معرفی لوازم جانبی کاربردی میز رایانه

77
0
لوازم جانبی کاربردی میز رایانه

لوازم جانبی کاربردی میز رایانه می تواند به شما در تمرکز حواس و مدیریت کارهایتان کمک کند. طراحی و خرید لوازم جانبی برای میز رایانه باید با توجه به نوع کار شما و میزان استفاده از این میز کار باشد. لوازم جانبی کاربردی میز رایانه می تواند در انتقال حس مثبت به شما کمک کند. با پیشرفت تکنولوژی و تغییر در نحوه انجام کارها، میز رایانه شما باید با یک سری گجت های کاربردی تکمیل شود. ما در اول نیوز قصد داریم در انتخاب لوازم جانبی کاربردی میز رایانه که باعث پیشرفت روند کارتان می شود، راهنمایی هایی را به شما ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

لوازم جانبی کاربردی میز رایانه: ساعت رومیزی LED

ساعت های رومیزی با داشتن سایز کوچک و باریک جای کمی از میز شما را اشغال می کنند و زیبایی خاصی هم به آن می بخشد. علاوه بر این با داشتن ساعت روی میز کاریتان، دیگر برای دانستن ساعت به سراغ گوشی خود نمی روید و از اتلاف وقتتان هم جلوگیری می شود. ساعت های رومیزی با شکل و شمایل مختلف برای تمامی سلیقه ها تولید شده اند. در طراحی میز کارهای جدید بیشتر از ساعت هایی با پنل LED و هوشمند استفاده می شود که جلوه جدید و مدرنی به مز کار شما می دهد.

ساعت های با پنل LED جدید با امکانات خاصی به بازار عرضه شده اند. این ساعت ها می توانند با اتصال به وای فای، پویانمایی های زیبا، وضعت آب و هوا، تماس های قبلی و حتی بلندگوهای بلوتوثی را هم داشته باشند. امکاناتی که یک ساعت روی میز کارتان به شما می دهد می تواند با چند لوازم کاربردی جدید برابری کند؛ اما شاید دوری از گوشی و اتلاف وقت مهم ترین کاربرد آن باشد.

نگهدارنده هدفون

لوازم جانبی کاربردی میز رایانه: نگهدارنده هدفون

امروزه تقریبا همه افراد از هدفون استفاده می کنند و به خصوص در شرایط دورکاری و جلسات آنلاین کاری نیاز به هدفون کاملا احساس می شود. بازی های رایانه ای هم با هدفون لذت دیگری دارد. اما یکی از مشکلات در میزهای رایانه کوچک، جاییست که هدفون در روی میز اشغال می کند. اختن و یا خریدن نگهدارنده هدفون می تواند به شما کمک کند. این نگهدارنده جای کمی از میز شما را اشغال می کند و می تواند به نظم میز کار شما کمک کند. نگهدارنده هدفون قیمت پایینی دارد اما می تواند به مرتب بودن و زیبایی میز کار شما کمک زیادی کند.

رومیزی

شما می توانید با یک رومیزی جذاب طراحی میز کار خود را تکمیل کنید. رومیزی ها با طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شوند. البته که بیشتر از طراحی رومیزی، از آن می توان برای لیز نخوردن تلفن همراه، کیبورد یا ماوس از روی میز کار استفاده کرد. از رومیزی می توان به عنوان ماوس پد هم استفاده کرد. البته اندازه مطلوب این رومیزی ها  ۱۸×۲۴ سانتیمتر است که  می تواند کیبورد، ماوس، تلفن همراه و دیگر وسایل شما را روی خود جا می‌دهد.

پنل های آکوستیک

لوازم جانبی کاربردی میز رایانه: پنل های آکوستیک

پنل های آکوستیک، برای حذف آلودگی صوتی و رفع سر و صداهای موجود در محیط موثر است. البته این پنل های آکوستیک بیشتر برای کاربرانی که در زمینه تولید محتوای صوتی و ویدیویی فعالیت می کنند مناسب است که بتوانند صدای باکیفیت و وضوح بهتری تولید کنند. این پنل های آکوستیک در رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند و شما می توانید با توجه به رنگ و طراحی اتاق کار خود از آن استفاده کنید.

نور پس زمینه

نور پس زمینه برای یک گیمر می تواند حس قدرت و زیبایی را القا کند. تجهیزات نوری هم در طراحی های متنوع با قیمت های مختلفی در بازار موجود است.

چراغ رومیزی

لوازم جانبی کاربردی میز رایانه: چراغ رومیزی

چراغ رومیزی برای زمانی که محیط اتاق کار نور کافی ندارد یا عادت به کار کردن در محیطی با نور لایت دارید مناسب است. با استفاده از چراغ مطالعه مشکل نور کم برای مطالعه در شب هم از بین می رود. چراغ های رومیزی معمولا با مصرف برق کم نور خوبی تولید می کنند و گرمای آن ها هم کم است. چراغ های رومیز جدید قابلیت اتصال به USB را هم دارند و جای کمتری از میز رایانه شما را اشغال می کنند.

لوازم جانبی کاربردی میز رایانه: شارژر بی سیم

اگر گوشی شما قابلیت شارژ بی سیم را دارد، شارژر بی سیم هم می تواند گزینه بسیار مناسبی برای میز رایانه شما باشد. در واقع شارژر ی سیم از ازدحام کابل و سه راهی بر روی میز شما جلوگیری می کند. سرعت شارژ شارژرهای بی سیم حدود 10 وات است و برای گوشی های اندروید و IOS مناسب است.

کشو های میز

لوازم جانبی کاربردی میز رایانه: کشو های میز

کشوهای میز از لوازمی هستند که به شدت در مرتب کردن میز کارتان به شما کمک می کنند. می توانید از ابتدا در طراحی میز کار چند کشو برای میز کارتان قرار دهید. اگر میزکارتان ساده است، پایه های زیر مانیتوری در بازار ارائه می شوند که کشودار هستند. این پایه ها می توانند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند تا کابل تلفن همراه، دسته بازی و لوازمی مانند این ها که به طور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند را به صورت مرتب و در دسترس داشته باشید. البته امکان اضافه کردن کشو به اکثر میزهای رایانه هم با کمک گرفت از یک نجار وجود دارد.

بلندگو

معمولا سیستم های کامپیوتری به تنهایی از نظر پخش صدا کیفیت بالایی ندارند. اگر به گوش کردن موسیقی در حین کار کردن عادت دارید خرید یک بلندگو می تواند به شما کمک کند. بلندگوها صدا را با حجم بیشتر و کییت قابل بولی در فضا پخش می کنند. بلندگوها در رنج قیمتی مختلف و با طراحی های متنوعی وجود دارند. شما می توانید با توجه به بودجه خود و موارد استفاده از بلندگو، بلندگوی مناسب خود را در اینترنت جستجو کنید. استفاده از هدفون هم برای گوش دادن به موزیک مناس است اما به دلیل نحوه قرارگیری هدفون و پخش مستقیم موسیقی نزدیک به گوش بهتر است در طولانی مدت از آن استفاده نکنید.

دکور و اکشن فیگور

بخش آخر دکور میز رایانه شماست که نشان دهنده سلیقه و علایق شماست. شما می توانید اکشن فیگور شخصیت مورد علاقه خود را بر روی میز کارتان قرار دهید یا یک گلدان کوچک را در گوشه میزتان بگذارید. همه این دکورها برای انتقال حس خوب به شما هستند و قرار است که تمرکز شما را در زمان ار کردن بالا ببرند. می توانید برای پشت میز کارتان یکپوستر هم با طرح و ابعاد مورد نظرتان سفارش دهید.

چرخه بی پایان

خرید لوازم جانبی کاربردی میز رایانه، معمولا به یک باره انجام می شود و به طور مثال نیازی نیست شما هر سال رومیزی خود را عوض کنید. اما بهتر است سیستم رایانه ای که از آن استفاده می کنید به طور مرتب ارتقا دهید. ارتقای مرتب سیستم کامپیوتری برای شما به صرفه تر از خرید سیستم جدید با قابلیت های پیشرفته تر است.

1.2/5 - (20 امتیاز)
سهیل دهقانی
نوشته شده توسط

سهیل دهقانی

علاقه مند به فناوری و تکنولوژی های روز دنیا کارشناس سئو و تولید محتوا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

گوگل فارکس آموزش تخصصی آمارکتس