13 تجربه در زمینه کارآفرینی

63
0
کارآفرینی

ژانل هاسکل نوجوانی بود که در اسپرسو موکا موکا، واقع در مرکز پزشکی جان مویر در Walnut Creek، کالیفرنیا شروع به کار کرد. او تابستان‌ها از دانشگاه برمی‌گشت و همیشه دوست داشت «نقطه (مکان) درخشانی در روز مردم باشد». او گفت: “این یک مکان واقعاً ویژه است زیرا شما در سخت ترین زمان زندگی به مردم کمک می کنید.” در این مقاله به بررسی 13 تجربه در زمینه کارآفرینی می پردازیم.

مهم ترین تجربیات کارآفرینی

سال‌ها بعد، مالکان که یک زوج بازنشسته بودند  پیشنهادی برای فروش به هاسکل دادند که او نمی‌توانست رد کند. “آنها پرسیدند، “اگر ما اجاره نامه ای برای مالکیت انجام دهیم ، جایی که شما مجبور نیستید از بانک وام بگیرید، چه می شود؟” رویکرد کلید در دست برای یک صاحب کسب و کار 26 ساله جذاب بود. او درباره شروع به کار می گوید: «من به یک سکه نیاز نداشتم. “و آنچه در مورد یک کافی شاپ عالی است این است که فقط دلار وارد می شود و دلار خارج می شود بنابراین سربار بسیار کمی وجود دارد.”

کارآفرینی
کارآفرینی

اما زمانی که بیمارستان سیاست عدم مراجعه را در طول همه‌گیری اجباری کرد، کافی‌شاپ او که به کارکنان بیمارستان و بازدیدکنندگان خدمات می‌داد، ضربه خورد. هاسکل گفت  من از 2500 دلار در روز به 1000 دلار رسیدم اما  کارکنانم را نگه داشتم. هزینه های ثابت او – حقوق و دستمزد – تغییر نکرد اما پولی که به دست می آورد تغییر کرد. من در این دو سال حقوق نگرفتم فقط مطمئن شدم که فروشندگان و کارمندانم حقوق می گیرند و  یک جورهایی محکم نشستم. خوشبختانه، او برای «چه می‌شد اگر» آماده شده بود. او گفت: «من مطمئناً یک صندوق روز بارانی داشتم.

احساس مقداری استرس در مورد مسائل مربوط به جریان نقدی، از جمله پرداخت به فروشندگان، کارمندان، و وام، برای بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک رایج است. اما اغلب مشکلات گردش 

(جریان) نقدی را می توان با کمی آمادگی و مدیریت مالی هوشمند کاهش داد. در اینجا 13 روش برای پیگیری پولی که وارد و خارج می‌کنید وجود دارد تا اطمینان حاصل کنید که برای افت و خیزهای کسب و کار خود آماده هستید.

13 تجربه ژانل هاسکل

کارآفرینی
کارآفرینی

1.بودجه عاقلانه :

هاسکل می گوید: «راز اداره یک کسب و کار این است که بیش از درامدتان خرج نکنید. بودجه زمان و نحوه کسب یا خرج کردن پول را پیگیری (ردیابی) می کند. این تضمین می کند که شما بودجه کافی برای پرداخت هزینه های خود را دارید. اول، درآمد شما وجود دارد: چقدر پول وارد کسب و کار شما می شود؟سپس هزینه های شما: هزینه های ثابت و قابل انعطاف شما چیست؟ هزینه های ثابت، مانند اجاره یا بیمه، نوسان ندارند، و هزینه های متغییر، مانند کمیسیون، نوسان دارند. سود شما تفاوت بین درآمد و هزینه شما است. شما می خواهید به پیگیری درآمدها و هزینه ها بر اساس اهداف خود به صورت روزانه، هفتگی و/یا ماهانه ادامه دهید.

2.ذخیره نقدی بسازید:
همیشه فکر می کردم، “اگر پایم بشکند یا من و شوهرم بچه دار شویم، چه؟ هاسکل گفت: اگر دستگاه اسپرسوساز من خراب شود، چه کار کنم؟» این 15 گرند است. آن “چه می شد اگر” اطمینان حاصل کرد که او پول نقد را برای موارد غیرمنتظره ذخیره کرده است. پس انداز بخشی از فروش ، شما را برای هزینه های شگفت انگیز یا فرصت های سرمایه گذاری آماده می کند.

3.هزینه ها را تا جایی که می توانید کاهش دهید:
در صورت تولید کالا یا صرفه جویی در هزینه های تجاری به دنبال راه هایی باشید که بتوانید هزینه های تولید خود را کاهش دهید. هاسکل، که مارک های قهوه و شیرینی های دیگر را قبل از رسیدن به قهوه هایی که خودش می خورد و می نوشید، آزمایش کرد، گفت: “این تعادل بین کیفیت و مقرون به صرفه است.”

شما باید تصمیم بگیرید: خوایته ی مورد نظر شما چیست؟ آیا می خواهید حجم بالا و فروش زیادی داشته باشید، اما محصول ارزان تری است؟ من ترجیح می‌دهم اقلام کمتری بفروشم و مطمئن شوم که به چیزی که می‌فروشیم افتخار می‌کنم.»

4.اجاره در مقابل خرید تجهیزات:
اجاره تجهیزات، مانند یک دستگاه اسپرسوساز 15000 دلاری، به جای خرید در سرمایه‌گذاری جدید، می‌تواند به شما کمک کند تا زمانی که کسب و کارتان بهتر شود، پول نقد بیشتری در اختیار داشته باشید.

5.مذاکره با تامین کنندگان:
ممکن است بتوانید در طول زمان به تامین کنندگان یا فروشندگان پول پرداخت کنید. تمدید وجوه پرداختی خود به هر 60 یا 90 روز ممکن است به شما کمک کند تا بالشتک مورد نیاز برای ذخیره پول نقد بیشتر و پس انداز در طول مسیر را به شما بدهد.

کارآفرینی
کارآفرینی

6.بیشتر فاکتورها:
از طرف دیگر، سعی کنید زودتر حقوق بگیرید. هیچ قانونی وجود ندارد که بگوید باید هر ماه فاکتور بدهید. به جای آن «سررسید پس از دریافت» را درخواست کنید.

7.بدهی ها و مطالبات خود را خودکار کنید:
دیجیتالی کردن پرداخت‌ها و فاکتورها می‌تواند راهی راحت‌تر، ایمن‌تر و سریع‌تر برای پرداخت و دریافت پول نقد به حساب شما باشد. برای پرداخت‌های آسان‌تر و سریع‌تر و پرداخت خودکار صورت‌حساب‌ها در آخرین روز سررسید، فاکتورهای آنلاین ارسال کنید. خدمات پرداخت دیجیتال همچنین ممکن است به شما کمک کند تا هزینه ها و موجودی حساب خود را بهتر پیگیری کنید.

8.تشویق مشتریان تجاری:
برخی از صاحبان مشاغل برای صورت‌حساب‌های پرداخت نشده هزینه تأخیر دریافت می‌کنند، اما این امر همچنان می‌تواند باعث کمبود پول نقد شود (و بر روابط تجاری شما تأثیر بگذارد). در عوض، روی مطالبات مثبت نگاه کنید و به مشتریانی که زودتر پرداخت می کنند، تخفیف بدهید.

9.از کارت اعتباری تجاری استفاده کنید:
می‌توانید راحت ‌تر هزینه‌ها را پیگیری کنید و از برنامه‌های پاداش مانند پول نقد برای جبران برخی هزینه‌ها استفاده کنید.

10.در مواقع مناسب برای وام اقدام کنید:
برای دریافت وام کسب و کار کوچک تا دیر نشده منتظر نمانید. در عوض، تجارت خوب است، از قبل فکر کنید. شما می توانید واجد شرایط دریافت نرخ های بهره پایین تر باشید و در بانک خود وضعیت بهتری داشته باشید. همچنین ممکن است یک خط اعتباری نسبت به یک وام سنتی انعطاف بیشتری به شما بدهد تا به شما کمک کند پرداخت کارمندان، خرید لوازم و تامین مالی عملیات خود را انجام دهید. برای وام مناسب خود در اطراف خرید کنید.

کارآفرینی
کارآفرینی

11.گردش (جریان) نقدی آینده خود را پیش بینی کنید:

موجودی، حقوق و دستمزد، هزینه های عملیاتی، همه اینها جمع می شود. یک تا دو سال آینده برنامه ریزی کنید تا درک بهتری از چگونگی تأثیر جریان نقدینگی بر سلامت مالی شما در آینده داشته باشید.

12.برنامه ریزی برای شرایط اضطراری: در صورت وقوع یک فاجعه غیرمنتظره با داشتن یک برنامه، کسب و کار خود را ادامه دهید. کارکنان خود را برای اتفاقات اضطراری – مانند شرایط اضطراری آب و هوا یا فنی – آموزش دهید تا مطمئن شوید که یک برنامه پشتیبان دارید.

13.با سرمایه گذاران تماس بگیرید: سرمایه گذاران می توانند پول نقد یا وام برای کمک به جلوگیری از مشکلات جریان نقدی ارائه دهند. آنها همچنین می توانند با دانش، تجربه و روابطی که می توانند به رشد شما کمک کنند، از شما حمایت کنند. گروه های تحقیق و شبکه با متخصصان در منطقه شما.

منبع : usa.visa

5/5 - (1 امتیاز)
محسن دادار
نوشته شده توسط

محسن دادار

کارشناس سئو و تحلیل ارزهای دیجیتال ؛ علاقه مند به تکنولوژی و اخبار روز دنیای فناوری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس