین را بخرید. اپل واچ سری 8 ممکن است کمی خسته کننده به نظر برسد، اما اپل از آن پشتیبانی می کند و به دلیل محبوبیت آن، هرگز نگران پیدا کردن بند ساعت های جدید نخواهید بود.

بهترین ساعت های هوشمند: Fitbit Sense 2

Fitbit’s Sense 2 ممکن است طراحی جذاب Pixel Watch را نداشته باشد، اما ویژگی‌های سلامت منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که در ساعت هوشمند Google وجود نداشت. Sense 2 تماماً در مورد مدیریت استرس است و داده‌های یک سنسور جدید به نام cEDA، شتاب‌سنج، نمایشگر ضربان قلب و سنسور دمای بدن را ترکیب می‌کند تا به شما کمک کند بفهمید چه چیزی باعث استرس شما می‌شود.

Google Pixel Watch

Pixel Watch برداشت گوگل از ساعت هوشمند است و همانطور که انتظار دارید، Google Assistant و Fitbit را در خود جتی داده است. در حالی که پیکسل واچ امکانات چندانی ندارد، اما به دلیل طراحی دایره ای خود که آن را از اپل واچ و سایر مربع های خسته کننده متمایز می کند، جذاب است. Pixel Watch یک ساعت هوشمند عالی و البته ساده برای هر کسی است که اندروید دارد.

بهترین ساعت های هوشمند: Samsung Galaxy Watch 5 Pro

سامسونگ در اوایل سال جاری در ارائه ساعت هوشمند «Pro» اپل را شکست داد، اگرچه برداشت های آنها متفاوت بود. Galaxy Watch 5 Pro دارای یک سنسور تشخیص دمای بدن جدید برای ردیابی سلامت است، اما مهمترین ویژگی آن عمر باتری بالای آن است. به لطف باتری 590 میلی‌آمپر ساعتی، سامسونگ ادعا می‌کند که گلکسی واچ 5 پرو می‌تواند تا 80 ساعت عمر باتری داشته باشد – اگر یک سفر چند روزه داشته باشید و می‌خواهید ساعت یا نقشه‌های خود را در اختیار داشته باشید، چیزی برای نگرانی نخواهید داشت.

Apple Watch Ultra

اپل واچ اولترا یک گام بزرگ برای اپل است که مشتریان خاصی را هدف قرار می دهد، خریداران این محصول صفحه‌نمایش بزرگ 49 میلی‌متری، صفحه‌نمایش روشن، عمر باتری 36 ساعت، مقاومت در برابر آب تا 100 متر رادر اختیار خواهند داشت.

Garmin Vivomove Sport

گارمین طیف گسترده‌ای از ساعت‌های هوشمند و ردیاب‌های تناسب اندام را ارائه می‌دهد، اما Vivomove Sport به این دلیل اینکه چگونه ویژگی‌های هوشمند خود را زیر یک صفحه ساعت معمولی پنهان می‌کند، جذاب است. ساعت‌های هوشمند هیبریدی ایده جدیدی نیستند، اما با Vivomove Sport در ازای پنج روز عمر باتری، بسیار وسوسه کننده به نظر می رسند. وقتی لازم است ضربان قلب خود را بررسی کنید، اعلان‌ها را دریافت کنید یا دویدن خود را ردیابی کنید، همه چیز با یک ضربه امکان پذیر است. در غیر اینصورت می توانید بدون مشکل به جمع دارندگان ساعت های معمولی ملحق شوید.

بهترین ساعت های هوشمند: Samsung Galaxy Watch 5

Galaxy Watch 5 یک ساعت هوشمند سطح پایه سامسونگ است، از جمله تغییرات بزرگ این سری حسگر دمای بدن، شیشه مقاوم تر در جلوی ساعت و باتری کمی بزرگتر است. اگر در حال حاضر از محصولات سامسونگ استفاده می کنید، اما ساعت هوشمند ندارید، گلکسی واچ 5 یک انتخاب عالی است که گزینه‌های سلامت و تناسب اندام مفیدی را ارائه می‌کند.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس