معرفی بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

شرکت‌های مخابراتی در حال رونمایی از تلفن‌های 5G خود هستند، در ادامه به معرفی بهترین گوشی های 5G می‌پردازیم.

32
0
معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

شرکت‌های مخابراتی در حال رونمایی از تلفن‌های 5G خود هستند. سال‌ها طول می‌کشد تا 5G همه جا را پوشش دهد و همه جا در دسترس باشد، اما این شبکه جدید، سرعت بهتر و پوشش بهتری را ارائه می‌دهد. اکنون زمان مناسبی برای سرمایه گذاری روی یک گوشی پرچمدار که از 5G پشتیبانی می‌کند، فرا رسیده است، حتی اگر لزوماً آن تلفن را تنها به خاطر پشتیبانی از 5G خریداری نکنید. این یک پیش بینی قطعی است و خودتان را برای آینده آماده کنید. در ادامه به معرفی بهترین گوشی های 5G می‌پردازیم.

ما از همان ابتدا تلفن‌های 5G را بررسی کرده‌ایم و ساعت‌های بی‌شماری را صرف آزمایش همه جنبه‌های تلفن‌های 5G کرده‌ایم، از جمله عملکرد، کیفیت نمایش، عمر باتری و اتصال آنها به شبکه‌های 5G. ما 5G را در همه زمینه‌ها، چه از نظر عرضه شبکه‌های 5G و چه از نظر توسعه مودم‌های 5G، پوشش داده‌ایم. در اینجا، بهترین گوشی های 5G موجود را معرفی خواهیم کرد. در حال حاضر، بهترین تلفن 5G که می‌توانید داشته باشید که در عین حال بهترین تلفن هوشمند نیز باشد: iPhone 12 Pro است.

معرفی بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

6 معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

در اینجا بهترین گوشی های 5G را معرفی می‌کنیم. وقتی که متوجه شدید که کدام تلفن را می‌خواهید، می‌توانید جدیدترین خرید و فروش‌های تلفن 5G را برای صرفه جویی در هزینه، بررسی کنید.

بهترین گوشی‌های هوشمند 5G در یک نگاه

  • بهترین تلفن 5G به صورت کلی: Apple iPhone 12 Pro
  • بهترین تلفن 5G اندروید: Samsung Galaxy S21 Ultra
  • بهترین تلفن 5G با به صرفه‌ترین قیمت: Samsung Galaxy S20 FE
  • بهترین تلفن ارزان قیمت 5G Google Pixel 4a :5G
  • بهترین تلفن 5G تاشو: Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

در کل بهترین تلفن 5G گوشی Apple iPhone 12 Pro است

1 معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

چرا باید این گوشی را بخرید؟ iPhone 12 Pro دارای نمایشگری زیبا است، و طراحی جدید و خیره کننده‌ای را ارائه می‌دهد و همچنین پشتیبانی از 5G را می‌توانید از تلفنی که قصد دارید تا سال‌ها زیادی از آن استفاده کنید، انتظار داشته باشید.

برای چه کسانی مناسب است؟ هرکسی تلفن پیشرفته‌ای می‌خواهد، مگر اینکه علاقه مند به استفاده از فضای Android باشد.

چرا ما Apple iPhone 12 Pro را انتخاب کردیم؟

Apple iPhone 12 Pro نشان دهنده یک تغییر در طراحی iPhone است، و طراحی محبوب iPhone 5، با صفحه نمایش لب به لبی که از زمان iPhone X به طراحی iPhone‌ها اضافه شده است، را ترکیب کرده است. البته این گوشی برتری‌های بیش‌تری از زیبایی را در مقایسه با گوشی‌های دیگر دارد، با یک دوربین پشت عالی و طیف وسیعی از ویژگی‌های برتر، بهترین عملکردی را که می‌توانید در یک گوشی تلفن داشته باشید را ارائه می‌دهد.

اما ما اینجا هستیم تا درباره 5G بحث کنیم، و 5G چیزی است که در ابتدا هایلایت کردیم. iPhone 12 Pro از انواع مختلف اتصالات 5G، از طیف‌های sub-6 تا mmWave پشتیبانی می‌کند. اینها یک سری اصطلاحات فنی به نظر می‌رسند و البته که هستند، اما نتیجه مهم این است که iPhone در ادامه ساخت و توسعه خود باید بتواند از مزایای 5G در هر شبکه اصلی ایالات متحده بهره مند شود. حتی اگر هنوز نمی‌توانید از مزایای 5G استفاده کنید، iPhone 12 Pro این نوید را به شما می‌دهد که هر وقت در نزدیکی شما 5G در دسترس قرار گیرد، شما می‌توانید از آن بهره مند شوید.

بهترین گوشی های 5G | ویژگی‌های Apple iPhone 12 Pro

مانند نسل قبلی iPhone 11 Pro، iPhone 12 Pro نمایشگر OLED ارائه می‌دهد که مطابق با استاندارد “Super Retina XDR”، Apple است. علاوه بر مشخصات فنی نمایشگر، 5G iPhone یک تصویر واضح با رنگ‌های روشن و واضح و سطح سیاه بسیار مناسبی را ارائه می‌دهد. عالی به نظر می‌رسد. Apple همچنین دوباره قابلیت MagSafe (نوعی اتصال مغناطیسی برای شارژ دستگاه‌های دارای این قابلیت) را برای سری‌های iPhone 12 فراهم کرده است و به همین ترتیب، iPhone جدید می‌تواند از ماهیت لوازم جانبی مغناطیسی، از جمله آن‌هایی که امکان شارژ سریع‌تر بی‌سیم را دارند، بهره ببرد.

این دوربین امسال نیز پرچمدار است، اگرچه شاید به اندازه بهبود iPhone 11 Pro در مقایسه با iPhone XS به چشم نیاید. دستگاه 5G یک دوربین پشتی با لنز سه گانه عرضه کرده است. که یکی از لنزها دارای زاویه دید واید، دیگری اولترا واید (زاویه خیلی باز) و لنز سوم تله فوتو (لنز دورنگار با زاویه بسته) است. دیافراگم f / ۱/۶ وسیع‌تری روی لنز اصلی دریافت خواهید کرد، به این معنی که دوربین می‌تواند نور بیش‌تری نسبت به قبل وارد کند، و اساساً به این معنی است که عکس‌های بهتری با نور کم خواهید داشت. این یک به روزرسانی تکراری برای دوربین است، اما شما همچنان بهترین قابلیت‌هایی که از یک دوربین گوشی هوشمند انتظار دارید را دریافت می‌کنید.

تراشه Apple A14 Bionic در iPhone 12 Pro قوی‌ترین تراشه Apple تاکنون است. این تراشه به اندازه‌ای قدرتمند است که می‌تواند همه بازی‌های موبایل و انجام چندین کار به طور همزمان را پشتیبانی کند و حداقل تا سه یا چهار سال بدون اینکه حتی شروع به کند شدن کند، این کارها را برای شما انجام دهد. در مد کلاسیک Apple، ما همچنین انتظار داریم که iPhone 12 Pro تا چهار یا پنج سال آینده با نسخه‌های جدید iOS به روز بماند.

بهترین گوشی اندرویدی 5G تلفن Samsung Galaxy S21 Ultra

2 معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

چرا باید این گوشی را بخرید؟ اگر ترجیح می‌دهید در فضای اندروید باقی بمانید، Samsung Galaxy S21 Ultra از یک نمایشگر بسیار زیبا، قابلیت عالی انجام چند کار به طور همزمان و یک دوربین پیشرفته برخوردار است.

برای چه کسانی مناسب است؟ هر کسی که می‌خواهد بهترین تلفن Android را داشته باشد، که همچنین بتواند از 5G پشتیبانی کند.

چرا Samsung Galaxy S21 Ultra را انتخاب کردیم

Samsung Galaxy S21 Ultra جدیدترین گوشی گران قیمت در سری پرفروش ترین‌های سامسونگ است که از یک طراحی صاف و شفاف، دوربین عالی و نمایشگر زیبا با رفرش ریت متغیر (تعداد فریم هایی که یک صفحه نمایش می‌تواند در هر ثانیه نشان دهد) برخوردار است. تلفن هوشمند 5G هم برای کار و هم برای بازی مناسب است و به لطف نمایشگر بسیار خوبش، یک انتخاب عالی برای کسانی است که با موبایل خود بازی می‌کنند.

سامسونگ مدتی است که اتصال 5G را به تلفن‌های پرچمدار خود اضافه کرده است، بنابراین جای تعجب نیست که S21 Ultra با هر شبکه 5G فعلی، از جمله sub-6 و mmWave سازگاری داشته باشد. این بدان معنی است که در حال حاضر با هر شبکه 5G کار می‌کند، بنابراین اگر تصمیم به خرید داشته باشید، می‌توانید مطمئن باشید که با هر شبکه‌ای کار می‌کند.

بهترین گوشی های 5G | ویژگی‌های Samsung Galaxy S21 Ultra

این تلفن تمام آنچه را که شما از یک دستگاه پرچمدار اندرویدی در سال ۲۰۲۱‍ انتظار دارید ارائه می‌دهد. یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 888 با ۱۶ گیگابایت RAM به همراه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری قوی دارد که به راحتی یک روز کامل دوام می‌آورد، حتی اگر به طور مداوم از آن استفاده کنید. نقطه ضعف اصلی تلفن اندازه، وزن و محل قرارگیری این وزن در تلفن است. برآمدگی دوربین وزن زیادی را اضافه می‌کند، و این باعث می‌شود تلفن فوق العاده سنگین شود، بنابراین مطمئن شوید که بیشتر اوقات با دو دست گوشی خود را نگه داشته باشید.

در پشت تلفن یک برجستگی بزرگ توسط دوربین ایجاد شده است، اما این برجستگی، یک دوربین عالی را به همراه آورده است و به لطف چگونگی قرار گرفتن آن در فریم گوشی، چندان بی‌جا به نظر نمی‌رسد. یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با دو سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی (یکی با زوم اپتیکی) زومی که از طریق جابجایی لنز دوربین انجام می‌پذیرد نه به صورت نرم افزاری (۳ برابر و دیگری با زوم اپتیکی ۱۰ برابر) و یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی، خواهید داشت.

برای بهره مندی از مزایای OTG نیز Samsung DeX (قطعه‌ای که با استفاده از آن به سادگی تلفن همراه خود را روی کامپیوتر شخصی خود دارید) بهتر و بهتر شده است، و در S21 Ultra نیز به صورت بی‌سیم است. اگر شما طرفدار نقاشی هستید، می‌توانید آن را با S Pen سامسونگ همگام سازی کنید.

نقاط ضعف زیادی در این تلفن وجود ندارد، اما عالی و بی‌نقص نیز نیست. مشکل وزن که قبلاً ذکر شد، همچنین نمی‌توان از MicroSD استفاده کرد و تلفن بسیار گران است. اما مانند هر چیز دیگری، آنچه را که برای آن پول پرداخت کرده‌اید، به دست خواهید آورد و با Galaxy S21 Ultra یکی از بهترین تلفن‌های 5G را در بازار دریافت می‌کنید.

بهترین تلفن 5G و به صرفه‌ترین قیمت: Samsung Galaxy S20 FE

3 معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

چرا باید این گوشی را بخرید: Samsung Galaxy S20 FE همه موارد مهم پیشنهادی Galaxy S20 سال گذشته را ارائه می‌دهد، اما با قیمت بسیار پایین‌تر.

برای چه کسانی مناسب است: هر کسی که می‌خواهد تلفنی با قابلیت 5G داشته باشد و مشخصات خوبی را با قیمت نسبتاً مقرون به صرفه به دست آورد.

چرا ما Samsung Galaxy S20 FE را انتخاب کردیم

Samsung Galaxy S21 Ultra ممکن است یکی از بهترین گوشی‌های 5G موجود باشد، اما در نهایت، شما احتمالاً به تمام ویژگی‌های ارائه شده نیازی ندارید. اگر با ساخت و طراحی نسبتا خوب و RAM کمتر مشکلی ندارید، احتمالا تلفن ارزان‌تر Samsung Galaxy S20 FE برای شما مناسب است.

نکته ای وجود دارد که باید بخاطر بسپارید – اگر گوشی Galaxy S20 FE را بخرید، mmWave 5G فوق العاده سریع را که توسط برخی تلفن‌های دیگر ارائه می‌شود را دریافت نخواهید کرد. با این حال، mmWave رایج‌ترین شکل از 5G در حال حاضر نیست، بنابراین اگر تنها پوشش 5G را لازم داشته باشید، این موضوع چندان اهمیتی ندارد. با این حال، اگر در منطقه ای قرار دارید که از mmWave پشتیبانی می‌کند، می‌توانید با کمی هزینه بیش‌تر از مدل Verizon که از آن پوشش پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید.

بهترین گوشی های 5G | ویژگی‌های Samsung Galaxy S20 FE

مشخصات ارائه شده توسط این گوشی تقریباً با مشخصاتی که در یک گوشی گران قیمت مشاهده می‌کنید، یکی است. شما یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 همراه با ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت RAM و یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی دریافت خواهید کرد که چیز خاصی نیست، اما با استفاده سنگین یک روزه، دوام خواهد آورد. این مشخصات ممکن است جدید و به روز نباشند، اما هنوز هم مشخصات پرچمدار سال گذشته است و مطمئناً به اندازه نیاز شما قدرتمند است. مطمئناً ارزش پولی را دارد که برای آن پرداخت خواهید کرد.

این دوربین ممکن است مانند iPhone 12 Pro یا Galaxy S21 Ultra نباشد، اما هنوز هم عالی است، مخصوصاً برای دستگاهی در این محدوده قیمت. یک دوربین واید ۱۲ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین تله فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. در اکثر اوقات قادر به عکسبرداری عالی است و بعید است ویژگی‌های پیشرفته خاصی در تلفن‌های گران قیمت وجود داشته باشد و شما آن را از دست بدهید.

ویژگی‌های دیگر این تلفن حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش، شارژ بی سیم و موارد دیگر است، اما برچسب قیمت ارزان در ساخت، خود را نشان می‌دهد. این طراحی نسبتا از بقیه بهتر است، اما اگر عادت به دیدن شیشه فوق العاده در طراحی گوشی داشته باشید، پشت پلاستیکی آن کاملاً نظر شما را عوض می‌کند. با این حال، اگر می‌توانید چشمتان را روی این یک مورد ببندید و به آن اهمیتی ندهید.

بهترین تلفن ارزان قیمت Google Pixel 4a :5G

4 معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

چرا باید این تلفن را بخرید: Google Pixel 4a 5G دوربین عالی و فضای اندرویدی را که از یک تلفن Pixel انتظار دارید، در بدنه ارزان‌تری ارائه می‌دهد.

برای چه کسانی مناسب است: هرکسی که می‌خواهد تجربه استفاده از تلفن Googley بدون نیاز به ویژگی‌های خیلی خاصی را داشته باشد.

چرا Google Pixel 4a 5G را انتخاب کردیم

Google Pixel 4a استاندارد، بهترین تلفن اندرویدی با قیمت ۳۵۰ دلار یا کمتر است، اما نسخه 5G این گوشی نیز وجود دارد که دارای پردازنده بهتر، دوربین پیشرفته و نمایشگر بزرگ‌تر است. نوع 5G آن بهتر است “Google Pixel 5 Lite” نامیده شود، زیرا اشتراکات بیش‌تری با دستگاه پرچمدار و گران قیمت‌تر از مدل Pixel 4a، دارد و یکی از بهترین گوشی های 5G است.

مانند Galaxy S20 FE در بالا، از پشتیبانی کامل شبکه 5G برخوردار نخواهید شد. Pixel 4a 5G استاندارد از sub-6 5G پشتیبانی می‌کند و اگر پشتیبانی mmWave را می‌خواهید باید ۱۰۰ دلار برای نسخه Verizon بپردازید. با این حال، با توجه به کم‌تر در دسترس بودن mmWave به طور کلی، اکثر آن‌ها باید با مدل آنلاک شده (گوشی که با اکثر اپراتورها سازگار است) همراه هستند.

ویژگی‌های Google Pixel 4a 5G

اگر به خود دستگاه برگردیم، طراحی دستگاه مدرن‌تر از هر تلفن Pixel قبل از آن است. این گوشی از یک نمایشگر لب به لب با یک روزنه برای دوربین جلو و از یک سنسور اثر انگشت نصب شده در عقب برخوردار است. مطمئناً آنقدر پر زرق و برق نیست، مانند Pixel 5، اما چیزهایی را که از آن انتظار دارید، برآورده می‌کند. اگر با نداشتن طراحی‌های پر زرق و برق و شارژ بی‌سیم خیلی اذیت نیستید، نقاط ضعف زیادی در این گوشی وجود ندارد.

عملکرد داخلی گوشی بسیار قدرتمند است. شما یک پردازنده Qualcomm Snapdragon 765G دریافت خواهید کرد، که می‌تواند توانایی مدیریت بیش‌تر کارهایی که از آن می‌خواهید را داشته باشد. همراه با آن، یک باتری ۳۸۸۵ میلی آمپری وجود دارد که بیشتر بررسی‌ها نشان می‌دهد تلفن به راحتی یک روز کامل می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگر می‌خواهید 5G را با هزینه کمتری بدست آورید، Google Pixel 4a 5G باید اولین گزینه شما باشد.

بهترین تلفن 5G تاشو: Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

5 معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

چرا باید این گوشی را بخرید: تلفن‌های تاشو هنوز در ابتدای راه هستند، اما Galaxy Z Fold 2 به لطف مشخصات عالی و دو نمایشگر زیبا، ما را از دیدن اطلاعات بیش‌تر هیجان زده می‌کند.

برای چه کسانی مناسب است: هرکسی تلفن و تبلت را در یک دستگاه با هم می‌خواهد

چرا ما Samsung Galaxy Z Fold 2 5G را انتخاب کردیم

مطمئناً Samsung Galaxy Z Fold 2 5G یک گوشی لوکس است، اما اگر تجربه گوشی تاشو با پشتیبانی از 5G را می‌خواهید، این تلفن پر زرق و برق بهترین گزینه است.

همانطور که متناسب با قیمت فوق العاده آن است، این تلفن از sub-6 و mmWave 5G پشتیبانی می‌کند، بنابراین با هر شبکه بزرگ شرکت مخابراتی ایالات متحده سازگار است. این بدان معناست که هر کجا که باشید، اگر اتصال 5G دارید، باید بتوانید از آن با استفاده از گوشی Samsung Galaxy Z Fold 2 بهره ببرید.

ویژگی‌های Samsung Galaxy Z Fold 2 5G

اما بیایید به جالب‌ترین قسمت این تلفن برویم، نمایشگر تاشو. تلفن خود را از حالت تا شده خارج کنید (همانطور که می‌دانم می‌خواهید هرچه زودتر این کار را انجام دهید) و یک نمایشگر خیره کننده ۷/۲ اینچی AMOLED را مشاهده خواهید کرد. مطمئناً، بسیاری از برنامه‌ها برای استفاده در این صفحه بزرگ بهینه شده‌اند، اما استفاده از آن هنوز هم جذاب است و انجام چند کاربه طور همزمان را متحول کرده است. اما نمایشگر بزرگ داخلی تنها موضوعی نیست که اهمیت دارد، و یک نمایشگر زیبا نیز در خارج وجود دارد، یک صفحه نمایش ۶/۲۳ اینچی AMOLED که به همان اندازه قابل استفاده و مفید است. همه برنامه‌های باز می‌توانند بین دو صفحه نمایش نیز دیده شوند، بنابراین می‌توانید از Maps در صفحه بیرونی خود استفاده کنید و پس از باز کردن تلفن خود به استفاده از آن ادامه دهید.

این تلفن از نظر عملکرد داخلی نیز چیزهای زیادی برای ارائه دارد. پردازنده Qualcomm Snapdragon 865+ به همراه ۱۲ گیگابایت RAM و یا ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی دریافت خواهید کرد. این مشخصات تقریباً هر چیزی را که از آن بخواهید، کنترل می‌کند و با توجه به توانایی انجام چند کار به صورت همزمان، در واقع به این مشخصات عالی احتیاج خواهید داشت. دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است که می‌تواند یک روز کامل دوام بیاورد، حتی اگر استفاده‌های متفاوتی داشته باشید.

دوربین آن نیز قابل اطمینان است. سه سنسور دارد، با یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی و یک دوربین اولترا واید ۱۲ مگاپیکسلی. این تلفن همراه 5G می‌تواند عکس‌ها و فیلم‌های خوبی را نیز ارائه دهد، بنابراین احساس نکنید که برای به دست آوردن تجربه یک گوشی تاشو مجبور هستید انتظارات کمتری از کیفیت دوربین خود داشته باشید.

بهترین گوشی های 5G | از کجا می‌توان 5G تهیه کرد؟

7 معریف بهترین گوشی های 5G برای خرید در سال 2021

برخلاف یک سال پیش، سرویس 5G در حال حاضر به طور گسترده‌ای در دسترس است، اگرچه واقعا به اینکه شما از چه شبکه‌ای استفاده می‌کنید، بستگی دارد. T-Mobile برای اولین بار شبکه‌ای را در سراسر کشور راه اندازی کرد که بر روی طیف sub-6 آن ساخته شده بود، در حالی که Verizon سرانجام یک شبکه 5G در سراسر کشور راه اندازی کرد که به برخی از تکنولوژِی‌های به اشتراک گذاری طیفی متکی است. اکنون AT&T دارای شبکه 5G نسبتاً گسترده‌ای است.

اگر در یک شهر بزرگ زندگی می‌کنید، باید به یکی از انواع شبکه‌های 5G دسترسی داشته باشید و احتمال اینکه به یکی از سه اپراتور اصلی تلفن همراه دسترسی داشته باشید، وجود دارد. اگر در منطقه‌ای روستایی زندگی می‌کنید، فرصت‌های دسترسی شما زیاد جالب نیست، اگر از الان نگران هستید که از پیشرفت‌های آینده عقب نمانید، هنوز هم ارزش این را دارد که یکی از بهترین تلفن‌های 5G را انتخاب کنید.

بهترین گوشی های 5G | انواع مختلف 5G

5G فقط 5G نیست. اگر در حال حاضر به شبکه 5G دسترسی دارید، به احتمال زیاد شما در محدوده شبکه sub-6 قرار دارید، که در سراسر کشور بسیار بیش‌تر در دسترس هستند.

اما نوع دیگری از فناوری 5G نیز وجود دارد که mmWave نام دارد. و نحوه عملکرد آن به شدت با sub-6 متفاوت است. شبکه‌های MmWave از نظر سرعت 5G به مراتب سریعتر از شبکه‌های sub-6 هستند و در هر زمان سرعت‌های چند گیگابایتی را ارائه می‌دهد. این برای دانلود یک فیلم 4K در عرض چند ثانیه کافی است. اما اتصالات mmWave بسیار محدود هستند، زیرا آنها به فرکانس‌هایی متصل هستند که فقط می‌توانند مسافت بسیار کمی را طی کنند و در واقع نمی‌توانند از موانع عبور کنند، بنابراین دسترسی 5G را محدود می‌کنند.

اینجاست که شبکه‌های sub-6 وارد می‌شوند. مانند: 4G LTE ،sub-6 نیز به فرکانس‌هایی وابسته است که می‌توانند مسافت بسیار بیش‌تری را طی کنند، که گاهی اوقات چندین مایل است. نقطه ضعف آن، این است که این اتصالات نمی‌توانند به همان سرعت اتصالات mmWave باشند.

حال که با بهترین گوشی های 5G آشنا شدید، می‌توانید از دیگر مقالت سایت اول نیوز دیدن کنید.

امتیاز این مطلب
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس