افزونه های گوگل کروم برای صفحات جدید

61
0
افزونه های گوگل کروم

افزونه های گوگل کروم اپلیکیشن های کوچکی هستند که به منظور استفاده بهتر و هدفمند از گوگل کروم توسعه داده شدند. این افزونه های گوگل کروم کاربردهای مختلفی دارند، به طور مثال برخی از آنها به منظور زیباسازی گوگل کروم از دید کاربران ساخته شدند.در این مقاله ما قصد داریم تعدادی از افزونه های گوگل کروم را که به منظور جذاب تر کردن صفحات جدید هستند را معرفی کنیم. بهتر است از جدیدترین نسخه گوگل کروم استفاده کنید تا بتوانید در کنار نصب این افزونه های گوگل کروم، از تجربه ی کاربری خوبی بهره مند شوید.

اگر اهل وبگردی هستید این مقاله برای شما بسیار جذاب خواهد بود، پس لطفا تا انتهای مقاله با اول نیوز همراه باشید. می توانید در پایان مقاله نظرات و پیشنهادات خود را با ما مطرح کنید.

1) افزونه Earth View from Google Earth

1Earth View from Google Earth

افزونه Earth Viwe از افزونه های جذاب گوگل کروم است که همانطور که از اسمش مشخص است از Google Earth ساخته شده است. با نصب این افزونه بر روی گوگل کروم، هر زمانی که گوگل کروم را باز کردید با یک تصویر جدید و زیبا از Google Earth مواجه می شوید. هر زمان که زبانه جدیدی را در گوگل کروم باز می کنید با یک تصویر زیبای ماهواره ای از مناظر شهری، دره ها، سواحل، آتشفشان ها مواجه می شوید که می توانید با کلیک بر روی نماد کوچک کره زمین در پایین سمت راست تصویر، جزئیات تصویر را مشاهده کنید. با کلیک بر روی لینک زیر می توانید این افزونه را دانلود کنید.

افزونه Earth View from Google Earth

2) افزونه Zest – New Tab

افزونه Zest – New Tab برای ارتقای سطح کیفیت وبگردی و استفاده از صفحات جدید در گوگل طراحی شده است. در واقع افزونه Zest به عنوان یک سایت نشانه گذاری عمل می کند. اگر شما یک مقاله را خواندید و حس کردید باز هم احتیاج به این مقاله دارید می توانید این مقاله را نشانه گذاری کنید تا بتوانید باز هم از آن استفاده کنید. تمرکز افزونه Zest -New Tab بر روی پیدا کردن بهترین مقالات است. در واقع این افزونه به شما اطمینان می دهد که این مطلب ارزش مطالعه و وقت گذاشتن را دارد. این افزونه را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

افزونه Zest – New Tab

3) افزونه Tabby Cat

افزونه Tabby Cat

افزونه Tabby Cat برای صفحات جدید گوگل کروم و با هدف سرگرم کردن کاربران توسعه یافته است. این افزونه در هر صفحه جدید یک گربه متفاوت به شما ارائه می دهد. شما می توانید با این گربه ها ارتباط برقرار کنید، آن ها پلک می زنند، می خوابند و حتی شما می توانید آن ها را نوازش کنید. در واقع با مشاهده یک گربه و بازی کردن با آن شما می توانید یک تجربه وبگردی لذت بخش داشته باشید. البته اگر با گربه ها میانه خوبی ندارید می توانید از حیوانات دیگری مانند سگ، پنگوئن، خرگوش و …. استفاده کنید. این افزونه را می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

افزونه Tabby Cat

4) افزونه CaretTab

با استفاده از افزونه CaretTab تنظیمات زیادی در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید گوگل کروم خود را سفارشی سازی کنید. این افزونه به صورت پیش فرض امکاناتی مانند ساعت، تاریخ، وضعیت آب و هوا و گزینه های زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. به طور مثال اگر شما نیاز به چندین ساعت با مناطق زمانی مختلف دارید این افزونه می تواند به راحتی ان کار را برای شما انجام دهد. اگر به دنبال ذخیره لینک های مختلف جهت دسترسی سریع هستید هم می توانید روی این افزونه حساب کنید. برای دانلود این افزونه از لینک زیر استفاده کنید.

افزونه CaretTab

5) افزونه Workona Tab Manager

افزونه Workona Tab Manager

افزونه Workona Tab Manager به شما کمک می کند که کارهای خود را تحت کنترل نگه دارید. با استفاده از این افزونه گوگل کروم، می توانید مدیریت صفحات، سازماندهی پروژه ها و کارهایتان را در یک مکان گردآوری کنید. در واقع این افزونه به شما کمک می کند که با گوگل کروم کارهای بیشتری انجام دهید. این افزونه قسمتی به نام Workspaces دارد که می توانید تمامی کارهایتان را در آن مدیریت کنید. به کمک این افزونه، گوگل کروم شما بر اساس پروژه ای که بر روی آن کار می کنید ساماندهی می شود. این افزونه یک مدیر داخلی هم دارد که به شما برای کار در فضای ابری کمک می کند. از طریق دکمه زیر می توانید این افزونه  را برای گوگل کروم دانلود کنید.

افزونه Workona Tab Manager

6) Google Arts & Culture

اگر به هنر علاقه دارید یا از دیدن تصاویر هنری لذت می برید، افزونه Google Arts & Culture برای شما یک انتخاب عالیست. با استفاده از این افزونه، هر بار که شما یک صفحه جدید را در گوگل کروم باز می کنید با یک تصویر هنری جدید روبه رو می شوید. آثار هنری این افزونه از شاهکارهای بزرگ تاریخ و آثار هنرمندان معاصر است که شما می توانید تا حدودی آن ها را سفارشی سازی کنید. برای دانلود این افزونه می توانید از لینک زیر استفاده کنید:

Google Arts & Culture

7) افزونه Tab for a Cause

افزونه Tab for a Cause

با کمک این افزونه می توانید برای خیریه پول جمع کنید. بله درست متوجه شدید، با نصب این افزونه گوگل کروم هر بار که یک صفحه جدید باز می کنید، پول خیریه جمع می کنید. در واقع با نصب این افزونه، با باز کردن هر برگه تعدادی ویجت جذاب و تصویر و بنر تبلیغاتی به شما نمایش داده می شود که با کلیک بر روی هر تبلیغ عواید آن به خیریه می رسد. این افزونه را می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

Tab for a Cause

8) افزونه  Dayboard

افزونه Dayboard برگه جدید شما را به یک داشبورد کامل تبدیل می کند. در هر برگه جدید می توانید لیست کارهایتان را ایجاد کنید، وب سایت هایی را بلاک کنید، برای تمرکز خود تایمر قرار دهید. این افزونه ویژگی های مدیریت تیم را هم به شما ارئه می دهد. می توانید با این افزونه با اعضای تیم صحبت کنید و کارهای در حال انجام را پیگیری کنید. لینک دانلود این افزونه در پایین قرار دارد.

 Dayboard

9) افزونه Taco

Taco تمام کارهای  شما را از بیش از چهل سرویس  مانند Gmail ، Basecamp ، Trello و Zendesk  و … در صفحه برگه جدید Chrome شما جمع آوری می کند. سرعت بارگیری افزونه  Taco روی برگه جدید هم بسیار بالاست. این افزونه با امکان دسترسی به بیش از چهل سرویس در برگه جدید گوگل کروم بهره وری شما را بالا می برد. افزونه را می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

 Taco

10) افزونه iChrome New Tab

افزونه iChrome New Tab

افزونه iChrome New Tab در هر صفحه جدید داشبوردی با پس زمینه زیبا و شامل اخبار، آب و هوا، ورزش، RSS، کارها و موارد دیگر ارائه می کند. این افزونه زیبا قابلیت سفارشی سازی مناسبی هم دارد. این افزونه تقریبا پنجاه ابزارک شامل دسترسی به آب و هوا، اخبار، سهام، ورزش، نشانک ها و … در اختیار شما قرار می دهد. لینک دانلود این افزونه در پایین قرار دارد.

 iChrome New Tab

11) افزونه Momentum

افزونه Momentum در صفحه Tab جدید لحظه ای آرامش را به شما  هدیه می دهد. با کمک این افزونه می توانید کارهای خود را پیگیری کنید و یک عکس و نقل و قول آرامبخش روزانه را به عنوان پس زمینه داشته باشید. آمارها نشان می ده که بیش از یک میلیون کاربر از این افزونه استفاده می کنند. شما می توانید از این افزونه برای زیباکردن برگه های جدید در گوگل کروم استفاده کنید. این افزونه را می توانید از طریق لینک زیر دانلود کنید.

 Momentum

12) افزونه  Wandertab

افزونه  Wandertab

این افزونه جذاب هم به روش خود ظاهر برگه جدید گوگل کروم شما را تغییر می دهد. با نصب کردن این افزونه بر روی گوگل کرومتان می توانید مکان های مختلف در سراسر دنیا و هزینه سفر به آن ها را ببینید. در واقع با باز کردن هر صفحه جدید، یک مکان جدید به شما معرفی می شود. اگر اهل مسافرت هستید این افزونه برای شما بسیار جذاب خواهد بود. لینک دانلود افزونه در پایین قرار دارد.

 Wandertab

13) افزونه Infinity New Tab

 افزونه Infinity New Tab هم به  به شما کمک می کند تا صفحه “New Tab” را تغییر دهید. میلیون ها کاربر در حال حاضر از این افزونه محبوب کروم استفاده می کنند. این افزونه می تواند صفحات جدید را برای نمایش نشانک ها، یادداشت ها، لیست کارها،  گزارش های هواشناسی، اعلان های Gmail و … سفارشی سازی کند. لینک دانلود این افزونه در پایین قرار دارد.

 Infinity New Tab

14) افزونه Tab Manager Plus for Chrome

این افزونه می تواند نمای کلی از برگه های باز شده را به شما ارائه دهد. با استفاده از این افزونه می توانید برگه ها را مرتب کنید، برگه هار ا جابه جا کنید  برگه های فیلتر را تغییر دهید. هم چنین این افزونه برگه های تکراری را برجسته می کند. برای دانلود این افزونه می توانید از لینک زیر استفاده کنید.

 Tab Manager Plus for Chrome

جمع‌بندی

با استفاده از افزونه هایی که در بالا معرفی کردیم می توانید با تجربه کاربری بهتری در گوگل کروم وبگردی کنید. افزونه های گوگل کروم تنوع و گستردگی بسیار زیادی دارند. برای انتخاب افزونه مناسب خود باید به علایق خود و موارد استفاده از گوگل کروم توجه کنید. با استفاده از این افزونه ها دیگر چیزی برای شما تکراری نیست و کارهایتان به سادگی انجام می شود.

امتیاز این مطلب
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس